AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.986
Ergens op een balkon zitten en erachter komen dat de opstaande rand van m'n telefoonbeschermer niet volledig helpt het glas te beschermen tegen de balkonvloer bij een val van nog geen halve meter.

Eerste keer dat het glas van een telefoon is beschadigd bij mij.

Laatst bewerkt:
  • #142.987
Zo liet ik laatst mijn note10+ scherm first op een scherpe steen vallen van heuphoogte....

Totall loss. :(

• #142.988
  • #142.989
Die telefoons van jou zijn zo groot dat ze ook niet niets kunnen raken, groter dan een stoeptegel.
True :roflol:
S23 ultra is wel weer een mooi apparaat, alleen ik moet nog steeds een beetje huilen als ik bedenk wat ik er voor heb moeten betalen.

• #142.990
Zonder gekheid, die voedselpakketten zijn gewoon zwaar kut.

Doos(dozen) met blikken groenten als basis, dan dure artikelen als pak koffie, wasmiddel etc.
2kg suiker heb ik ook al eens gelezen wat maandelijks wordt gegeven. coco's makronen over de datum... gaat toch nergens over zoiets. Eigenlijk moet iemand met gemeentelijke tuin - of hoe ze dat noemen- daar verse groenten en aardappels uitdelen

• Like
Waarderingen: BB_
  • #142.991
Zonder gekheid, die voedselpakketten zijn gewoon zwaar kut.

Doos(dozen) met blikken groenten als basis, dan dure artikelen als pak koffie, wasmiddel etc.
2kg suiker heb ik ook al eens gelezen wat maandelijks wordt gegeven. coco's makronen over de datum... gaat toch nergens over zoiets. Eigenlijk moet iemand met gemeentelijke tuin - of hoe ze dat noemen- daar verse groenten en aardappels uitdelen
Ligt er maar net aan bij welke voedselbank je loopt. Een ex van mij had flinke schulden, dus voedselbank, en die at luxer dan ik hoor. Kilo's vlees, kwark in alle vormen en maten, kefir, groente, vers brood, in de zomer bbq vlees, met kerst en pasen gourmet, etcetera.

• #142.992
Ligt er maar net aan bij welke voedselbank je loopt. Een ex van mij had flinke schulden, dus voedselbank, en die at luxer dan ik hoor. Kilo's vlees, kwark in alle vormen en maten, kefir, groente, vers brood, in de zomer bbq vlees, met kerst en pasen gourmet, etcetera.
Gaat om het pakket waar @Gremlin het over heeft. Verder weet ik ook dat er gemeenten zijn die het beter voor elkaar hebben, ook die meer dan de bijstandsnorm uitkeren. Dit zegt allemaal niets tov de slechte pakketten

• #142.995
Gaat om het pakket waar @Gremlin het over heeft. Verder weet ik ook dat er gemeenten zijn die het beter voor elkaar hebben, ook die meer dan de bijstandsnorm uitkeren. Dit zegt allemaal niets tov de slechte pakketten
Mwah ik had gewoon eerder ook dingen zoals ingeblikte groenten, pindakaas, gewone basic houdbare zuivel, peulvruchten, aardappelen, olijfolie, boter, noten, thee, babyvoeding, luiers, scheermesjes, doucheproducten enzo verwacht. Juist die laatste dingen hakken er best in als je op budget leeft.

Ik help regelmatig een meisje wat niet helemaal goed kan meekomen met de maatschappij. Zeg maar, het niveau wat denkt dat ze afvalt door veel digestive koekjes te eten. En njah dat lijstje is gewoon volledig in lijn met de adviezen die zij van professionele hulp krijgt.

Maargoed, laten we het er maar op houden dat het een inschattingsfout van mijn kant is.

• #142.996
Mwah ik had gewoon eerder ook dingen zoals ingeblikte groenten, pindakaas, gewone basic houdbare zuivel, peulvruchten, aardappelen, olijfolie, boter, noten, thee, babyvoeding, luiers, scheermesjes, doucheproducten enzo verwacht. Juist die laatste dingen hakken er best in als je op budget leeft.
Misschien ben ik niet het beste voorbeeld van budgetteren met mijn telefoon van €1400 maar doucheproducten kosten echt niks?

Luiers en babyvoeding zou je niet nodig moeten hebben als je bij de voedselbank loopt...
Ik help regelmatig een meisje wat niet helemaal goed kan meekomen met de maatschappij. Zeg maar, het niveau wat denkt dat ze afvalt door veel digestive koekjes te eten. En njah dat lijstje is gewoon volledig in lijn met de adviezen die zij van professionele hulp krijgt.
Ja die doelgroep blijft lastig, sommige mensen zijn gewoon echt te dom om normaal deel uit te maken van de maatschappij. Fijn dat jij daar tijd en energie in stopt.

• #142.997
Babyvoeding kost geen drol. Tenzij je kant en klare Olvarit potjes koopt.

• #142.998
En je neemt pas een kind als je een financieel gezonde basis hebt.

Om dan binnen de tijd dat dat kind nog babyvoeding nodig heeft en luiers draagt bij de voedselbank terecht te komen is praktisch onmogelijk.

• #142.999
En je neemt pas een kind als je een financieel gezonde basis hebt.

Om dan binnen de tijd dat dat kind nog babyvoeding nodig heeft en luiers draagt bij de voedselbank terecht te komen is praktisch onmogelijk.
Denk dat het gros wat daar afhankelijk van is, sociaal ook niet mee kan komen, En verstandelijk beperkt is. om het netjes uit te drukken

• #143.000
Terug
Naar boven