AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.003
Afgelopen 3 weken alleen maar nachten gewerkt en overdags geslapen en nu slaap ik met moeite snachts

• #139.005
Nou ik denk niet dat iemand hier irl een lul heeft afgebeten...
200w.gif

• #139.007
20220922_074118.jpg

Niet alleen verpest maar ook genant, weer dezelfde pink gebroken op dezelfde plek.

Toch goede legday gedaan alleen pink klopt nu als de hel...
IMG-20220921-WA0003.jpeg

• #139.012
  • #139.014
Jazeker maar ik moet oppassen ik krijg zo weer een punt,

De meest gekke verhalen komen uit mijn korte tijd in de begijnenstraat daar hebben ze me echt willen breken.
Heb daar wel serieus een tik van opgelopen was niet normaal hoe die belgen met me omgingen.

• #139.016
Jazeker maar ik moet oppassen ik krijg zo weer een punt,

De meest gekke verhalen komen uit mijn korte tijd in de begijnenstraat daar hebben ze me echt willen breken.
Heb daar wel serieus een tik van opgelopen was niet normaal hoe die belgen met me omgingen.
Mooie plek de begijnenstraat, bukken om je cel in te komen anders stoot je je hoofd.

Snachts zag je de ratten langs je raam lopen🤣

• #139.017
Mooie plek de begijnenstraat, bukken om je cel in te komen anders stoot je je hoofd.

Snachts zag je de ratten langs je raam lopen🤣
Hoe ben je nou weer in Antwerpen belandt in de cel?
Waarom niet Grave, Koning Willem 2, de koepel of een andere in NL?

• #139.018
Hoe ben je nou weer in Antwerpen belandt in de cel?
Waarom niet Grave, Koning Willem 2, de koepel of een andere in NL?
Als je iets over de grens doet, en je word gepakt, dan word je daar ook berecht uiteraard.

Jou eerste en derdegenoemde ben ik ook meermaals op vakantie geweest. Koepel is net een hotel met flatscreen tv /koelkast , lekker boodschappen doen elke week , bezorgd aan de deur en elke dag lekker koken. Lekker weed roken en van kaneel en water en in rolletjes rollen en laten drogen en voila homemade wierook en niemand rook iets🤟

• #139.020
Als je iets over de grens doet, en je word gepakt, dan word je daar ook berecht uiteraard.

Jou eerste en derdegenoemde ben ik ook meermaals op vakantie geweest. Koepel is net een hotel met flatscreen tv /koelkast , lekker boodschappen doen elke week , bezorgd aan de deur en elke dag lekker koken. Lekker weed roken en van kaneel en water en in rolletjes rollen en laten drogen en voila homemade wierook en niemand rook iets🤟
Ja de begijnenstraat was echt hard heb daar 3 maand in uithouding gezeten omdat ze me wilden breken. Maar ja iets bekennen zal ik nooit doen. Was nadertijd 30 kg lichter.

Terug
Naar boven