Nachtdienst gehad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nachtdienst gehad?
Dipje
Oe die kan echt fucked up zijn. Erge brandwond?Een stalen handgreep van een steelpan positioneren boven een gaspit die op zijn laagste stand aanstaat is geen slim idee.
Valt weer mee gelukkig, nog best veel geluk gehad met het “terug zetten” van de steelpan.

Als je je werkgever vraagt om je salaris te verlagen zal hij/zij dat vast met alle liefde voor je doenOf ik even €1700 toeslagen wil terugbetalen :')
Had beter geen loonsverhoging kunnen krijgen ffs.

Beetje lastig om dat voor 2022 nog te doen.Als je je werkgever vraagt om je salaris te verlagen zal hij/zij dat vast met alle liefde voor je doen![]()
Dat wordt in de winter ook geen verwarming!Beetje lastig om dat voor 2022 nog te doen.
Kan sowieso niet bij mijn werkgever.
Maar ik heb inderdaad gevraagd of het mogelijk was om de kleine 'bonus' die onderdeel was van de salarisverhoging in januari te betalen ipv december maar dat was niet mogelijk.
Onder de streep misschien 20% van die bonus overgehouden, misschien zelfs minder of netto een negatief bedrag.
Geen water zelfs!

Hoe dan?Niet voor gevoelige lezertjes, kut chauffeur met zijn kut schot van de kut oplegger
![]()
Door het maneuvreren van een kut chauffeur met zijn kut schot van de kut oplegger.
Het lijkt wel of Steks erbij was 🤯Door het maneuvreren van een kut chauffeur met zijn kut schot van de kut oplegger.
Ik ben net Halbe.
Dat prikt fijn .Niet voor gevoelige lezertjes, kut chauffeur met zijn kut schot van de kut oplegger
![]()
Plot twist @Steks was de chauffeur
Sauzen zijn ook niet bepaald noodzakelijke producten. Koffiepads zijn duurder dan een pak koffie.Blijkbaar is "waarom kunnen deze mensen niet normaal eten" geen gewenst antwoord. Als je jezelf volvreet met suikerrommel dan begrijp ik wel dat je niet kan rondkomen. Zet anders sigaretten ook op het lijstje 🤷🏼♀️
![]()