AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.703
Het is sowieso al random, Yasmine komt hier eens in de zoveel tijd iets vertellen dat hij een hele goede leraar is. @yasmine het is niet je dagboek hier.
Ik deelde iets wat mijn dag had verpest en daarna deelde ik het goede nieuws mee. Dat is echt onderwerp van het topic. Maar goed ..als iets door mij wordt gezegd dan is het altijd fout nietwaar. Echt een kloteforum geworden.

• #147.704
Dit maakt, in jouw geval, je dag toch goed ipv verpest ?
Verder zou ik dit soort info nooit op een forum plaatsen. ten 1e krijg je mensen die het niet geloven, ten 2e is het open te lezen(ook al vermeld je geen privégegevens), ten 3e kun je het ook van je afschrijven door niet op - plaats reactie - te drukken, of schrijf het op je PC of mobiel in notities, dat kan je ook helpen met de verwerking.
Bedankt voor je positievere invalshoek en advies.

• #147.705
Bende azijnpissers. Alles is anoniem. Echt een stelletje eikels hier.
We kennen jouw naam.
We weten waar je werkt.
We kennen de naam van de directeur van de school.
We weten dat 't om iemand gaat in het eerste of tweede middelbaar.
We weten dat haar naam begint met S.

Je deelt veel te veel shit op een openbaar forum, en dan niet eens shit over jezelf maar over een kind. Denk eens na.

• #147.706
Hij deelt de omstandigheden van de casus , niet toegestaan tenzij het binnen de groep van hulpverlening is .
Toegestaan zolang de betrokken partijen niet te identificeren zijn. Praat geen onzin. Ik ben criminoloog. Ik heb jaren lang in deze sector gewerkt.

• #147.707
We kennen jouw naam.
We weten waar je werkt.
We kennen de naam van de directeur van de school.
We weten dat 't om iemand gaat in het eerste of tweede middelbaar.
We weten dat haar naam begint met S.

Je deelt veel te veel shit op een openbaar forum, en dan niet eens shit over jezelf maar over een kind. Denk eens na.
Dat jij zoveel denkt te weten over mij zegt meer over jou dan over mij.

• #147.709
Omdat hier toch maar constant negatief wordt gereageerd ga ik alles verwijderen en de meeste azijnpissers op mijn negeerlijst zetten. Echt een kloteforum geworden.

• #147.711
NVM

• #147.713
Omdat hier toch maar constant negatief wordt gereageerd ga ik alles verwijderen en de meeste azijnpissers op mijn negeerlijst zetten. Echt een kloteforum geworden.
Besef je dan echt niet dat je iets dat behoorlijk privé is en jou in vertrouwen verteld door een zeer kwetsbaar iemand, vrij gedetailleerd deelt op een openbaar forum en dat dat wellicht niet helemaal okee is?
Het enige dat nog ontbreekt is: "In verband met privacy zijn de namen in dit artikel gefingeerd. De echte namen zijn bekend bij de redactie."

• #147.715
Besef je dan echt niet dat je iets dat behoorlijk privé is en jou in vertrouwen verteld door een zeer kwetsbaar iemand, vrij gedetailleerd deelt op een openbaar forum en dat dat wellicht niet helemaal okee is?
Het enige dat nog ontbreekt is: "In verband met privacy zijn de namen in dit artikel gefingeerd. De echte namen zijn bekend bij de redactie."
Dit dus. Je mag ons nog zo veel verwijten als je wil maar dat je dit allemaal deelt op een openbaar forum vind ik hallucinant @yasmine .
Die leerlinge vertrouwt je en jij schaadt het. Erg, heel erg.
Het is mss een kloteforum maar jij bent een kl***zak die pluimen op zijn hoed wil steken op de kap van een misbruikte leerlinge. Ga je een potje diep schamen gast.

• #147.716
Meneer de criminoloog heeft lak aan de avg , geen enkel detail mag buiten de groep behandelaars gedeeld worden zonder nadrukkelijke toestemming van persoon in kwestie of wettelijk vertegenwoordiger

• #147.718
Niemand kan ontdekken wie het is. Jullie zijn nu gewoon opnieuw als een stelletje hyena's aan het knabbelen... Echt een stelletje eikels.

• #147.719
Meneer de criminoloog heeft lak aan de avg , geen enkel detail mag buiten de groep behandelaars gedeeld worden zonder nadrukkelijke toestemming van persoon in kwestie of wettelijk vertegenwoordiger
Je vindt je eigen wetgeving uit. Interessant.

Terug
Naar boven