- Waardering
- 20.663
Daar zat ik ook al naar te kijken. Lijkt me niet dat dat Gremlin haar handen zijn. Vast een foto ergens van gevonden.
Ik hoop het.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat ik ook al naar te kijken. Lijkt me niet dat dat Gremlin haar handen zijn. Vast een foto ergens van gevonden.
♥️❤️Ik ben wel in voor een vrijdagmiddag bitchfight. Like deze post als jij dat ook bent!
Tegen wie durf je het dan op te nemen?Ik ben wel in voor een vrijdagmiddag bitchfight. Like deze post als jij dat ook bent!
Paardenvlees ligt wat lastig bij Angelsaksische en sommige andere culturen.
Zo zuur is mijn zure bom niet. Smeer mijn kruis ook in met lijnzaadolie weet je nog ?
Die telefoons van jou zijn zo groot dat ze ook niet niets kunnen raken, groter dan een stoeptegel.Zo liet ik laatst mijn note10+ face first op een scherp steen vallen van heuphoogte....
Totall loss.![]()
TrueDie telefoons van jou zijn zo groot dat ze ook niet niets kunnen raken, groter dan een stoeptegel.

Ligt er maar net aan bij welke voedselbank je loopt. Een ex van mij had flinke schulden, dus voedselbank, en die at luxer dan ik hoor. Kilo's vlees, kwark in alle vormen en maten, kefir, groente, vers brood, in de zomer bbq vlees, met kerst en pasen gourmet, etcetera.Zonder gekheid, die voedselpakketten zijn gewoon zwaar kut.
Doos(dozen) met blikken groenten als basis, dan dure artikelen als pak koffie, wasmiddel etc.
2kg suiker heb ik ook al eens gelezen wat maandelijks wordt gegeven. coco's makronen over de datum... gaat toch nergens over zoiets. Eigenlijk moet iemand met gemeentelijke tuin - of hoe ze dat noemen- daar verse groenten en aardappels uitdelen
Gaat om het pakket waar @Gremlin het over heeft. Verder weet ik ook dat er gemeenten zijn die het beter voor elkaar hebben, ook die meer dan de bijstandsnorm uitkeren. Dit zegt allemaal niets tov de slechte pakkettenLigt er maar net aan bij welke voedselbank je loopt. Een ex van mij had flinke schulden, dus voedselbank, en die at luxer dan ik hoor. Kilo's vlees, kwark in alle vormen en maten, kefir, groente, vers brood, in de zomer bbq vlees, met kerst en pasen gourmet, etcetera.
Te vrijblijvend...In ieder geval zouden er condooms in moeten. Preventieve maatregelen.

Mwah ik had gewoon eerder ook dingen zoals ingeblikte groenten, pindakaas, gewone basic houdbare zuivel, peulvruchten, aardappelen, olijfolie, boter, noten, thee, babyvoeding, luiers, scheermesjes, doucheproducten enzo verwacht. Juist die laatste dingen hakken er best in als je op budget leeft.Gaat om het pakket waar @Gremlin het over heeft. Verder weet ik ook dat er gemeenten zijn die het beter voor elkaar hebben, ook die meer dan de bijstandsnorm uitkeren. Dit zegt allemaal niets tov de slechte pakketten
Misschien ben ik niet het beste voorbeeld van budgetteren met mijn telefoon van €1400 maar doucheproducten kosten echt niks?Mwah ik had gewoon eerder ook dingen zoals ingeblikte groenten, pindakaas, gewone basic houdbare zuivel, peulvruchten, aardappelen, olijfolie, boter, noten, thee, babyvoeding, luiers, scheermesjes, doucheproducten enzo verwacht. Juist die laatste dingen hakken er best in als je op budget leeft.
Ja die doelgroep blijft lastig, sommige mensen zijn gewoon echt te dom om normaal deel uit te maken van de maatschappij. Fijn dat jij daar tijd en energie in stopt.Ik help regelmatig een meisje wat niet helemaal goed kan meekomen met de maatschappij. Zeg maar, het niveau wat denkt dat ze afvalt door veel digestive koekjes te eten. En njah dat lijstje is gewoon volledig in lijn met de adviezen die zij van professionele hulp krijgt.
Denk dat het gros wat daar afhankelijk van is, sociaal ook niet mee kan komen, En verstandelijk beperkt is. om het netjes uit te drukkenEn je neemt pas een kind als je een financieel gezonde basis hebt.
Om dan binnen de tijd dat dat kind nog babyvoeding nodig heeft en luiers draagt bij de voedselbank terecht te komen is praktisch onmogelijk.
ik zou wel benieuwd zij naar de cijfers, maar het zou me inderdaad niks verbazen.Denk dat het gros wat daar afhankelijk van is, sociaal ook niet mee kan komen, En verstandelijk beperkt is. om het netjes uit te drukken