Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zou geen pvc doen hoor dat is heel duur was het advies. Oké gaan we voor laminaat.

    Nou laminaat is ook niet goedkoop godverdomme.
    Laatste half jaar regelmatig gewerkt bij een bedrijf dat vloeren legt. Niks anders dan PVC gelegd al die maanden.
    Dacht dat dat spul relatief gezien hartstikke voordelig is?
     
    Ik zou geen pvc doen hoor dat is heel duur was het advies. Oké gaan we voor laminaat.

    Nou laminaat is ook niet goedkoop godverdomme.
    En ik breng wekelijks 40m3 containers met laminaat/vinyl/pvc nieuw in verpakking naar de afvalstort🙊 (leen bakker)
     
    Dump volgende keer wat bij ThaWasteland
    Zodra het in de container zit is het eigendom van mn werk en is het dus diefstal.

    Wou alleen aangeven hoe krom het is, aan de ene kant betaal je de hoofdprijs en aan de andere kant pleuren ze het zo de container in ipv goedkoper aanbieden in de winkel
     
    Zodra het in de container zit is het eigendom van mn werk en is het dus diefstal.

    Wou alleen aangeven hoe krom het is, aan de ene kant betaal je de hoofdprijs en aan de andere kant pleuren ze het zo de container in ipv goedkoper aanbieden in de winkel
    G star (en vast nog veel meer bedrijven) doet dat ook, alles wat over is na een seizoen gaat de oven in.
     
    Na 2 maanden eindelijk een bericht terug!

    Beste,

    Ik heb jouw mail ontvangen en je orderhistorie bekeken. In de ordernotitie staat aangegeven dat deze retourzending buiten het gestelde termijn is ontvangen. Deze zendingen worden niet gerestitueerd.

    Wij hebben de optie om deze te verwerken in een waardecoupon of opnieuw te versturen naar het bij ons bekende adres. De zending kan ook worden afgehaald in het depot of de winkel.

    Graag hoor ik wat jouw voorkeur heeft. Mocht je aanvullende informatie hebben ontvang ik deze ook graag.

    Met vriendelijke groet,

    Beide retourzendingen zijn verstuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Maandag incasso procedure opstarten en anders naar de rechter. Zit goed. Ga hiermee niet akkoord.
     
    Na 2 maanden eindelijk een bericht terug!



    Beide retourzendingen zijn verstuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Maandag incasso procedure opstarten en anders naar de rechter. Zit goed. Ga hiermee niet akkoord.
    Mezdi geeft niet om rechters. hij heeft zelf goeie linkers.
     
    Wanneer je dochter van 6 je Primo op je bed ziet liggen. Pap wat is dit.....?

    Oeps :eek!:

    Had pas hetzelfde . Had em even in de kast gezet om te wachten tot ze naar bed ging, maar ze ging nog wat drinken pakken.
    moet je naar de doktor papa?
     
    Back
    Naar boven