- Waardering
- 917
- Lengte
- 2m20
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik like alleen kattenfilmpjes, sterfgevallen, verjaardagen, bb dingen en dingen die mn moeder post.

Dus als ze jullie “break-up” post krijgt ze een like?Ik like alleen kattenfilmpjes, sterfgevallen, verjaardagen, bb dingen en dingen die mn moeder post.
Dat vraag ik me ook af, samen zoveel meegemaakt.Maar als 't een echte oprechte vriendschap is/was, hoe kan dan het niet liken van posts, deze vriendschap überhaupt verbreken?
Wat is de vriendschap dan waard geweest?
✌🏽
Moet kunnen. Ja best apart.Je liked sterfgevallen?
Nee flauw grapje. Jeetje zo lang vrienden en dan gewoon daardoor kapot? Belachelijk![]()
Ze heeft me eraf gegooid, kan niks meer liken en mijn gedrag verbeteren 😞Dus als ze jullie “break-up” post krijgt ze een like?
Dat vraag ik me ook af, samen zoveel meegemaakt.
Moet kunnen. Ja best apart.
Ze heeft me eraf gegooid, kan niks meer liken en mijn gedrag verbeteren 😞
sterkte.Heb ik nog naar gevraagd, maar als mensen niet praten dan kan ik er niks mee. Ik hecht me niet aan mensen dat scheelt, maar lief. Onredelijkheid/bullshit kan ik alleen niet goed tegen.Zou toch denken dat er meer aan de hand is dan enkel het niet liken..hoop je dan..sterkte.
Met test in je lichaam is alles knap toch😜
Nou niet alles hoor, maar kan wel paar dames taggen die ik wel knap vind!
Dan krijg je toch een ban?Nou niet alles hoor, maar kan wel paar dames taggen die ik wel knap vind!
Jij mag @Hell93 niet meer taggen!!Nou niet alles hoor, maar kan wel paar dames taggen die ik wel knap vind!
Dit is een grap, toch?Ging ff rijst koken en toen dacht ik even slim naar de supermarkt te gaan.
èèn keer trek de je conclusie, vriend-schap is een illusie.30- jarige vriendschap naar de klote omdat ik dingen van haar niet like op facebook, dat moet toch wel een prank zijn?
Breukje, dus nu in het echte ziekenhuis.De kinderen wilden nog even trampolinespringen voordat we de Tour de Femme in het echt gingen bekijken.
Nu in de wachtkamer voor de foto van de voet van mijn dochter.
![]()
lacht in reeds getrouwde manGisteren de muggen, vandaag de rekening van mijn aanstaande haar trouwjurk🤣🤣🤣🤣
( mocht van mijn vrouw )Dat is mijn typische zaterdag ochtend wanneer ik weekend heb.Laatste dag verlof en wakker geworden om 4u30 deze ochtend.