- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
....eerst je smartwatch checkenHeb vandaag m'n knie verdraaid. Misschien raak ik mijn been wel kwijt
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....eerst je smartwatch checkenHeb vandaag m'n knie verdraaid. Misschien raak ik mijn been wel kwijt
![]()
Das waar. Ik ben ook om medische redenen vadsig geworden. Traplopen gaat wat misschien wat lastiger en en je jongeheer groeten kan alleen nog als je net wakker bent, maar hey, je gezondheid gaat voor.Dan heb ik slecht nieuws voor je, aan een te lage bloeddruk is buiten dik worden zo goed als niets te doen.
Of kurenDan heb ik slecht nieuws voor je, aan een te lage bloeddruk is buiten dik worden zo goed als niets te doen.

En je hebt er een uur lang niks van gezegd?Creep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.
Als ik niet meer post dan weet je waarom. Hou van jullie internetvriendjes
Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.En je hebt er een uur lang niks van gezegd?
Niet heel alpha van je. Je stelt me teleur.
Das waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is @Steks weer de grootste alpha van het forum.Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.
Maar zulke psychopaten moet je niet aanspreken. Ik had ook zo;n lijpo in mijn vorige gym en die zei dat stemmen in zijn hoofd zeiden dat ze mij moesten neersteken.
weerDas waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is @Steks weer de grootste alpha van het forum.
Maar wel leip. Dus iemand zat naar je te staren, en toen sprak je diegene hier op aan en toen zei hij dat? Of hoe moet ik dat zien? En wat deed je toen? Daarom maar van gym geswitched? Wat voor iemand was het? Ben nu wel geïnteresseerd naar het hele verhaal.
”Het komende etmaal nog een paar buien maar daarna keert het droge, zonnige en warme zomerweer opnieuw terug. Komende week komt de tropische 30 graden weer in de weerkaarten tevoorschijn. ”
Noem mij geen creepCreep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.
Stemmen in zijn hoofd of haar hoofd?Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.
Maar zulke psychopaten moet je niet aanspreken. Ik had ook zo;n lijpo in mijn vorige gym en die zei dat stemmen in zijn hoofd zeiden dat ze mij moesten neersteken.
Stemmen is meervoud dus ze is correct.
Stemmen kunnen alleen niet echt iemand neersteken, dus ze verwezen waarschijnlijk naar de persoon die de stemmen hoorde: enkelvoud.
Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.Stemmen kunnen alleen niet echt iemand neersteken, dus ze verwezen waarschijnlijk naar de persoon die de stemmen hoorde: enkelvoud.
Eens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.
Maar het waren de stemmen in zijn hoofd die zeiden dat ze hem moesten neersteken, misschien dachten die stemmen wel dat ze dat daadwerkelijk konden. Je weet het niet.
Meervoud.
True. Ik wilde ook helemaal niet je boek kopen maar ze bleven maarEens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.
Bonds
SorryCreep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.