- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Interraciale relaties zijn tot daar aan toe, maar interspecifieke relaties gaan wel heel ver.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interraciale relaties zijn tot daar aan toe, maar interspecifieke relaties gaan wel heel ver.

Na twee weken al kijken voor een nieuwe kat en je buitenkat niet laten steriliseren/castreren. Baasje van het jaar welWss, ongecastreerd. Maar hij heeft al 2 bitches hier, gesteriliseerd dan wel.
Achja hij kijkt maar. Dat heb je eenmaal met buitenkatten

Ze hebben een beter leven als ikzelf heb hierzo. Als je de situatie niet kent, beoordeel dan niet.Na twee weken al kijken voor een nieuwe kat en je buitenkat niet laten steriliseren/castreren. Baasje van het jaar wel![]()
Een kater, zeker als die ongecastreerd is, kan lang wegblijven. Dus ja, het is een beetje absurd om al meteen een nieuwe kat te gaan halen wanneer je kat net twee weken weg is. Heeft vrij weinig te maken met mijn emotionele gang van zaken.Ze hebben een beter leven als ikzelf heb hierzo. Als je de situatie niet kent, beoordeel dan niet.
Ik blijf altijd rationeel. En mn poezen zijn gesteriliseerd, mn katers niet nee aangezien 99% van de poezen dat ook is. Mn hond is ook niet geholpen. Maak 2 keer per jaar een 2 week alles achter der schoon maar wil geen dier opereren zonder reden.
Dus ik.moet een half jaar huilen.voor ik een nieuwe kat haal? Wie bepaald die termijn? Staat dat ergens als richtlijn? Dring me jou emotionele gang van zaken niet op aub
.Dat mag en hoef ik ook geen begrip voor.Een kater, zeker als die ongecastreerd is, kan lang wegblijven. Dus ja, het is een beetje absurd om al meteen een nieuwe kat te gaan halen wanneer je kat net twee weken weg is. Heeft vrij weinig te maken met mijn emotionele gang van zaken.
Als je een kat neemt en deze buiten laat hoor je gewoon je verantwoordelijkheid te nemen en deze te laten castreren of steriliseren. Beetje gemakkelijk om die verantwoordelijkheid maar in de schoenen van andere eigenaars te schuiven. Genoeg zwerfkatten op straat en jij houdt dit mee in stand, dus nee, daar heb ik geen begrip voor.
En weer weg. En niet meer gezien. We gaan hem wss castreren als die weer terugkomt.Maar wat heeft nou eigenlijk je dag verpest? Hij is toch terug?
En weer weg. En niet meer gezien. We gaan hem wss castreren als die weer terugkomt.
[/QUOTE
Ja dan snap ik wel dat ie wegblijft..
Jawel naakt daar juist wel met een stijve naakt achter de cipiers aanrennen en ze proberen te verkrachten. Dan kom je op tbs daar is het veel makkelijker. Je krijgt je zin want ze willen je rustig houden. Ik kreeg sigaren, xbox , h**ren , wiet , drank etc. Had het best goed daar eigenlijk.Werkt dit ook in de gevangenis? Zo ja, heb je voorbeelden van situaties?
Dat waren financieel goede tijden inderdaad.Dan klinkt met een gevechtsfunctie naar Mali opeens lang niet zo slecht meer...

En de verwarming kan uit blijven 😜
Dat heb je in een maandje terugverdiend.Goedkope thermostaat gekozen wel draadloos. 300€ Potverdikkie