AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.201
  • #139.203
Ik was eerst gaan douchen en had het al op bed liggen. Soms gebeuren die dingen.:laugh:
Was laatst beetje aan het pompen op zolder.
Dat doe jij zeker zodat je spieren groter lijken papa?!

Mama! Papa wil weer indruk maken met zn spieren🤣😍😍

• #139.204
Was laatst beetje aan het pompen op zolder.
Dat doe jij zeker zodat je spieren groter lijken papa?!

Mama! Papa wil weer indruk maken met zn spieren🤣😍😍
Kleine van mij gaat wel eens mee, die weet dat alwel is ook wel fysiek te zien bij mij. Maar wel lachen ja met die kleintjes. Mijn oudste van 28j traint ook als een beest.

• #139.206
Lol zo slordig omgaan met je gear/naalden terwijl je kinderen hebt…
Er ligt niets open. en het dopje trek je er niet zo 1-2-3 af. als je zelf gebruikt weet je dat wel. dit is de 1e keer in 24j gebruik dat een van mijn kinderen het heeft gevonden op bed.

• #139.208
Er ligt niets open. en het dopje trek je er niet zo 1-2-3 af. als je zelf gebruikt weet je dat wel. dit is de 1e keer in 24j gebruik dat een van mijn kinderen het heeft gevonden op bed.
Zet het zelf altijd hoog in de kast. Mja nu komt ze daar zelf regelmatig dus dan maar in de berging en op slot

• #139.212
Blijkbaar komt de magere kwark van de Aldi ook uit een oorlogs gebied. Al meer als een week niet meer verkrijgbaar in dat gehucht hier. Is de enig kwark waar ik geen buikpijn van krijg:fire:

• #139.213
Blijkbaar komt de magere kwark van de Aldi ook uit een oorlogs gebied. Al meer als een week niet meer verkrijgbaar in dat gehucht hier. Is de enig kwark waar ik geen buikpijn van krijg:fire:
Dat is dan regio gebonden want hier staan de schappen vol. Wss chauffeurstekort in die regio

• #139.215
idem met mijn kwark van de lidl. heel het vak is gewoon compleet leeg.
kunnen de vakkenvullers ook eens goed schoonmaken.

• #139.218
Yohimbine in de morgen is een dag zonder zorgen

hele dag onrustig, duf en misselijk

• #139.219
  • #139.220
Melk is extreem rechts en racistisch!

:trollface:

Terug
Naar boven