- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Jij werkt in ploegen, dan is het toegelaten om snachts te posten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij werkt in ploegen, dan is het toegelaten om snachts te posten
Ook zoveel, frequent en zinloos?Jij werkt in ploegen, dan is het toegelaten om snachts te posten
Neen
Kom je daar nu pas achter?Ik kom er net achter dat ik waarschijnlijk flink wat issues blijk te hebben.![]()
kon ook niet anders 
Hij begon allemaal discussies over de voordelen van moedermelk t.o.v. kunstvoeding. Na een paar keer goed schudden was ie eindelijk rustig.Heeft ze je net verteld dat ze je na de geboorte 'per ongeluk' heeft laten vallen?
Geen last van trillerige handjes?Wakker geworden om 3u.
Heerlijk over het toilet hangen en dan weer zitten.
Hopelijk is het er allemaal uit en kunnen we starten met de vrijdag.
![]()
Neemt is Clen ?
Niet meer dan anders.
Wij zeggen niks hoor als je even wat stiekem eet.Voor het eerst in bijna 3 maanden echte cravings. Ik kan de schade hopelijk nog beperkt houden. Heb al heel de dag honger. Morgen maar een extra uurtje naar de sportschool.
Nog niet eerder last van gehad, in ieder geval nog niet eerder aan toe gegeven.![]()
![]()
![]()
hoe laag in kcal zit je dan en hoeveel ervan KHD?Voor het eerst in bijna 3 maanden echte cravings. Ik kan de schade hopelijk nog beperkt houden. Heb al heel de dag honger. Morgen maar een extra uurtje naar de sportschool.
Nog niet eerder last van gehad, in ieder geval nog niet eerder aan toe gegeven.![]()
![]()
![]()
Dit is een beetje me gemiddelde per dag.
Is dat niet erg weinig? (Ca. 2150 kcal)Dit is een beetje me gemiddelde per dag.
Totaal: 180gr eiwit 200gr carbs 70gr vet.
Trainingdagen dagen wat hoger in carbs en lager in vet.
Ga er wel lekker op eerlijk gezegd. Nauwelijks echt honger. Op vandaag na dan🤣Is dat niet erg weinig? (Ca. 2150 kcal)
Meen dat je 100+ kg was toch? En dan met trainen.
Waar komt dan die honger vandaan of is het trek!!Dit is een beetje me gemiddelde per dag.
Totaal: 180gr eiwit 200gr carbs 70gr vet.
Trainingdagen dagen wat hoger in carbs en lager in vet.
Gewoon trek Nobody. Schade is beperkt. Vanmorgen lichter op de weegschaal dan vrijdag😎
In dat geval “suck it up baby”.Gewoon trek Nobody. Schade is beperkt. Vanmorgen lichter op de weegschaal dan vrijdag😎

Lekker man, ikzelf zit ook zo'n beetje 2150 calorieën per dag, en ik wordt er eigenlijk alleen maar sterker door 😁Ga er wel lekker op eerlijk gezegd. Nauwelijks echt honger. Op vandaag na dan🤣