- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik weet niet eens wie dat is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet eens wie dat is
Haha ok. Dagelijkse kost is een leuk kookprogramma op de Vrt met hem. Nevermind.
Hij laat onder andere zien hoe je in recordtempo obees kan worden.Haha ok. Dagelijkse kost is een leuk kookprogramma op de Vrt met hem. Nevermind.
winterbulk 🤣Hij laat onder andere zien hoe je in recordtempo obees kan worden.
"Klein beetje boter in de pan"
![]()
Eerder #dagelijksekots
Het word tijd voor een naamsverandering van het forum.
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat een moslim nu tegen discriminatie van homo's is?
Sommige haten lesbies?

Ja maar "zij begon!" dus hoe dan ook, altijd mijn schuld![]()
Jij of Steks.Ja maar "zij begon!" dus hoe dan ook, altijd mijn schuld![]()
Maar Steks heeft 2 weken geleden een x gesport dus die hoort er nog een beetje bij
Hij heeft nu een andere verslaving, kofferbakruimte.Maar Steks heeft 2 weken geleden een x gesport dus die hoort er nog een beetje bij
Een goed stuk vlees moet je gewoon bakken in echte goeie boter. Ow wachtHij laat onder andere zien hoe je in recordtempo obees kan worden.
"Klein beetje boter in de pan"
![]()

Ietsjes meer.Maar Steks heeft 2 weken geleden een x gesport dus die hoort er nog een beetje bij

Komt het wel op neer jaNiet kunnen opzeggen? Dus je bent lid voor het leven![]()
Biggym heeft er een handje van om de algemene voorwaarden te wijzigen zonder de leden/klanten in te lichten. Ik betwijfel of dit legaal is.Blijkbaar hebben zij 24 november 2020 iets in de voorwaarden gewijzigd waardoor opzeggingen van na die tijd ongeldig zijn. Of nou ja, na die datum zijn leden ermee akkoord gegaan dat ze niet kunnen opzeggen, zei de vrouw aan de telefoon.