Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.703
Over wie heb je het nou? :roflol:
Wel vervelend hoor, dat je dag elke dag verpest is door het leven van een ander :( sterkte :(
Over goor bewust werkschuw tuig ja, wel kunnen maar niet willen werken. Heb daar echt een giga afkeer tegen.

Verder bepaal ik zelf wel wat mijn dag verpest ouwe bloedzuiger!

• #151.704
Laatste dag verlof en wakker geworden om 4u30 deze ochtend.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #151.707
Dat is jammer op je laatste dag. Wel een fijne vakantie gehad?
Voordeel is wel dat de sportschool zo goed als leeg is om 6u 's morgens...

Ja iets te fijn, hoogtijd om opnieuw wat te werken.

Of toch tenminste om wat minder te vreten en degusteren.

• Bicep
Waarderingen: GruX
  • #151.708
Kind is hyperactief vandaag (ok, bijna elke dag), maar meer vandaag omdat hij gister bij z'n vader was en ze de hele dag thuis zijn gebleven.
Hij (vader) weet inmiddels dat er een hele hoge kans op autisme en/of ADHD (signalen meer richting ADHD) is bij ons zoontje, maar zelfs zonder dat, zoontje is altijd super actief geweest, rennen, spelen, klimmen..hij heeft echt de energie van een Border Collie die net wakker is van een lange slaap.

Doordat hij gister dus de hele dag bij z'n vader thuis is geweest, is zoontje nu overactief/hyperactief (helemaal prima, wij doen veel activiteiten, zijn net pas thuis zelfs vanaf vanochtend vroeg), maar ook over-gestimuleerd (weet term niet) en daardoor meltdowns, uitbarstingen en dergelijke die ik dus mag opvangen.

Tis m'n kind én waarschijnlijk dus ND (neurodivergent), dus ik vang het allemaal wel op, maar het maakt het allemaal wrl zwaarder dan nodig en het verpest mijn dag enigszins dat het weer iets is dat z'n vader had kunnen voorkomen..

Sowieso omdat hij (vader) hem (zoontje) 2 weken niet zal zien vanwege onze (mij en zoontje) vakantie :o

Wilde gewoon ff klagen :D bedankt!

• #151.709
Kind is hyperactief vandaag (ok, bijna elke dag), maar meer vandaag omdat hij gister bij z'n vader was en ze de hele dag thuis zijn gebleven.
Hij (vader) weet inmiddels dat er een hele hoge kans op autisme en/of ADHD (signalen meer richting ADHD) is bij ons zoontje, maar zelfs zonder dat, zoontje is altijd super actief geweest, rennen, spelen, klimmen..hij heeft echt de energie van een Border Collie die net wakker is van een lange slaap.

Doordat hij gister dus de hele dag bij z'n vader thuis is geweest, is zoontje nu overactief/hyperactief (helemaal prima, wij doen veel activiteiten, zijn net pas thuis zelfs vanaf vanochtend vroeg), maar ook over-gestimuleerd (weet term niet) en daardoor meltdowns, uitbarstingen en dergelijke die ik dus mag opvangen.

Tis m'n kind én waarschijnlijk dus ND (neurodivergent), dus ik vang het allemaal wel op, maar het maakt het allemaal wrl zwaarder dan nodig en het verpest mijn dag enigszins dat het weer iets is dat z'n vader had kunnen voorkomen..

Sowieso omdat hij (vader) hem (zoontje) 2 weken niet zal zien vanwege onze (mij en zoontje) vakantie :o

Wilde gewoon ff klagen :D bedankt!
Daarom hier geen kinderen🤣😜
Sterkte voor nu🤦🏻🤣

• #151.710
Gisteren de muggen, vandaag de rekening van mijn aanstaande haar trouwjurk🤣🤣🤣🤣

• #151.712
Ooooh ben je verloofd? Gefeliciteerd :D
Enne, jij ook sterkte voor nu :o :trollface:
Ja met de jaarwisseling ten huwelijk gevraagd. Al wel de trouwringen zonder datum er in haha🤗
IMG_3144.jpeg

• #151.713
Ging ff rijst koken en toen dacht ik even slim naar de supermarkt te gaan. Vervolgens kom ik thuis en alles staat onder rook pak half in de fik echt super kut dus nu moet ik mijn huis rookvrij zien te maken. Iemand tips? Alle ramen en deuren staan al open

• #151.714
Ging ff rijst koken en toen dacht ik even slim naar de supermarkt te gaan. Vervolgens kom ik thuis en alles staat onder rook pak half in de fik echt super kut dus nu moet ik mijn huis rookvrij zien te maken. Iemand tips? Alle ramen en deuren staan al open
als je ventilators hebt die naar buiten laten blazen en de afzuiging volle bak aanzetten. En als je iets hebt van een platte doos of plank proberen het naar buiten te wapperen

Laatst bewerkt:
  • #151.716
als je ventilatrs hebt die naar buiten laten blazen en de afzuiging volle bak aanzetten. En als je iets hebt van een platte doos of plank proberen het naar buiten te wapperen
Rustig met een buitendeur wapperen over de gehele draaicirkel en telkens even een seconde wachten verplaatst ook veel lucht.

• #151.719
30- jarige vriendschap naar de klote omdat ik dingen van haar niet like op facebook, dat moet toch wel een prank zijn?
Maar als 't een echte oprechte vriendschap is/was, hoe kan dan het niet liken van posts, deze vriendschap überhaupt verbreken?

Wat is de vriendschap dan waard geweest?

✌🏽

Terug
Naar boven