- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee je hebt geen honger.Mond is zwaar verdoofd door de tandarts maar heb honger en wil etenš¤£
Kies getrokken?Mond is zwaar verdoofd door de tandarts maar heb honger en wil etenš¤£
Nee ontstoken tandvlees
Mond is zwaar verdoofd door de tandarts maar heb honger en wil etenš¤£

En dan krijg je verdoving?
BrintaWheyShake, klepper je zo naar binnen zonder te kauwen, hoofd naar achter en gewoon gieten.Mond is zwaar verdoofd door de tandarts maar heb honger en wil etenš¤£
5 jaar niet geweest, heel gebid tandvlees was ontstoken en veel tandsteen. Ik zei doe maar verdovingEn dan krijg je verdoving?
Heb tot anderhalf kaar terug jarenlang ontstoken tandvlees gehad, het bloedde ook altijd tijdens het poetsen.
Op advies van de tandarts naar een mondhygiƫnist gegaan, die haalde allemaal tandsteen weg dat onder mijn tandvlees zat.
Sindsdien gebruik ik ragers en poets op een andere manier en heb er nooit meer last van gehad.
Want dat hebben ze alleen in Afrika?
Wel meer mensen
Ja, maar dan ben je er nu wel mooi weer vanaf.5 jaar niet geweest, heel gebid tandvlees was ontstoken en veel tandsteen. Ik zei doe maar verdoving
Maar mensen in Nederland niet?
Elke 3 maanden nuš¤£Ja, maar dan ben je er nu wel mooi weer vanaf.
Gewoon elk jaar gaan man, voorkomt een hoop gedoe. Tanden zijn belangrijk, kun je echt ziek van worden als je problemen met je tanden of tandzenuwen krijgt, maar dan ook echt ziek.
Ja dat kan natuurlijk ook, zolang het maar helpt.
Er zullen zeker ook mensen in Nederland zijn, maar dat relatief meevallen, aangezien de vangnetten (voedselbank, daklozenopvang) hier relatief goed zijn en het aantal mensen dat op straat leeft beperkt. Ik zie hier bij de Jumbo regelmatig iemand zitten buiten die op straat leeft. Koop altijd wel wat voor 'm bij de supermarkt als ie er zit.
Heb jij veel honger of is het meer de zin in eten?In elk land komt honger voor. Gewoon een feit. In het ene land wat meer dan in het andere land.
Het eten is op deze planeet alleen "een beetje oneerlijk" verdeeld, te veel op plekken waar mensen te veel eten, en te weinig op de plekken waar ze het nodig hebben....In elk land komt honger voor. Gewoon een feit. In het ene land wat meer dan in het andere land.