MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Is je vrouw weer op "backpack vakantie"?Als je vaker vrijwilligers zoekt kan je me altijd contacten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je vrouw weer op "backpack vakantie"?Als je vaker vrijwilligers zoekt kan je me altijd contacten.
Nee, maar die werkt gewoon.
Ik dacht dat er bijna geen antibiotica meer voorkomt in kip in NL.Geen idee. Doel meer op het preventief medicijngebruik en eventuele resistentie
Plofkip is erg, want antibiotica. In bio kip zit het doorgaans net zo goed, maar dat vergeten we voor 't gemak maak even. En andere medicijnen maakt niet uit, want het is geen antibiotica. En antibiotica is slecht.
Ik vind het allemaal maar overdreven. Maar als iemand anders zich er goed bij voelt dan is dat natuurlijk belangrijker dan welk argument dan ook ( geen sarcasme, ik vind dat oprecht).
Ja doei, het zijn mormels van een wildvreemde. Ze neemt ze maar mooi weer meeGewoon hetzelfde doen als iedere oma doet.
Zet ze voor een scherm met meer chips/snoep dan ze ooit op kunnen en ga je eigen ding doen![]()

Keurslagers zijn de grootste boeven. Je betaald je er helemaal scheel.Ook de keurslager naait je in je....... Mijn maat werkt bij een zogenaamde keurslager en daar worden de kipfilets lekker iedere dag volgespoten met vocht,de biefstukjes extra rood gekleurd met kleurstof, en lekker dat het is 😛 maar ik koop me vlees wel bij de keurslager. 😂🤣😂
Ohh lol, ze zijn niet eens van een goede vriendin ofzo van je?Ja doei, het zijn mormels van een wildvreemde. Ze neemt ze maar mooi weer mee![]()

Lees dit nu nog eens en vraag je af hoe waarschijnlijk dit scenario is?Ohh lol, ze zijn niet eens van een goede vriendin ofzo van je?![]()

Hoe bedoel je? Heb 2x een paar uur met @Gremlin gebuurt en ik ga er vanuit dat zij wel wat leuke vrienden heeft hoorLees dit nu nog eens en vraag je af hoe waarschijnlijk dit scenario is?![]()

Nee, ben aan het werk, iemand dumpt z'n kinderen hierOhh lol, ze zijn niet eens van een goede vriendin ofzo van je?![]()

Ik was zelfs op vrijdag de smiley niet vergeten...Hoe bedoel je? Heb 2x een paar uur met @Gremlin gebuurt en ik ga er vanuit dat zij wel wat leuke vrienden heeft hoor![]()
Wat voor werk doe je?Nee, ben aan het werk, iemand dumpt z'n kinderen hier![]()
Kinderopvang
Liefst zo weinig mogelijk natuurlijk

Sommige slagers noemen zich nu "de logische slager"
Hoe het klinkt boeit niet voor het label.Coccidiostatica is een verzamelnaam van medicijnen tegen Coccidiose wat oa bij pluimvee voor komt. Medicijnen klinkt voor mij al niet biologisch
Klinkt al echt als een HelmonderLiefst zo weinig mogelijk natuurlijk
Fotograaf. Geen kinderoppas
Velen willen het, sommigen kunnen het.Liefst zo weinig mogelijk natuurlijk
Fotograaf. Geen kinderoppas
Gelukkig niet