XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.321
Mond is zwaar verdoofd door de tandarts maar heb honger en wil eten🤣

• #148.323
ah-shit-here-we-go-again-ah-shit.gif

• #148.324
Klopt, hij is hongerig.

• #148.328
En dan krijg je verdoving?

Heb tot anderhalf kaar terug jarenlang ontstoken tandvlees gehad, het bloedde ook altijd tijdens het poetsen.
Op advies van de tandarts naar een mondhygiƫnist gegaan, die haalde allemaal tandsteen weg dat onder mijn tandvlees zat.
Sindsdien gebruik ik ragers en poets op een andere manier en heb er nooit meer last van gehad.

• #148.329
  • #148.330
En dan krijg je verdoving?

Heb tot anderhalf kaar terug jarenlang ontstoken tandvlees gehad, het bloedde ook altijd tijdens het poetsen.
Op advies van de tandarts naar een mondhygiƫnist gegaan, die haalde allemaal tandsteen weg dat onder mijn tandvlees zat.
Sindsdien gebruik ik ragers en poets op een andere manier en heb er nooit meer last van gehad.
5 jaar niet geweest, heel gebid tandvlees was ontstoken en veel tandsteen. Ik zei doe maar verdoving

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #148.333
5 jaar niet geweest, heel gebid tandvlees was ontstoken en veel tandsteen. Ik zei doe maar verdoving
Ja, maar dan ben je er nu wel mooi weer vanaf.
Gewoon elk jaar gaan man, voorkomt een hoop gedoe. Tanden zijn belangrijk, kun je echt ziek van worden als je problemen met je tanden of tandzenuwen krijgt, maar dan ook echt ziek.

• #148.335
Ja, maar dan ben je er nu wel mooi weer vanaf.
Gewoon elk jaar gaan man, voorkomt een hoop gedoe. Tanden zijn belangrijk, kun je echt ziek van worden als je problemen met je tanden of tandzenuwen krijgt, maar dan ook echt ziek.
Elke 3 maanden nu🤣

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #148.336
Ja dat kan natuurlijk ook, zolang het maar helpt.

Mijn vrouw maakte vroeger schoon bij mensen, waarvan de man aan ƩƩn kant van zijn lichaam zo goed als verlamd was, hij had namelijk ooit een gaatje in zijn kies maar ging niet naar de tandarts, dat gaatje is toen op de ƩƩn of andere reden ontstoken geraakt en heeft zijn zenuwstelsel dusdanig aangetast waardoor hij niet meer normaal kon bewegen en afgekeurd werd. Tot op de dag van vandaag kan ie nog steeds niet alles aan die ene kant van zijn lichaam bewegen.
Echt bizar.
Als je ziet waar de zenuwen van je tanden heen lopen moet je er zeker niet te luchtig over denken.

1709822854039.png

• #148.337
Maar mensen in Nederland niet?
Er zullen zeker ook mensen in Nederland zijn, maar dat relatief meevallen, aangezien de vangnetten (voedselbank, daklozenopvang) hier relatief goed zijn en het aantal mensen dat op straat leeft beperkt. Ik zie hier bij de Jumbo regelmatig iemand zitten buiten die op straat leeft. Koop altijd wel wat voor 'm bij de supermarkt als ie er zit.

• #148.338
In elk land komt honger voor. Gewoon een feit. In het ene land wat meer dan in het andere land.

• #148.340
In elk land komt honger voor. Gewoon een feit. In het ene land wat meer dan in het andere land.
Het eten is op deze planeet alleen "een beetje oneerlijk" verdeeld, te veel op plekken waar mensen te veel eten, en te weinig op de plekken waar ze het nodig hebben....

Echte samenleving hebben we dan niet op Aarde, we leven wel maar niet echt samen.

Terug
Naar boven