Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.162
  • #147.163
Kan helpen. Ik heb zelf van die orthopedische slippers voor in huis, ooit bij het Kruidvat gekocht. Die zijn echter gewoon neutraal en misschien niet op, maar als je echt last hebt zou ik steunzooltjes via de arts laten aanmeten.
Podoloog bedoel je

• #147.164
Kan helpen. Ik heb zelf van die orthopedische slippers voor in huis, ooit bij het Kruidvat gekocht. Die zijn echter gewoon neutraal en misschien niet op, maar als je echt last hebt zou ik steunzooltjes via de arts laten aanmeten.

Kan zeker goed helpen! Ik heb ze nu al jaren, daarvóór last van knieën, heupen en onderrug. Als onderrug weer begint dan weet ik dat de steunzooltjes aan vervanging toe zijn :o

Moet wel erbij zeggen dat ze toendertijd wel bij aanvullend pakket zaten en tot een x bedrag, dus mocht je ze nodig denken te hebben @Schwarzeneggertje dan even dat nakijken snel voor 31 dec.

• #147.169
En een pedoloog?

• #147.176
Nognooit een coronatest zo snel positief zien worden :roflol:

Zat er dik in ook wel, maar kut dit want heb best het EEA dat ik moet doen op werk, maar heb flinke simptomen...

Verder valt het mee hoe ziek ik ben gelukkig.
IMG-20231218-WA0002.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #147.177
  • #147.178
-

Laatst bewerkt:
  • #147.179
Dat was de richtlijn van het RIVM die ik vond.

Maar ik ga sowieso niet al mijn collega's besmetten met corona vlak voor de kerst.

Dan hebben we in januari personeelstekort omdat iedereen naar de uitvaart van opa's, oma's en tante's met COPD moet.

• #147.180
En waarom vind je het belangrijk om te testen of je Covid hebt? En wat is de betrouwbaarheid van Covid testen? En als je de richtlijnen volgt, waarom dan niet die van het rijk?

1702883317943.png

Dus wat brengt jou tot een zelftest?

Ben serieus benieuwd waarom het belangrijk is om te weten wat je precies hebt, los van de discussie over false positive test results.

Terug
Naar boven