XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.428
Zoveel spierpijn in m'n borst/buikspieren dat ik amper kan slapen :eek:
En recht uit het werk naar bed slaap ik ook niet beter op klaarblijkelijk...

Wordt een lange dag, rondjes rijden op 5u slaap.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Vonk
  • #139.430
Zoveel spierpijn in m'n borst/buikspieren dat ik amper kan slapen :eek:
En recht uit het werk naar bed slaap ik ook niet beter op klaarblijkelijk...

Wordt een lange dag, rondjes rijden op 5u slaap.
Pas maar op dat je niet duizelig wordt van rondjes rijden :knipoog:

• #139.431
Is Meer als zat. Doe het al jaren zo, eerst met geboorte dochter en nu weer met zoon, al slaapt ie sinds dit jaar redelijk door

Maar een chauffeur die niet klaagt, die rijdt niet!
Probeer zelf toch wel altijd 7u te pakken. Achja, gaat vlot vandaag. Nog 3 adresjes, heb het kickboksen verwisseld voor één gram amnesia vanavond aangezien ik belachelijk sore ben. Dus heb een mooi vooruitzicht :)

Precies! Zeiken hoort erbij hè. Beetje kankeren op de planning natuurlijk:roflol:

• #139.432
Probeer zelf toch wel altijd 7u te pakken. Achja, gaat vlot vandaag. Nog 3 adresjes, heb het kickboksen verwisseld voor één gram amnesia vanavond aangezien ik belachelijk sore ben. Dus heb een mooi vooruitzicht :)

Precies! Zeiken hoort erbij hè. Beetje kankeren op de planning natuurlijk:roflol:
Nog een les.
Wij hebben geen planners, alleen weggevers.
Zit geen plan in. Ze geven zomaar lukraak wat weg aan iedereen en soms rijdt je met 3 man in Breda rond, gezellig uiteraard maar dan mag je jezelf geen planner noemen. Als ik ze bel zeg ik altijd: heb je nog wat weg te geven? 🤣

• #139.433
Nog een les.
Wij hebben geen planners, alleen weggevers.
Zit geen plan in. Ze geven zomaar lukraak wat weg aan iedereen en soms rijdt je met 3 man in Breda rond, gezellig uiteraard maar dan mag je jezelf geen planner noemen. Als ik ze bel zeg ik altijd: heb je nog wat weg te geven? 🤣
Ja dat viel me ook al op... Al die volgordes die ze je meegeven slaan helemaal nergens op :roflol:

• #139.434
Ja dat viel me ook al op... Al die volgordes die ze je meegeven slaan helemaal nergens op :roflol:
Mag altijd zelf beslissen hoe en op welke volgorde ik ze rij. Heb al gezegd, laat me dat zelf maar regelen. Sindsdien krijg ik alles door elkaar.

Vanochtend 1 bak geplaatst in Roosendaal,
Toen een UUR naar Den Boch voor 1 papierpers ook lossen in Den Bosch, onderweg terug een asbestbak meenemen en storten Tilburg, pauze, uur terug naar Roosendaal om weer een bak te plaatsten🤣🤣 allemaal omdat we geen lege bakken hebben op de zaak.

Lekker 1530 klaar vandaag❤

• #139.435

Bijlagen

• Screenshot_20221027-110257_Route42.jpg
    Screenshot_20221027-110257_Route42.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 61
  • Screenshot_20221027-110305_Route42.jpg
    Screenshot_20221027-110305_Route42.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 53
  • #139.438
En dan zo een grote bek hebben over anderen...
Wat een grap🤣
Heb volgende week een gesprek met hem en m'n leidinggevende omdat ie me bedreigd had :roflol: Hij was tamelijk boos toen de organisatie hem vertelde dat hij niet langer beschouwd wordt al geschikte inwerk chauffeur.

• #139.439
Heb volgende week een gesprek met hem en m'n leidinggevende omdat ie me bedreigd had :roflol: Hij was tamelijk boos toen de organisatie hem vertelde dat hij niet langer beschouwd wordt al geschikte inwerk chauffeur.
Zulke moeten ze heel snel afscheid van nemen. Die verzieken het voor de rest

• #139.440
Zulke moeten ze heel snel afscheid van nemen. Die verzieken het voor de rest
Hij deed ook echt alles wat niet kan. Bumperkleven, toeteren, hard rijden, schandalige naderingssnelheid, mensen zonder E rijbewijs met een triangel aanhanger laten rijden omdat ie geen tijd meer op z'n pas had, rood rijden, middelvinger, uren rekken en zo nog veel meer van dat soort shit. En nu ook nog bedreigen en intimideren van collega's:p

Terug
Naar boven