Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481

On topic:
ik moet nog zoveel punten verdelen voordat ik je karma ken geve voor je nieuwe avatar:mad:

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

:no:

Maar ik waardeer jullie medeleven boys, tnx.:)
Werkt dat niet:eek:

ah ik weet al wat jij nodig hebt;)
3245855774_dc884c1014.jpg

potverdomme het lijkt wel alsof ik vla aan het drinken ben. en dan zo een weeige smaak.... mn hele night prot is gaan opzwellen ofzo xD.

300 ml melk en 30 gr night prot van xxl...

• #1.483
potverdomme het lijkt wel alsof ik vla aan het drinken ben. en dan zo een weeige smaak.... mn hele night prot is gaan opzwellen ofzo xD.

300 ml melk en 30 gr night prot van xxl...
lees de verpakking: nightprotein word erg dik, dit is een normaal verschijnsel. je kan er voor kiezen om het niet te drinken maar te eten met een lepel. laat je de XXL night protein na het shaken even staan dan word deze weer dunner en drinkbaar.

Ikzelf meng hem met meer vloeistof en laat het ff in de blender, giet het achterover, paar klontjes maar verder weinig last ;)

na hoeveel minuten word hij weer drinkbaar dan?

choco... zover je het choco kunt noemen

Is het niet met die shakes dat je hem zsm moet opdrinken? :p

• #1.490
choco... zover je het choco kunt noemen
Ik hoor alleen maar slechte dingen over choco smaken, ook die pot whey in de sportschool met chco smaak ligt onder een dikke laag stof.

zelf heb ik aardbei en die maak ik aan met veel melk, beats kwark any day

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Is het niet met die shakes dat je hem zsm moet opdrinken? :p
ja maar caseine word dik en ondrinkbaar als je te weinig vloeistof gebruikt. Kan je hele dag verpeste:P

Dat die achterlijke onzin spammer ook weer terug is...

• #1.494
Ooh dus omdat je letterlijk 1 geniaal zinnetje hebt gepost kan het niet?
En zal ik hem daarom maar moeten verwijderen?

:oSRS was lekker rustig zonder jou...
neej het maakt je argument alleen een beetje invalid.

Maar ik heb idd van vele mensen hier gehoord dat er niets is gebeurt en dat het saai was zonder mij, maar dat zal het nu weer worden want ik ga naar bed...later meer over wat mijn dag gaat verpesten;)

maar voor nu, trusten brah

neej het maakt je argument alleen een beetje invalid.

Maar ik heb idd van vele mensen hier gehoord dat er niets is gebeurt en dat het saai was zonder mij, maar dat zal het nu weer worden want ik ga naar bed...later meer over wat mijn dag gaat verpesten;)

maar voor nu, trusten brah

Nee doet niks af van het argument..
Jij hebt klaasie in je onderschrift, ben je daar kontbuddys mee ofzo?
Bedoel dat moet wel anders zou je dit niet zo zeggen
En idd als dat waar is dan snap ik dat jij vind dat mijn argument wat invalide is..(maar dat is dan nog JOU kijk er op)

Om 0400 wakker worden met brandend maagzuur, misselijkheid en een volle blaas... Sliep ik eindelijk een keer vroeg na het sporten, moest ik wakker worden! Argh!

Balen zeg... :(

Heeft dat brandend maagzuur een bepaalde reden, of altijd al last van?

Balen zeg... :(

Heeft dat brandend maagzuur een bepaalde reden, of altijd al last van?

Ik heb het de laatste tijd wel vaker. Als ik alcohol heb gedronken of na het sporten. Behoorlijk klote om daar om 4 uur wakker door te moeten worden.
Het zit helaas in de familie.

Dit wordt een fakking lange dag @ work.Eerst een klusje in 010 en daarna naar Leiden, tegn de tijd dat ik thuis ben natuurlijk geen zin meer om te trainen.:(

word ik net not om 10 uur wakker omdat de wekker gaat, denk ik nog 10 minuutjes. word ik weer wakker zijn we weer 1,5 uur verder =\

Terug
Naar boven