Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.261
Waarachuwing voor de mensen die vannacht nog de weg op gaan, de gladheid is no joke.

Ben net omgedraaid met de scooter omdat het te gevaarlijk is en ga nu maar met de auto en overal 30 rijden....

Op plekken waar nu niet gestrooid is rij je echt op IJS.
Klopt, was aan het begin van de avond hier ook al. Recent heb ik weer winterbanden onder mijn auto gezet en ik vroeg me af of dat nog wel zin heeft, dit winterseizoen gaan we naar DLD, dus dan moet het sowieso, maar vandaag had ik er ook al veel profijt van.

• #140.263

Die weercodes vallen in de realiteit vaak best mee, maar nu bij mij in de buurt dus echt niet.

Ik was de deur ook nog niet uit geweest, bij mij lag gewoon overal een laag ijs. Ging ook voor de deur bijna een auto tegen een boom vlak voor ik zelf weg ging.

• #140.264
Waarachuwing voor de mensen die vannacht nog de weg op gaan, de gladheid is no joke.

Ben net omgedraaid met de scooter omdat het te gevaarlijk is en ga nu maar met de auto en overal 30 rijden....

Als er op fietspaden en bruggetjes al gestrooid wordt, wordt het zout gewoon amper ingereden

• #140.265

Goeie, meld ik me alvast ziek voor werk!

• #140.268
Die weercodes vallen in de realiteit vaak best mee, maar nu bij mij in de buurt dus echt niet.

Ik was de deur ook nog niet uit geweest, bij mij lag gewoon overal een laag ijs. Ging ook voor de deur bijna een auto tegen een boom vlak voor ik zelf weg ging.
Die vielen gisteravond ook mee bij ons, was prima om te rijden nergens last van.

• #140.270
10em loop gedaan. Was te laat bij de start. Is min bruto gewoon netto tijd geworden gvd.

• #140.271
Dat ik voor Frankrijk moet zijn deze finale en blij was dat ze terugkomen. t*ring. Ik wil Messi zien huilen. Vuile ter***lijer.

• #140.272
Screenshot_20221219_111727.jpg

• #140.279
Terug
Naar boven