MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.461
"Heey er gaat iets niet goed" komt de buurman vertellen terwijl het water uit de dakrand stroomt.

Wasmachine leiding eraf geploft🫠

Wonen aan het water en het huis loopt wat af richting de waterkant en dan is ons geluk want zover te zien is er behalve een nat vinyl vloertje op zolder is er geen waterschade.
Dus pa kon na werk en legday nog even snel een tijdelijke wasmachine op gaan halen en naar boven sjouwen met mn verloofde🫠
Meteen maar waterpas gezet en alles verder opgeruimd en alvast 3 wassen gedraaid voor de vrouw, 22:30 was alles klaar. Dus die was weer zeer content met mij.

Betaling was in natura🤡

(Nu maar een aquastop erbij gehaald)🫠🤡

Bijlagen

• IMG-20231019-WA0008.jpg
    IMG-20231019-WA0008.jpg
    199,7 KB · Weergaven: 69
  • IMG-20231019-WA0010.jpg
    IMG-20231019-WA0010.jpg
    246,5 KB · Weergaven: 66
  • #145.462
"Heey er gaat iets niet goed" komt de buurman vertellen terwijl het water uit de dakrand stroomt.

Wasmachine leiding eraf geploft🫠

Wonen aan het water en het huis loopt wat af richting de waterkant en dan is ons geluk want zover te zien is er behalve een nat vinyl vloertje op zolder is er geen waterschade.
Dus pa kon na werk en legday nog even snel een tijdelijke wasmachine op gaan halen en naar boven sjouwen met mn verloofde🫠
Meteen maar waterpas gezet en alles verder opgeruimd en alvast 3 wassen gedraaid voor de vrouw, 22:30 was alles klaar. Dus die was weer zeer content met mij.

Betaling was in natura🤡

(Nu maar een aquastop erbij gehaald)🫠🤡
Geen lekkage in je huis er aan overgehouden?

• #145.463
Geen lekkage in je huis er aan overgehouden?
He-Le-maal niks. Water is direct naar de dakrand gelopen en daar schijnbaar een kier gevonden. Wasmachine stond ook aan de "goede" kant van het huis gelukkig😅
Behalve een natte vinyl vloer op de overloop van de zolder hebben we er helemaal niks aan overgehouden. Geluk dus🫠

• #145.464
  • #145.465
He-Le-maal niks. Water is direct naar de dakrand gelopen en daar schijnbaar een kier gevonden. Wasmachine stond ook aan de "goede" kant van het huis gelukkig😅
Behalve een natte vinyl vloer op de overloop van de zolder hebben we er helemaal niks aan overgehouden. Geluk dus🫠
Je hebt daar dacht ik zo'n speciale stopper voor die tussen je waterleiding en je wasmachine zit. Die kapt em automatisch af bij lekkage.

• #145.468
Die kan dacht ik ook voor je vaatwasser

• #145.470
Zit die aquastop er niet standaard bij, bij een nieuwe machine dan?

• #145.471
Zit die aquastop er niet standaard bij, bij een nieuwe machine dan?
Ja we gaan nu voor een nieuwe kijken maar moest even snel wat regelen ivm 2 kinderen kunnen we eigenlijk geen dag zonder. Dus een bijna nieuwe siemens met aankoopbon bij een ouder stel opgehaald bij ons op het dorp. Ik denk als die dan niet goed is dan staat ie zo weer terug in zn woonkamer🙃
Nu even op het gemak naar een nieuwe, zuinige voor de lange termijn kijken/vergelijken.

Binnen zonder kloppen. Wie kent hem nog, Eef Hoos
Incassobureau Toetanchamon (Binnen zonder kloppen) - YouTube

Ik kom terug op mijn manier!🤣

Laatst bewerkt:
  • #145.472
Ja we gaan nu voor een nieuwe kijken maar moest even snel wat regelen ivm 2 kinderen kunnen we eigenlijk geen dag zonder. Dus een bijna nieuwe siemens met aankoopbon bij een ouder stel opgehaald bij ons op het dorp. Ik denk als die dan niet goed is dan staat ie zo weer terug in zn woonkamer🙃🤣

Binnen zonder kloppen. Wie kent hem nog, Eef Hoos
Incassobureau Toetanchamon (Binnen zonder kloppen) - YouTube

Ik kom terug op mijn manier!🤣

Bommen Eeffie goeie gast verkeerde vrienden

• #145.478
Storm Babet

b25lY21zOjZmMTMyMDYwLWNhMTEtNDNmYi05NGU5LTAzN2I5NzJjNzE5ZDpjODY2NDM4Mi0wYTQ4LTQ0NzgtODcwOS1kMG...jpg

Screenshot-2023-10-20-at-08.58.45.jpg

1_image0-17jpeg.jpg

(Niet zelf genomen, heb wel aantal overstromingen gezien en doorheen moeten lopen, gelukkig niet super diep, maar deze fotos zijn vanuit de regio hier).

Schotland en Ierland zijn hard getroffen laatste paar dagen, nu dus ook Engeland.

Volgens mij ook in het noorden van Nederland, geen idee of het verder naar Nederland gaat komen.

Terug
Naar boven