ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Z’n lage hartslag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z’n lage hartslag
Hoop op niks ernstigs maar ja als je kijkt naar die jonge jongens in het voetbal zoals Nouri kan je er maar op tijd bij zijn
Je hebt toch helemaal geen klachten? En zo wel, waarom dan niet eerst kijken of bv zout/zoethout verschil maakt?Moet een holter onderzoek doen voor mijn hart 24uur. Krijg allemaal plakkers op mij ze willen weten waar het wegkomt.
Doe ik ook. Ik ga vannacht checken. Als het goed is weer na de dagelijkse zout. Ga ik die afspraak ook afzeggenJe hebt toch helemaal geen klachten? En zo wel, waarom dan niet eerst kijken of bv zout/zoethout verschil maakt?
Zo dan. Nou we zijn er weer hoorHoop op niks ernstigs maar ja als je kijkt naar die jonge jongens in het voetbal zoals Nouri kan je er maar op tijd bij zijn
Alleen maar omdat een smartwatch een vreemde waarde geeft?
Ach man, laat die afspraak gewoon mooi doorgaan. Word je toch sowieso niet slechter op als ze dat ding een keer 24u nakijken, toch?Doe ik ook. Ik ga vannacht checken. Als het goed is weer na de dagelijkse zout. Ga ik die afspraak ook afzeggen

Heb gehoord dat Nouri ook een smartwatch droeg 😱Alleen maar omdat een smartwatch een vreemde waarde geeft?
Dan was ie er ook nog geweest. RIP Nouri

InderdaadAch man, laat die afspraak gewoon mooi doorgaan. Word je toch sowieso niet slechter op als ze dat ding een keer 24u nakijken, toch?
Weet je daarna mooi zeker dat er niks aan de hand is![]()
Wel makkelijk voor bij het werk kan je mooi blijven zittenHeb vandaag m'n knie verdraaid. Misschien raak ik mijn been wel kwijt
![]()

Laten we daar een event voor aanmaken op facebook en hopen op ruim 17 miljoen aanmeldingen.Ach man, laat die afspraak gewoon mooi doorgaan. Word je toch sowieso niet slechter op als ze dat ding een keer 24u nakijken, toch?
Weet je daarna mooi zeker dat er niks aan de hand is![]()
Heb je nog niet gewoon op de ouderwetse manier geteld om te kijken of het wel echt klopt?Doe ik ook. Ik ga vannacht checken. Als het goed is weer na de dagelijkse zout. Ga ik die afspraak ook afzeggen
Met een telraam?Heb je nog niet gewoon op de ouderwetse manier geteld om te kijken of het wel echt klopt?
Ik laat het gewoon checken huisarts heeft het zelf ook gecheckt en mijn bloeddruk was ook te laagHeb je nog niet gewoon op de ouderwetse manier geteld om te kijken of het wel echt klopt?
Maar hoe lastig is het om ff zelf je vinger erop te leggen en tellen om dan tot de conclusie te komen dat je het wel of niet hebt?Ik laat het gewoon checken huisarts heeft het zelf ook gecheckt en mijn bloeddruk was ook te laag
Dit is bloedserieus ff niet ouwehoeren 😌
Het spijt me. Voor straf koop ik wel je cokeboek.