MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.564
Jij komt met beweringen die je niet onderbouwt.
Jawel , al gedaan. Alleen persoonlijke ervaringen vind jij niet afdoende, en als er iets op persoonlijke ervaringen of voorkeuren gebaseerd is het wel voedselkeuze.

Ik ga iig niet als een mongooltje mn kip vochtgehalte meten en wegen, kheb wel wat anders te doen zoals : TRAINEN😉

• #139.565
Extra smaak, tegenwoordig zijn die zero sauzen zeer goed te doen, de meeste dan 🫡
Er is maar 1 echte saus

zaanse-mayonaise-6-naast-elkaar.jpg

• #139.567
Lol 18e/kg betalen. 3k per jaar aan kip zou dat betekenen. Nee bedankt.

• #139.568
  • #139.569
Zo'n 300 euro aan kip/gehakt/eieren per maand en dan melk niet meegerekend , puur vlees en eieren dus zelfs meer als 3k idd
Dit zou voor mij dan alleen de kip zijn, dan moet biefstuk, zalm etc er nog bij. Ik koop dan liever een goed stuk ander vlees dan 18e/kg te betalen voor een stuk kip

• #139.570
Jawel , al gedaan. Alleen persoonlijke ervaringen vind jij niet afdoende, en als er iets op persoonlijke ervaringen of voorkeuren gebaseerd is het wel voedselkeuze.

Ik ga iig niet als een mongooltje mn kip vochtgehalte meten en wegen, kheb wel wat anders te doen zoals : TRAINEN😉
Dan hoef je ook niet iets te zeggen over andermans keuze, immers als er iets op persoonlijke ervaringen of voorkeuren gebaseerd is het wel voedselkeuze.

• #139.571
Dit zou voor mij dan alleen de kip zijn, dan moet biefstuk, zalm etc er nog bij. Ik koop dan liever een goed stuk ander vlees dan 18e/kg te betalen voor een stuk kip
Begrijpelijk, naarmate ik meer massa ga kweken zal de proteïne inname ook omhoog gaan en ergens ligt de grens natuurlijk, dus ben van plan om wat plantaardige eiwitten toe te voegen, zoiezo wel benieuwd of dat net zo goed is en niet onderdoet voor vlees(lijkt me niet)

• #139.572
Dan hoef je ook niet iets te zeggen over andermans keuze, immers als er iets op persoonlijke ervaringen of voorkeuren gebaseerd is het wel voedselkeuze.
En wie bepaald dat? Dat is toch ook eigen keuze?
Ik zeg wat ik van die kwaliteit vind en vraag geen uiteenzetting van normaal kippenvlees vs biologisch (waar jij de hoek om kwam kijken) anders had ik idd jou als eerste in gedachte om daarover te discussiëren.

Maar ook deze discussie is goed, hoef totaal geen gelijk of bevestiging. Dat we het erover hebben en over denken is al goed.

• #139.573
En wie bepaald dat? Dat is toch ook eigen keuze?
Ik zeg wat ik van die kwaliteit vind en vraag geen uiteenzetting van normaal kippenvlees vs biologisch (waar jij de hoek om kwam kijken) anders had ik idd jou als eerste in gedachte om daarover te discusseren.
Waar kwam ik de hoek omkijken?

Ik stelde twee simpele vragen en wat betreft de eerste kan je daar eigenlijk geen antwoord op geven.

Waar baseer jij op dat jou kip van betere kwaliteit is? Vind je het smakelijker?

• #139.574
zgn goede kipfilet kost je €30,- per kilo. Ik geef met de foto het gelijk van @Shadow Project aan. Iemand zegt dat ie baalt van prijs van kipfilet a €9,- of €10,-. En er ontstaat een hele discussie over sauzen en het eten van beter leven kip, zonder antibiotica :scratch:

zal een nieuwtje vertellen; scharrelkip staat al dik jaar binnen opgehokt door vogelgriep. Verschil met bio kip is alleen dat ze zgn biologische voeding krijgen en geen antibiotica.

• #139.575
  • #139.576
Wie eet er nou kip voor z'n gains

• #139.579
Ik haal elke maand 74€ aan kip bij muscle meat 5kg per maand

Terug
Naar boven