Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.445
Ik plan ook altijd weer dingen in waarvan ik later denk. Dit was niet heel handig.

• #145.446
  • #145.447
Qua planning o.i.d.? Of meer in de richting dat je had kunnen weten dat je daar eigenlijk helemaal geen zin in had?
Ja gewoon plannen. Kom uit de nacht en om 1130 heb ik een afspraak en om 1700 ook.

scheelt wel dat ik weekend heb nu. Koffie met gebak.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #145.453
Lekker.

• #145.456
Vanavond.

• #145.457
Ergste kaakonsteking ooit, vannacht van 4 tot 5 helemaal kapot gegaan. Zelfs met Tramadol als volwassen man van 28 heeft het al mijn kracht gekost om niet als een klein kind op de grond te janken van de pijn.

Als ik mijn geweldige vriendin niet naast me had gehad had ik echt een volledige mental breakdown gehad.

Nog 28 uur tot ik bij de kaakchirug geholpen kan worden. Momenteel is het uit de houden maar ik hou mijn hart vast voor de nacht...

• #145.458
Ergste kaakonsteking ooit, vannacht van 4 tot 5 helemaal kapot gegaan. Zelfs met Tramadol als volwassen man van 28 heeft het al mijn kracht gekost om niet als een klein kind op de grond te janken van de pijn.

Als ik mijn geweldige vriendin niet naast me had gehad had ik echt een volledige mental breakdown gehad.

Nog 28 uur tot ik bij de kaakchirug geholpen kan worden. Momenteel is het uit de houden maar ik hou mijn hart vast voor de nacht...

Nachten zijn altijd kut met dit type pijn. Sterkte bro. 28u klinkt als overbrugbaar, maar voor jou waarschijnlijk als een eeuwigheid.

• #145.459
Nachten zijn altijd kut met dit type pijn. Sterkte bro. 28u klinkt als overbrugbaar, maar voor jou waarschijnlijk als een eeuwigheid.
Thnx man.

Zijn inderdaad lange uren, slaaptekort en kiespijn zijn ook echt killing voor je mentale gesteldheid.

Nog even 'doorbijten'.

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • #145.460
Nog 1 slapeloze nacht met pijn te gaan.

Elke keer als ik wegdut binnen 5 minuten weer wakker door de pijn en het begint nu echt weer erger te worden.

Zit op de max tramadol en paracetamol.

Bring it on you piece of shit kies, mij krijg je niet klein.

Terug
Naar boven