Zeg het dan goed joh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg het dan goed joh
Het is gewoon perfect Engels wat hij typt mevrouw "ik woon in de UK dus mijn engels is beter dan mijn nederlands"Wat je zaait, zul je oogsten.
Niet 'je zaait wat je oogst'
Precies!
Ik zei niks over zijn Engels hoor, maar over zijn Nederlands. Zo te lezen is jouw Nederlands op laag niveau.Het is gewoon perfect Engels wat hij typt mevrouw "ik woon in de UK dus mijn engels is beter dan mijn nederlands"
Ok
OkIk zei niks over zijn Engels hoor, maar over zijn Nederlands. Zo te lezen is jouw Nederlands op laag niveau.
Mijn vader is helaas een echte hypochonder, als je hem toelaat klaagt hij elke keer dat je hem spreekt wel over één of andere vage kwaal of aandoening. Dat maakt het ook lastig om de echte signalen op tijd te herkennen, niet alleen door ons, maar ook daar de artsen. Zo heeft het een jaar of tien geleden vrij lang geduurd voordat men wist dat hij meerdere tia’s had gehad. In de ochtend gaf hij al aan dat er iets niet goed was, ‘s middags had de arts dan eindelijk besloten dat het verstandig was dat hij naar het ziekenhuis ging, ik heb hem daar gewoon met mijn eigen auto gebracht in eerste instantie konden ze niets vinden en ben ik naar huis gegaan en bleef hij ter observatie en toen belde mijn broer me ‘s avonds laat dat ze toch maar een scan hadden gedaan en ze hadden gezien dat hij die daag waarschijnlijk meerdere tia’s had gehad.Heel veel sterkte!
Mijn moeder heeft een jaar geleden ook zoiets gehad. Torenhoge bloeddruk (heeft ze al heel lang) en dus druk op de borst. Met de ambulance naar het ziekenhuis gereden maar onderzoeken wezen (gelukkig) niks uit wat kon wijzen op een hartinfarct oid.
Uiteindelijk bleek het een middenrifbreuk te zijn wat regelmatig voorkomt bij mensen van middelbare leeftijd...
Mocht er niks uit de onderzoeken komen dan zou dit misschien nog de oorzaak van de druk op de borst kunnen zijn... het wordt niet altijd gelinkt aan de klachten maar wellicht de moeite om uit te zoeken.
Gras. Overduidelijk vochtig droog gras.
![]()
Ik heb geen airco in de auto. Ritje van 8 en 'n half uur zonder pauze. Net zelfs 39c.
Zeker weten dat de melding van douane legit is en geen scam? (Just checking).Begin augustus besteld bij ryderwearbelgium.com.
Geen verzendkosten. Helaas blijkt nergens op de site dat ze verzenden vanuit HU QIONG. Gevolg: vandaag melding dat pakket bij douane zit en ik mag 23 euro invoer betalen. Das dus goed voor 1 keer.
Ik heb schoentjes via de officiële site besteld. Kwam uit Australië maar geen gedoe met douane gehad, zat heel netjes bij de prijs inBegin augustus besteld bij ryderwearbelgium.com.
Geen verzendkosten. Helaas blijkt nergens op de site dat ze verzenden vanuit HU QIONG. Gevolg: vandaag melding dat pakket bij douane zit en ik mag 23 euro invoer betalen. Das dus goed voor 1 keer.
Ik heb schoentjes via de officiële site besteld. Kwam uit Australië maar geen gedoe met douane gehad, zat heel netjes bij de prijs in
Wat jij zegt inderdaad vanuit Australië.Niet alles is een scamZeker weten dat de melding van douane legit is en geen scam? (Just checking).
Tegenwoordig moet je voor véél inkomende post (en zeker pakketten) invoerrechten betalen. Ik heb al een keer een New Years anzichtkaart uit Azië ontvangen maar daar moest ik wel eerst even 7 euro invoerrechten voor betalen (dafuq?
). Pakket uit hetzelfde land wat ik naar mezelf retour heb gestuurd omdat m'n koffer al vol zat van 14.5kg betaalde ik hetzelfde voor. Die regels zijn op z'n zachtst gezegd slecht te volgen, maar voor 90% komt er een extra rekening bij die via PostNL gewoon netjes in jouw mailbox op referentie van de T&T.Niet alles is een scamTegenwoordig moet je voor véél inkomende post (en zeker pakketten) invoerrechten betalen. Ik heb al een keer een New Years anzichtkaart uit Azië ontvangen maar daar moest ik wel eerst even 7 euro invoerrechten voor betalen (dafuq?
). Pakket uit hetzelfde land wat ik naar mezelf retour heb gestuurd omdat m'n koffer al vol zat van 14.5kg betaalde ik hetzelfde voor. Die regels zijn op z'n zachtst gezegd slecht te volgen, maar voor 90% komt er een extra rekening bij die via PostNL gewoon netjes in jouw mailbox op referentie van de T&T.
Zo te zien is alles wat een afwijkende URL heeft niet geallieerd aan Ryderwear zelf (is ook in de SEO wel duidelijk te merken). Dus ryderwearXXXlandXXX is allemaal dropship achtige zaken. Voor EU lijken ze vanuit de UK te shippen. Zullen ze wel een warehouse hebben, net als vele internationale merken. Ben benieuwd wat je binnenkrijgt tho.
dat is wel heel erg.Ja hoor. via bepostZeker weten dat de melding van douane legit is en geen scam? (Just checking).