MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.902
Mmmm al die aandacht. Shower me with aandacht.

• #146.903
Allereerst staat er een bende mensen op Utrecht Centraal met Palestijnse vlaggen te zwaaien en de boel op te houden. Gelukkig trein gehaald. Kan ik op Den Bosch een uur wachten, omdat er geen treinen over Tilburg rijden. Heeft iemand z'n rugzak op het station laten staan en moet er een hond vanuit Zeeland komen om te bepalen of het mogelijk explosieven bevat. Wat een grap.

• #146.905
4,50€ is toch absurd
IMG_9198.jpeg
Koop eens hetzelfde in de kinepolis....

• #146.907
Ik snap je punt, maar ik denk ook dat de bevolking mag zeggen 'we zijn een kleine eilandbevolking, 364 dagen per jaar ben je welkom om te doen wat je wilt, maar 1 avond per jaar niet, dus ff opfl*kkeren'
Verwerk het in een vergunningsaanvraag bij de gemeente zou ik zeggen.

• #146.911
Ja en nee.

Met sinterklaas doen we dit toch ook met wegen voor de intocht?
Sinterklaas is een feest waar iedereen aan mee mag doen en de afzetting van wegen verloopt gecoördineerd door de autoriteiten.

Hier gaat een stel sekteleden op je motorkap springen en je vervolgens op de openbare weg achtervolgen.

• #146.912
Jawel, mensen zijn uiterst slecht wat intuïtieve statistiek betreft en kennen onterecht te veel waarde toe aan gelijkenissen.

Het is statistisch gezien aannemelijker dat ik een van de aandoeningen heb waarbij vergrootte milt + verhoogde igM waarden centraal staan + waarbij er een genetische rol speelt, dan dat ik een cyst heb die heel toevallig ontsteking geeft zonder dit te laten zien in bloedonderzoek en zonder dat dit te zien is op echo's en MRI scans.

Statistisch gezien, is de kans op het tweede kleiner dan het eerste.

• #146.913
Hahaha ik heb het ook meegekregen ja!

Ze hadden geen tijd voor hen aangifte en de volgende dag gingen ze gewoon verstoppertje spelen in het politie bureau!

Dit is zelfs voor mijn begrippen een beetje erg gek. Ik zeg bombarderen dat Ameland :D

• #146.914
Allereerst staat er een bende mensen op Utrecht Centraal met Palestijnse vlaggen te zwaaien en de boel op te houden. Gelukkig trein gehaald. Kan ik op Den Bosch een uur wachten, omdat er geen treinen over Tilburg rijden. Heeft iemand z'n rugzak op het station laten staan en moet er een hond vanuit Zeeland komen om te bepalen of het mogelijk explosieven bevat. Wat een grap.
"Geweldige" organisatie Defensie, werken dan ook alleen maar prutsers...

Iedereen die wel wat kan is wegbezuinigd of vertrokken!
:trollfacex:
(Grap werkt alleen als die hond en begeleider van Defensie zijn.)

• #146.915
Het is statistisch gezien aannemelijker dat ik een van de aandoeningen heb waarbij vergrootte milt + verhoogde igM waarden centraal staan + waarbij er een genetische rol speelt, dan dat ik een cyst heb die heel toevallig ontsteking geeft zonder dit te laten zien in bloedonderzoek en zonder dat dit te zien is op echo's en MRI scans.

Statistisch gezien, is de kans op het tweede kleiner dan het eerste.
If so, toon het maar aan met cijfers. :trollface:

• #146.916
Jawel, mensen zijn uiterst slecht wat intuïtieve statistiek betreft en kennen onterecht te veel waarde toe aan gelijkenissen.
Dit!

Hetzelfde als het niet kunnen onderscheiden kans dat iets gebeurd met de ernst.

Zie ook: kernenergie, "zwaarder straffen" en meedoen aan loterijen.

Sidenote over loterijen: de postcodeloterij is een misdadig soort gijzeling: voor iedereen die daar werkt moet wel een speciaal plekje in de hel zijn.

• #146.917
Zo erg dit, zelfde als het niet kunnen onderwcheiden kans dat iets gebeurd met de ernst.

Zie ook: kernenergie, "zwaarder straffen" en meedoen aan loterijen.

Sidenote over loterijen: de postcodeloterij is een misdadig soort gijzeling: voor iedereen die daar werkt moet wel een speciaal plekje in de hel zijn.
Kahneman en Tversky. Prima boeken over ook.

Terug
Naar boven