Sharing is caring.Ik dacht dat we iets speciaal hadden, toen je telkens mijn vrouw haar naam in je mond nam.
Maar je bent gewoon een goedkope h**r.
Kwetsend, je laat me achter met een teleurstelling.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sharing is caring.Ik dacht dat we iets speciaal hadden, toen je telkens mijn vrouw haar naam in je mond nam.
Maar je bent gewoon een goedkope h**r.
Kwetsend, je laat me achter met een teleurstelling.
Misschien omdat dat statistisch gezien aannemelijker is?Het is deels wel erfelijk en waarom heb je het ineens over een cyste..?![]()
Koop eens hetzelfde in de kinepolis....
Ik wil binnenkort wel naar de bios.
Verwerk het in een vergunningsaanvraag bij de gemeente zou ik zeggen.Ik snap je punt, maar ik denk ook dat de bevolking mag zeggen 'we zijn een kleine eilandbevolking, 364 dagen per jaar ben je welkom om te doen wat je wilt, maar 1 avond per jaar niet, dus ff opfl*kkeren'
Ik denk dat je meer kans maakt als je het met de veerboot op een akkoordje gooit 😋Verwerk het in een vergunningsaanvraag bij de gemeente zou ik zeggen.
Misschien omdat dat statistisch gezien aannemelijker is?

Jawel, mensen zijn uiterst slecht wat intuïtieve statistiek betreft en kennen onterecht te veel waarde toe aan gelijkenissen.
Sinterklaas is een feest waar iedereen aan mee mag doen en de afzetting van wegen verloopt gecoördineerd door de autoriteiten.Ja en nee.
Met sinterklaas doen we dit toch ook met wegen voor de intocht?
Jawel, mensen zijn uiterst slecht wat intuïtieve statistiek betreft en kennen onterecht te veel waarde toe aan gelijkenissen.
"Geweldige" organisatie Defensie, werken dan ook alleen maar prutsers...Allereerst staat er een bende mensen op Utrecht Centraal met Palestijnse vlaggen te zwaaien en de boel op te houden. Gelukkig trein gehaald. Kan ik op Den Bosch een uur wachten, omdat er geen treinen over Tilburg rijden. Heeft iemand z'n rugzak op het station laten staan en moet er een hond vanuit Zeeland komen om te bepalen of het mogelijk explosieven bevat. Wat een grap.

If so, toon het maar aan met cijfers.Het is statistisch gezien aannemelijker dat ik een van de aandoeningen heb waarbij vergrootte milt + verhoogde igM waarden centraal staan + waarbij er een genetische rol speelt, dan dat ik een cyst heb die heel toevallig ontsteking geeft zonder dit te laten zien in bloedonderzoek en zonder dat dit te zien is op echo's en MRI scans.
Statistisch gezien, is de kans op het tweede kleiner dan het eerste.

Dit!Jawel, mensen zijn uiterst slecht wat intuïtieve statistiek betreft en kennen onterecht te veel waarde toe aan gelijkenissen.
Kahneman en Tversky. Prima boeken over ook.Zo erg dit, zelfde als het niet kunnen onderwcheiden kans dat iets gebeurd met de ernst.
Zie ook: kernenergie, "zwaarder straffen" en meedoen aan loterijen.
Sidenote over loterijen: de postcodeloterij is een misdadig soort gijzeling: voor iedereen die daar werkt moet wel een speciaal plekje in de hel zijn.
Hoe groot is de kans dat jij precies die twee namen noemt?

Waarom ben jij geen ambtenaar ? Ik zie enigzins aanlegVerwerk het in een vergunningsaanvraag bij de gemeente zou ik zeggen.
Nee, dan moet ik harder gaan werken.Waarom ben jij geen ambtenaar ? Ik zie enigzins aanleg