XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.181
Nognooit een coronatest zo snel positief zien worden :roflol:

Zat er dik in ook wel, maar kut dit want heb best het EEA dat ik moet doen op werk, maar heb flinke simptomen...

Verder valt het mee hoe ziek ik ben gelukkig.
IMG-20231218-WA0002.jpeg

Beterschap! En laat je niet gek maken door corona knuffelaars.

Werk zal moeten wachten, ziek is ziek. Verse gember thee met citroen en wat honing en lekker uitrusten.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #147.182
Ik was benieuwd omdat het nu weer zoveel rond gaat.

Ik heb ook mensen met zware long covid in de familie waarvoor het goed is om dit te weten, om contacten te voorkomen.

Waarom zou je het niet willen weten?

• #147.183
  • #147.187
Dat was de richtlijn van het RIVM die ik vond.

Maar ik ga sowieso niet al mijn collega's besmetten met corona vlak voor de kerst.

Dan hebben we in januari personeelstekort omdat iedereen naar de uitvaart van opa's, oma's en tante's met COPD moet.
Dat zou nu net weer goed zijn voor de economie

• #147.190
IMG-20231204-WA0033.jpeg

Ik die zich mentaal voorbereid op de volgende meal @6000kcals daily sinds vandaag.🫠

• #147.191

Maar ik ga sowieso niet al mijn collega's besmetten met corona vlak voor de kerst.

Dan hebben we in januari personeelstekort omdat iedereen naar de uitvaart van opa's, oma's en tante's met COPD moet.
Nee joh die zijn gevaccineerd. Niks aan de hand. Heb een beetje vertrouwen in de wetenschap.

• #147.193
Ik ben ook bijna bij. Altijd fijn om met een opgeruimde mailbox het nieuwe jaar in te gaan.
IMG_20231218_113242.jpg

• #147.195

Ik had 10 dagen geen smaak en geen reuk maar vond zo’n corona test overrated. Ben wel hersteld nu maar het gedachte om telkens te testen bij een griepje zie je mij niet doen. Ik had ook alleen maar van last van griep.

• #147.199
  • #147.200
Hebben wij op werk wel gedaan. Iedereen ziek. Mooi man zulke collega's.

Kzit ook op zoiets. Wie de f leest nou al zijn mail.
Ik had het over werkmail. Privemail boeit me ook niet. Werd vanmiddag nog door de VVE gebeld dat ik mn watermeterstand door moest geven. "Ja meneer, we hebben u daar 6 december per mail over bericht."

Terug
Naar boven