Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.301
Ja met die bedragen kan ik het ook :roflol:
Dan vind ik €65 per maand nog best veel.

Screenshot_20221220_110008.jpg

Volg het energieprijzen topic voor updates vanuit mijn huishouden zonder verwarming.
Heb 365€ terug gekregen ook nog. Maar dat was wel met mijn oude contract

• #140.302
Heb 365€ terug gekregen ook nog. Maar dat was wel met mijn oude contract

Ik kreeg €700 terug op mijn oude contract, dus mocht ik van €110 naar €60pm. Vervolgens kwam het nieuwe contract en ging ik van €60 naar €310. Maar ik betaalde daarvoor al meer dan jij nu, jouw elektra is praktisch gratis lmao.

• #140.303
Hier €80/maand en €400 bijbetalen 😭

• #140.308
Hometrainer kapot. Stekker in stopcontact, blauwe flits en gaat niet meer aan.

Iemand een idee of dit op te lossen is?

• #140.309

Flits aan stekkerdeel?
Dan nieuwe stekker eraan maken.
Of effe bij de zekeringen kijken.

Kijken naar Garantie --> doen alsof je neus bloed en zeggen "hij doet t niet meer".

WA zal niet lukken

• Like
Waarderingen: Onit
  • #140.310

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #140.312
Gvd...

Wel bedankt voor meneer die mij attendeerde, maar helaaa niet meer teruggevonden...
20221221_081807.jpg

Niet bedankt aan de vorige eigenaar die mij niet verteld heeft dat hij niet vast zat.

• #140.313
Gvd...

Wel bedankt voor meneer die mij attendeerde, maar helaaa niet meer teruggevonden...
20221221_081807.jpg

Niet bedankt aan de vorige eigenaar die mij niet verteld heeft dat hij niet vast zat.
Er is anders niks mooiers dan op een motor te rijden zonder kenteken 👀 je hebt gewoon een vrijkaart

• #140.314
  • #140.316
@Fallingout Je mag zo niet rijden, je bent zelf verplicht je voertuig te controleren op evt gebreken voor je de rit aanvangt. (officieel) nummerplaat nooit kitten maar vastschroeven. btw lijkt als of je achterband ook niet goed is afgesleten, of is dat een flinke rem plek ?

• #140.317
@Fallingout Je mag zo niet rijden, je bent zelf verplicht je voertuig te controleren op evt gebreken voor je de rit aanvangt. (officieel) nummerplaat nooit kitten maar vastschroeven. btw lijkt als of je achterband ook niet goed is afgesleten, of is dat een flinke rem plek ?

Klopt, zat er ook nog op toen ik weg ging.
Ik heb hem een week geleden gekocht dus was niet op de hoogte van het gebrek. Ik heb de plaat nu teruggevonden langs de weg en met 2 goede bouten vastgezet.

Achterband is prima.

• #140.318
Klopt, zat er ook nog op toen ik weg ging.
Ik heb hem een week geleden gekocht dus was niet op de hoogte van het gebrek. Ik heb de plaat nu teruggevonden langs de weg en met 2 goede bouten vastgezet.

Achterband is prima.
Heb je geen kentekenhouder? (Is te koop bij automateriaalzaken.)

• #140.319
Ik ben ook weer eens dag vrij hoor! Jezus! OK komt die...
Ik vanochtend lekker thuis aan het sporten. Kreeg dorst liep de keuken in had opeens natte voeten.
Bleek dus dat er een buis/pijp van de C.V ketel gesprongen is. Hele keukenvloer onder water.
Dus ik bellen en alles uitleggen. Oh wat naar tussen 13:00 en 17:00 komen ze bij u langs.
Ik al zo iets van godver. Maar ok ik wacht. 13:00 komt er een busje voor de deur gereden
van het loodgieters bedrijf. Ik denk mooi. De man komt binnen ik laat hem het probleem zien.
Hij zucht een paar keer, pakt zijn tablet. Hij maakt wat foto's en tikt wat op dat ding.
Gaat bellen. Komt er op neer dat man alleen maar langs kwam om foto's te maken en dit
door te geven aan het bedrijf. U word vandaag nog gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik zo. "uhmm pardon?" Ik zit zonder warm water en geen verwarming dit kan je toch niet maken?
Zegt die ik kom het alleen maar doorgeven ik kan er verder niks aan doen.
Nou bedankt pik! Jezus! Nou nu ben ik nog aan het wachten op het belletje in de kou en nog steeds
gedouched. C.V ketel is zo goed als leeg. Ik heb een loop neus. Mijn vriendin komt rond half 4 thuis vanuit haar werk.
Die zit al dagen tegen koorts aan te hikken.
Ik houd jullie op de hoogte.

• #140.320
Ik ben ook weer eens dag vrij hoor! Jezus! OK komt die...
Ik vanochtend lekker thuis aan het sporten. Kreeg dorst liep de keuken in had opeens natte voeten.
Bleek dus dat er een buis/pijp van de C.V ketel gesprongen is. Hele keukenvloer onder water.
Dus ik bellen en alles uitleggen. Oh wat naar tussen 13:00 en 17:00 komen ze bij u langs.
Ik al zo iets van godver. Maar ok ik wacht. 13:00 komt er een busje voor de deur gereden
van het loodgieters bedrijf. Ik denk mooi. De man komt binnen ik laat hem het probleem zien.
Hij zucht een paar keer, pakt zijn tablet. Hij maakt wat foto's en tikt wat op dat ding.
Gaat bellen. Komt er op neer dat man alleen maar langs kwam om foto's te maken en dit
door te geven aan het bedrijf. U word vandaag nog gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik zo. "uhmm pardon?" Ik zit zonder warm water en geen verwarming dit kan je toch niet maken?
Zegt die ik kom het alleen maar doorgeven ik kan er verder niks aan doen.
Nou bedankt pik! Jezus! Nou nu ben ik nog aan het wachten op het belletje in de kou en nog steeds
gedouched. C.V ketel is zo goed als leeg. Ik heb een loop neus. Mijn vriendin komt rond half 4 thuis vanuit haar werk.
Die zit al dagen tegen koorts aan te hikken.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik zou een andere loodgieter bellen.

Terug
Naar boven