ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Waar zie jij veel likes dan?Aan de vele likes te zien, worden je fantasie verhalen erg gewaardeerd![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zie jij veel likes dan?Aan de vele likes te zien, worden je fantasie verhalen erg gewaardeerd![]()
Ja niet. Wat een treurnis, het gaat maar door
Oo sarcasme 😌
Prima, vergane glorie dan. Maakt het niet minder sneuJa nou dit verhaal schijnt echt waar te zijn.
Mogelijk dat het daarom genegeerd wordt.
Ze hebben mij nodig voor likes😘Prima, vergane glorie dan. Maakt het niet minder sneu
Heee jongen hoe is het dan grote vriend?
Dat is wel klote…vooral om de inhoud uit je tas te pulken…Na mn training nog even een snelle boodschap gedaan. Pak ik thuis mijn rugtas uit, maar daarbinnen is iets niet helemaal goed gegaan. Het wordt dus pasta zonder saus.
![]()
Sommigen hebben tassen in overvloed.Dat is wel klote…vooral om de inhoud uit je tas te pulken…
Omdenken, gelukkig was de pot nog heel, scherven tussen de saus zijn pas echt irritant.Na mn training nog even een snelle boodschap gedaan. Pak ik thuis mijn rugtas uit, maar daarbinnen is iets niet helemaal goed gegaan. Het wordt dus pasta zonder saus.
![]()
Iemand nog behoefte aan een t-shirt a la bolognese?Dat is wel klote…vooral om de inhoud uit je tas te pulken…
Nou fst is het ook
De onzinposts die hierop volgden zitten ook in een doofpot.
Toch vraag ik me soms af of wat er nu wel en niet klopt van die verhalen. Of is het gewoon een of andere gek met meerdere persoonlijkheden.De onzinposts die hierop volgden zitten ook in een doofpot.
Nou ik denk niet dat iemand hier irl een lul heeft afgebeten...Toch vraag ik me soms af of wat er nu wel en niet klopt van die verhalen. Of is het gewoon een of andere gek met meerdere persoonlijkheden.
Dat was mijn gedachte gisteren ookNou ik denk niet dat iemand hier irl een lul heeft afgebeten...
@johnyjordaanNou ik denk niet dat iemand hier irl een lul heeft afgebeten...