- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Geen paniek, DBB is er ook voor jou!Fucking whatsapp storing, moet ik nu daadwerkelijk gaan werken om mn tijd door te komen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen paniek, DBB is er ook voor jou!Fucking whatsapp storing, moet ik nu daadwerkelijk gaan werken om mn tijd door te komen?

Sterkte hier werkt het weerFucking whatsapp storing, moet ik nu daadwerkelijk gaan werken om mn tijd door te komen?
DBB gebeurt ook geen reet meer

Oef goddank
Heb je @Steks al gevraagd? Die kan je vast wel tips en advies geven.Fucking whatsapp storing, moet ik nu daadwerkelijk gaan werken om mn tijd door te komen?
Filmpjes kijken over crypto en aandelen.Heb je @Steks al gevraagd? Die kan je vast wel tips en advies geven.
Tijd om Kameel vrij te laten.
#freekameel
Is Meer als zat. Doe het al jaren zo, eerst met geboorte dochter en nu weer met zoon, al slaapt ie sinds dit jaar redelijk door
Pas maar op dat je niet duizelig wordt van rondjes rijdenZoveel spierpijn in m'n borst/buikspieren dat ik amper kan slapen
En recht uit het werk naar bed slaap ik ook niet beter op klaarblijkelijk...
Wordt een lange dag, rondjes rijden op 5u slaap.

Probeer zelf toch wel altijd 7u te pakken. Achja, gaat vlot vandaag. Nog 3 adresjes, heb het kickboksen verwisseld voor één gram amnesia vanavond aangezien ik belachelijk sore ben. Dus heb een mooi vooruitzichtIs Meer als zat. Doe het al jaren zo, eerst met geboorte dochter en nu weer met zoon, al slaapt ie sinds dit jaar redelijk door
Maar een chauffeur die niet klaagt, die rijdt niet!

Nog een les.Probeer zelf toch wel altijd 7u te pakken. Achja, gaat vlot vandaag. Nog 3 adresjes, heb het kickboksen verwisseld voor één gram amnesia vanavond aangezien ik belachelijk sore ben. Dus heb een mooi vooruitzicht
Precies! Zeiken hoort erbij hè. Beetje kankeren op de planning natuurlijk![]()
Ja dat viel me ook al op... Al die volgordes die ze je meegeven slaan helemaal nergens opNog een les.
Wij hebben geen planners, alleen weggevers.
Zit geen plan in. Ze geven zomaar lukraak wat weg aan iedereen en soms rijdt je met 3 man in Breda rond, gezellig uiteraard maar dan mag je jezelf geen planner noemen. Als ik ze bel zeg ik altijd: heb je nog wat weg te geven? 🤣

Mag altijd zelf beslissen hoe en op welke volgorde ik ze rij. Heb al gezegd, laat me dat zelf maar regelen. Sindsdien krijg ik alles door elkaar.Ja dat viel me ook al op... Al die volgordes die ze je meegeven slaan helemaal nergens op![]()
Trouwens 55e beste chauffeur van de 757😇Ja dat viel me ook al op... Al die volgordes die ze je meegeven slaan helemaal nergens op![]()
Lekker bezig. Mijn inwerk collega stond 741Trouwens 55e beste chauffeur van de 757😇
Dus heel NL, en dat met mn oude barrel. Bijna iedereen voor mij heeft Euro 6.

En dan zo een grote bek hebben over anderen...
Heb volgende week een gesprek met hem en m'n leidinggevende omdat ie me bedreigd hadEn dan zo een grote bek hebben over anderen...
Wat een grap🤣
Hij was tamelijk boos toen de organisatie hem vertelde dat hij niet langer beschouwd wordt al geschikte inwerk chauffeur.Zulke moeten ze heel snel afscheid van nemen. Die verzieken het voor de restHeb volgende week een gesprek met hem en m'n leidinggevende omdat ie me bedreigd hadHij was tamelijk boos toen de organisatie hem vertelde dat hij niet langer beschouwd wordt al geschikte inwerk chauffeur.
Hij deed ook echt alles wat niet kan. Bumperkleven, toeteren, hard rijden, schandalige naderingssnelheid, mensen zonder E rijbewijs met een triangel aanhanger laten rijden omdat ie geen tijd meer op z'n pas had, rood rijden, middelvinger, uren rekken en zo nog veel meer van dat soort shit. En nu ook nog bedreigen en intimideren van collega'sZulke moeten ze heel snel afscheid van nemen. Die verzieken het voor de rest