Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.948
Als je je werkgever vraagt om je salaris te verlagen zal hij/zij dat vast met alle liefde voor je doen :shrug:
Beetje lastig om dat voor 2022 nog te doen.

Kan sowieso niet bij mijn werkgever.

Maar ik heb inderdaad gevraagd of het mogelijk was om de kleine 'bonus' die onderdeel was van de salarisverhoging in januari te betalen ipv december maar dat was niet mogelijk.

Onder de streep misschien 20% van die bonus overgehouden, misschien zelfs minder of netto een negatief bedrag.

• #142.949
Beetje lastig om dat voor 2022 nog te doen.

Kan sowieso niet bij mijn werkgever.

Maar ik heb inderdaad gevraagd of het mogelijk was om de kleine 'bonus' die onderdeel was van de salarisverhoging in januari te betalen ipv december maar dat was niet mogelijk.

Onder de streep misschien 20% van die bonus overgehouden, misschien zelfs minder of netto een negatief bedrag.
Dat wordt in de winter ook geen verwarming!

• #142.951
Niet voor gevoelige lezertjes, kut chauffeur met zijn kut schot van de kut oplegger
20230629_104105.jpg

• #142.954
  • #142.958
Blijkbaar is "waarom kunnen deze mensen niet normaal eten" geen gewenst antwoord. Als je jezelf volvreet met suikerrommel dan begrijp ik wel dat je niet kan rondkomen. Zet anders sigaretten ook op het lijstje 🤷🏼‍♀️

20230630_122823.jpg

• #142.959
Ik kom graag de augurken ophalen

• #142.960
Blijkbaar is "waarom kunnen deze mensen niet normaal eten" geen gewenst antwoord. Als je jezelf volvreet met suikerrommel dan begrijp ik wel dat je niet kan rondkomen. Zet anders sigaretten ook op het lijstje 🤷🏼‍♀️

20230630_122823.jpg
Sauzen zijn ook niet bepaald noodzakelijke producten. Koffiepads zijn duurder dan een pak koffie.
Raar lijstje. Hou het bij de basis.

Terug
Naar boven