apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ja dat valt me ook op. Jarenlang nooit ziek. En nu om de paar maanden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat valt me ook op. Jarenlang nooit ziek. En nu om de paar maanden.
Beetje standaard bij jonge ouders, toch?
Ja dit klopt ook wel, heb zelf niet zo vaak een snotneus gehad als toen die naar de peuterschool ging. O ja toen ik rookte was t ook niet best

Ben gestopt met roken, drinken, etc.Ja dit klopt ook wel, heb zelf niet zo vaak een snotneus gehad als toen die naar de peuterschool ging. O ja toen ik rookte was t ook niet best![]()
![]()
Ugh gisteravond grieperig. Sinds vannacht koorts. Kzit vet te trippen, zie allemaal lichtflitsen. Fucked up spierkrampen in m'n benen. Zweet me kapot maar heb het koud. Ugh.
Dan zou ik toch de verwarming eens opdraaien.Sterkte, het is een flinke griep dit jaar, begon bij mij met kerst en ben nu nog niet 100%

Ben gestopt met roken, drinken, etc.
Misschien is dit een straf van god.
Je wilt zeggen dat @Mentat al die jaren tegen mij heeft gelogen?
Heb ik gezegd dat (ik overtuigd ben van het feit dat) God bestaat?Je wilt zeggen dat @Mentat al die jaren tegen mij heeft gelogen?
Die flinke griep (buikgriep oid) heb ik vorige maand al gehad. Bijna 10 dagen ziek, 4 dagen kotsen.Sterkte, het is een flinke griep dit jaar, begon bij mij met kerst en ben nu nog niet 100%
Wat ben je weer lekker serieus.Heb ik gezegd dat (ik overtuigd ben van het feit dat) God bestaat?
Dan laat ik de verdere discussie en nuancering erover voor dit moment gaarne achterwegen.
Wel goed en knap dat je gestopt bent met roken, succes!
Zegt degene die een station kooptEen kentekenplaathouder met tekst op je auto is sowieso al een misdaad als je t mij vraagt.
Tfoeh.Met Monopoly was datZegt degene die een station kooptTfoeh.
In het weekend is wel het meest onhandige moment ooit hiervoor, auto staat net op nieuwe banden en is brandschoon maar nu staat 'ie alsnog stil.