Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.063
Na twee weken al kijken voor een nieuwe kat en je buitenkat niet laten steriliseren/castreren. Baasje van het jaar wel :o
Ze hebben een beter leven als ikzelf heb hierzo. Als je de situatie niet kent, beoordeel dan niet.

Ik blijf altijd rationeel. En mn poezen zijn gesteriliseerd, mn katers niet nee aangezien 99% van de poezen dat ook is, dus eigenlijk een overbodige operatie, enigste reden voor castratie is dan nog gedrag en die was gewoon top

. Mn hond is ook niet geholpen. Maak 2 keer per jaar een 2 week alles achter der schoon maar wil geen dier opereren zonder reden.

Dus ik.moet een half jaar huilen.voor ik een nieuwe kat haal? Wie bepaald die termijn? Staat dat ergens als richtlijn? Dring me jou emotionele gang van zaken niet op aub

• #139.065
Ze hebben een beter leven als ikzelf heb hierzo. Als je de situatie niet kent, beoordeel dan niet.

Ik blijf altijd rationeel. En mn poezen zijn gesteriliseerd, mn katers niet nee aangezien 99% van de poezen dat ook is. Mn hond is ook niet geholpen. Maak 2 keer per jaar een 2 week alles achter der schoon maar wil geen dier opereren zonder reden.

Dus ik.moet een half jaar huilen.voor ik een nieuwe kat haal? Wie bepaald die termijn? Staat dat ergens als richtlijn? Dring me jou emotionele gang van zaken niet op aub
Een kater, zeker als die ongecastreerd is, kan lang wegblijven. Dus ja, het is een beetje absurd om al meteen een nieuwe kat te gaan halen wanneer je kat net twee weken weg is. Heeft vrij weinig te maken met mijn emotionele gang van zaken.

Als je een kat neemt en deze buiten laat hoor je gewoon je verantwoordelijkheid te nemen en deze te laten castreren of steriliseren. Beetje gemakkelijk om die verantwoordelijkheid maar in de schoenen van andere eigenaars te schuiven. Genoeg zwerfkatten op straat en jij houdt dit mee in stand, dus nee, daar heb ik geen begrip voor :).

• #139.066
Een kater, zeker als die ongecastreerd is, kan lang wegblijven. Dus ja, het is een beetje absurd om al meteen een nieuwe kat te gaan halen wanneer je kat net twee weken weg is. Heeft vrij weinig te maken met mijn emotionele gang van zaken.

Als je een kat neemt en deze buiten laat hoor je gewoon je verantwoordelijkheid te nemen en deze te laten castreren of steriliseren. Beetje gemakkelijk om die verantwoordelijkheid maar in de schoenen van andere eigenaars te schuiven. Genoeg zwerfkatten op straat en jij houdt dit mee in stand, dus nee, daar heb ik geen begrip voor :).
Dat mag en hoef ik ook geen begrip voor.

Tis gewoon een kl***zak maar ik hou wel van em.
Mn poezen zijn beide gesteriliseerd .

Van elke dag thuis slapen naar 2 weken.weg, kan vanalles zijn geweest als het zo abrupt is. Aangereden oid. Dus mijn aanname dat ie niet terug zou komen is echt niet vreemd .

Want meestal blijven ze langzaamaan steeds langer weg.

En ja , ik kan na 2 weken al een andere kat halen dat zegt niks over hoe ik voor mn dieren ben, namelijk heel erg goed

• #139.067
Maar wat heeft nou eigenlijk je dag verpest? Hij is toch terug?

• #139.070
Werkt dit ook in de gevangenis? Zo ja, heb je voorbeelden van situaties?
Jawel naakt daar juist wel met een stijve naakt achter de cipiers aanrennen en ze proberen te verkrachten. Dan kom je op tbs daar is het veel makkelijker. Je krijgt je zin want ze willen je rustig houden. Ik kreeg sigaren, xbox , h**ren , wiet , drank etc. Had het best goed daar eigenlijk.

• #139.071
@chrash , @PartyMarty en @Shadow Project
IMG_20220924_231633.jpg
IMG_20220924_231602.jpg
IMG_20220924_231546_1.jpg
IMG_20220924_231532.jpg

Dit zijn momenteel de gevallen helden. Nog steeds bezig aan een Pinot noir uit de Elzas.

• #139.076
Dan klinkt met een gevechtsfunctie naar Mali opeens lang niet zo slecht meer...

• #139.077
En dan heb ik ook nog stadsverwarming, en daarvoor geldt dat prijsplafond voor gas niet. :thumbdown:

Oja, de prijs van stadsverwarming is gekoppeld aan de gasprijs. :hamer:

Terug
Naar boven