Afbouwen gaat heel goed moet nog maar 4week zit nu op 45mg diazepam en 20 citalopram. Ze hebben besloten op deze week de dosis hetzelfde te houden omdat er veel is gebeurd. Ik ben verslaafd en ik geef het toe ik denk continu aan middelen. Alleen me relatie is uitgegaan gister door een uit de hand gelopen ruzie. Dus veilig wonen gaat voor mij kijken voor een woning denk dst dit goed is. Ik word over 1week weer geopereerd dan gaat de stalen pin eruit. En dan kijk ik hoe het is met de pijn en dan wil ik weer een comeback maken. Merk wel rust dat me relatie voorbij is. @Wengstertje Gaat mij coachen op een mooie 2024.
Ik vraag iedereen om niet te trollen gun mij even rust ik ben ziek ik ben verslaafd. Doe alsjeblieft rustig ik hou mij ook in
Mocht je willen praten, kun je me een privebericht sturen, aangezien sommige mensen hier erg hatelijk zijn. Nogmaals, ik ben geen deskundige, maar wellicht wat adviezen of gewoon een luisterend oor, kan misschien helpen.
Geheel jouw keus, hoeft helemaal niet, maar de optie is er mocht het nodig zijn en je er behoefte aan hebt.