XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.103
Ik weet niet eens wie dat is
Haha ok. Dagelijkse kost is een leuk kookprogramma op de Vrt met hem. Nevermind.
Hij laat onder andere zien hoe je in recordtempo obees kan worden.

"Klein beetje boter in de pan"
2-zelf-ghee-maken-doe-de-boter-in-de-pan.jpg

• #147.114
Hij laat onder andere zien hoe je in recordtempo obees kan worden.

"Klein beetje boter in de pan"
2-zelf-ghee-maken-doe-de-boter-in-de-pan.jpg
Een goed stuk vlees moet je gewoon bakken in echte goeie boter. Ow wacht :D
Nee ik kijk in het weekend altijd de 'compilatie' van dagelijkse kost voor mijn middagdutje :D

• #147.116
Een update over dat Biggym en incasso verhaal. Aan de reviews te zien ben ik niet de enige. Dus ik deel het ook een beetje voor het geval dat iemand anders er iets aan heeft :)

Blijkbaar hebben zij 24 november 2020 iets in de voorwaarden gewijzigd waardoor opzeggingen van na die tijd ongeldig zijn. Of nou ja, na die datum zijn leden ermee akkoord gegaan dat ze niet kunnen opzeggen, zei de vrouw aan de telefoon.
Ik zie in mijn mail dat ze in die tijd een mail hebben verstuurd waar je kan kiezen voor een compensatie. Mijn aanname is dat die compensatie wat kleine regeltjes had. Heb daar zelf nooit gebruik van gemaakt.

Goed. Mijn opzeggingen waren van ruim voor die tijd dus ik verwacht dat het geen probleem wordt. Vind het wel bizar dat het verdienmodel bij zo'n grote keten, deels bestaat uit mensen intimideren.

• #147.117
Niet kunnen opzeggen? Dus je bent lid voor het leven :grinny:

• #147.119
Komt omdat er veel mensen schrik hebben en direct bang worden als ze een incasso of dreigement ontvangen en maar al te graag die compensatie dan kiezen. Nergens op reageren is altijd het beste wat kan je dan, vooral als communicatie niet aangetekend gaat.

• #147.120
Blijkbaar hebben zij 24 november 2020 iets in de voorwaarden gewijzigd waardoor opzeggingen van na die tijd ongeldig zijn. Of nou ja, na die datum zijn leden ermee akkoord gegaan dat ze niet kunnen opzeggen, zei de vrouw aan de telefoon.
Biggym heeft er een handje van om de algemene voorwaarden te wijzigen zonder de leden/klanten in te lichten. Ik betwijfel of dit legaal is.

Ter vergelijking: als KPN of ING zijn tarieven wijzigt, krijg ik netjes van tevoren een mail en kan ik mijn abonnement kosteloos opzeggen. Volgens mij doen ze dit, omdat ze dat wettelijk verplicht zijn...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven