MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.721
Niemand kan ontdekken wie het is. Jullie zijn nu gewoon opnieuw als een stelletje hyena's aan het knabbelen... Echt een stelletje eikels.
Pardon?
Dus als een willekeurige leerling van jouw school hier informatie komt opzoeken over eiwitshakes dan is het onmogelijk dat diegene jou herkent en je berichten kan nalezen?
Dit is geloof ik de eerste keer dat ik op een bericht van jou reageer. Heel volwassen reactie van je.

• #147.725
Pardon?
Dus als een willekeurige leerling van jouw school hier informatie komt opzoeken over eiwitshakes dan is het onmogelijk dat diegene jou herkent en je berichten kan nalezen?
Dit is geloof ik de eerste keer dat ik op een bericht van jou reageer. Heel volwassen reactie van je.
Een terechte opmerking. Ik had inderdaad minder details moeten vermelden . I stand corrected.

• #147.727
Ik geef toe dat ik een fout heb gemaakt. Ik moet hier uit leren. I stand corrected. Een paar van jullie hebben inderdaad duidelijk gemaakt dat ik teveel details heb gedeeld. Dom van me.

• #147.728
Dus als we dit even screenshotten en zouden doormailen naar Meneer D. De Clercq gaat die hier helemaal geen problemen mee hebben?
Je maakt een goed punt. Vreemd hoe deze manier van formuleren het voor mij duidelijk maakte. Ik geef toe dat ik een grote fout heb gemaakt.

• #147.729
Ik geef toe dat ik een fout heb gemaakt. Ik moet hier uit leren. I stand corrected.
Je kunt je foto veranderen wat je wil , alles staat al op screenshot . Geen wettelijke grondslag om gevens openbaar te delen , privacy technisch zit je gewoon erg fout .

• #147.732
  • #147.734
Ik zal ook eens wat privézaken delen :(
20240111_181300.jpg

• #147.735
Je kunt je foto veranderen wat je wil , alles staat al op screenshot . Geen wettelijke grondslag om gevens openbaar te delen , privacy technisch zit je gewoon erg fout .
Screenshots zijn foto's van een scherm en kunnen makkelijk vervalst worden. Ze hebben geen enkele juridische waarde.

• #147.738
Screenshots zijn foto's van een scherm en kunnen makkelijk vervalst worden. Ze hebben geen enkele juridische waarde.
Waarom heb je dan je foto veranderd ? Daarbij is de naam van je account van je dochter .Je maakt rare sprongen ! Voor iemand die niks fout doet

Terug
Naar boven