- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ff door de papier versnipperaar en klaar is kees
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff door de papier versnipperaar en klaar is kees
Of uren na de zonnebank en dan je verbrande huid er mee insmerenff door de papier versnipperaar en klaar is kees( je kan hem ook opeten hoor, is een erg gezond goedje )
Ja maar dat vind ik dan wel weer echt zonde.
Zet um op marktplaats
yo no séOf uren na de zonnebank en dan je verbrande huid er mee insmeren
Kun je deze ook drogen en roken ?

Nee ik ook niet, maar gelukkig hebben ze op de canarische eilanden ook shoppa
alleen voor eigen volk

A wait, het was een agave nvm lijkt er opZeker weten, deze is eigenlijk al zo groot als ze worden.
Dat vertekend de foto misschien een beetje, dit soort kan maximaal 100cm hoog en 130cm breed worden.
Deze is ongeveer 85cm bij 130cm.

Oh ja die worden echt enorm en loodzwaar

Feeder!
Zoveel vragen krijg ik na het lezen van je post.![]()
Pff laat je je controller op je bureau vallen scherm van 269€ stuk. Had deze monitor net 2maand😤😤😤. Weet iemand ook wat mediamarkt hieraan doet? En wat eventueel de reparatie kosten zijn van zo’n curved scherm heb al een nieuwe besteld van 150€
….
Ja mijn controller viel op mijn bureau waardoor hij tegen het scherm aanviel. Ja mijn scherm die stuk is kostte 269€. Heb nu een goedkopere besteld ter vervanging 150€. Ik heb mijn vader gevraagd of hij het op zijn verzekering wil gooien. Curved schermen zijn heel duur ter reparatie kan je beter een nieuwe kopen.Zoveel vragen krijg ik na het lezen van je post.
Je controller valt op je bureau en nu is je monitor stuk? Hoe dan?
Je scherm kostte eerst €269 maar je hebt nu een nieuwe voor €150?
Waarom koop je een nieuwe voordat je weet of de oude te repareren is en hoeveel dit kost (aangezien je je dit afvraagt, al weet ik het antwoord wel).
Heb je een WA- of inboedelverzekering? Dan kan je het mogelijk daar op gooien. Mits je een goede reden verzint anders valt het mogelijk onder nalatigheid.
Wel zuur. Zonde. Succes!
Ah vandaar. Maar ja, je weet het antwoord al. Helaas. Te duur.Ja mijn controller viel op mijn bureau waardoor hij tegen het scherm aanviel. Ja mijn scherm die stuk is kostte 269€. Heb nu een goedkopere besteld ter vervanging 150€. Ik heb mijn vader gevraagd of hij het op zijn verzekering wil gooien. Curved schermen zijn heel duur ter reparatie kan je beter een nieuwe kopen.
Ja ff me pa bellen morgen. Maarja goed 150€ voor vervanging valt nog mee wel t*ring zuur. Mediamarkt bellen heeft ook 0 zin. Heb hem op marktplaats gezet miss dat iemand hem met schade wilt kopenAh vandaar. Maar ja, je weet het antwoord al. Helaas. Te duur.
Ff goed je/zijn polis doorlezen. Ook ivm mogelijk eigenrisico en verhoging premie. Mogelijk is het niet de moeite waard om überhaupt op je verzekering te verhalen.
Inboedel verz, zeggen dat iemand hem omstootte per ongeluk.Ja ff me pa bellen morgen. Maarja goed 150€ voor vervanging valt nog mee wel t*ring zuur. Mediamarkt bellen heeft ook 0 zin. Heb hem op marktplaats gezet miss dat iemand hem met schade wilt kopen
Ff me pa bellen morgenInboedel verz, zeggen dat iemand hem omstootte per ongeluk.
Echte brabanderInboedel verz, zeggen dat iemand hem omstootte per ongeluk.
Wat bedoel je met ‘mediamarkt heeft 0 zin’? Dat het geen zin heeft om contact met hun op te nemen? Natuurlijk niet, wat verwacht je zelf? Dit is toch een enorm ongeloofwaardig verhaal!? Je laat je controller vallen, op je bureau, en plots is je scherm kapot. Ze zullen dergelijke verhalen wel vaker te horen krijgen. Onderin je beeld zit zelfs een duidelijke ster, die er echt niet zomaar in komt.Ja ff me pa bellen morgen. Maarja goed 150€ voor vervanging valt nog mee wel t*ring zuur. Mediamarkt bellen heeft ook 0 zin. Heb hem op marktplaats gezet miss dat iemand hem met schade wilt kopen
Ik was oprecht niet boos. Hij viel uit mijn handenWat bedoel je met ‘mediamarkt heeft 0 zin’? Dat het geen zin heeft om contact met hun op te nemen? Natuurlijk niet, wat verwacht je zelf? Dit is toch een enorm ongeloofwaardig verhaal!? Je laat je controller vallen, op je bureau, en plots is je scherm kapot. Ze zullen dergelijke verhalen wel vaker te horen krijgen. Onderin je beeld zit zelfs een duidelijke ster, die er echt niet zomaar in komt.
Was je een beetje boos toen je genaaid werd door fifa? Haha ze zullen er bij het mediamarkt filiaal wel lol om hebben tijdens de koffiepauze