apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Het is al een half uurtje gestopt.
Vanavond leg ik wel wat spullen klaar zodat ik morgen meteen naar boven kan gaan. Vermoeiend dit. Kut volk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond leg ik wel wat spullen klaar zodat ik morgen meteen naar boven kan gaan. Vermoeiend dit. Kut volk.
Misschien trek ik wel mijn PostNL pakje aan.
Nee, pantoffels en vestje.
Ik plan ook altijd weer dingen in waarvan ik later denk. Dit was niet heel handig.
Ja gewoon plannen. Kom uit de nacht en om 1130 heb ik een afspraak en om 1700 ook.Qua planning o.i.d.? Of meer in de richting dat je had kunnen weten dat je daar eigenlijk helemaal geen zin in had?
Ja gewoon plannen. Kom uit de nacht en om 1130 heb ik een afspraak en om 1700 ook.
scheelt wel dat ik weekend heb nu. Koffie met gebak.
Kan je iets specifieker zijn? Koffie of gebak? Beiden? Of sarcastisch lekker omdat ik die afspraken heb?
Kan je iets specifieker zijn? Koffie of gebak? Beiden? Of sarcastisch lekker omdat ik die afspraken heb?

Geen patat?Kan je iets specifieker zijn? Koffie of gebak? Beiden? Of sarcastisch lekker omdat ik die afspraken heb?
Jawel vanavond
Kben trots op je.
Wat is precies lekker? Weekend of patat?
Ergste kaakonsteking ooit, vannacht van 4 tot 5 helemaal kapot gegaan. Zelfs met Tramadol als volwassen man van 28 heeft het al mijn kracht gekost om niet als een klein kind op de grond te janken van de pijn.
Als ik mijn geweldige vriendin niet naast me had gehad had ik echt een volledige mental breakdown gehad.
Nog 28 uur tot ik bij de kaakchirug geholpen kan worden. Momenteel is het uit de houden maar ik hou mijn hart vast voor de nacht...
Thnx man.Nachten zijn altijd kut met dit type pijn. Sterkte bro. 28u klinkt als overbrugbaar, maar voor jou waarschijnlijk als een eeuwigheid.