AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een kinderachtige lul hier op het forum verpeste m'n dag voor een moment.:mad:

Jij niet hoor eleturtledinges :kiss:

Met m'n sim kaart zit ik bij proximus, en die gasten kunnen er ook wat van.
Onlangs nog belden ze me 's nachts, ik werd wakker maar zag dat het n onbekend nummer was dus niet opgepakt. Dan om 9u 's ochtends wanneer ik in school zat, ook niet opgepakt. Dan om 15u ook tijdens de les, weer niet opgepakt. En dan 's avonds was ik in stad, belden ze nog eens. ' Hallo met ... ik neem aan dat u meerderjarig bent? ' Nee ik ben pas 16... ' Oh dan zal ik het gesprek moeten afbreken '

Oh lawd :roflol: daarvoor belden ze dus 4x op een dag

Bellen zij ook snachts.. Nu weet ik wie mij onbekend belt soms.

Bellen zij ook snachts.. Nu weet ik wie mij onbekend belt soms.

Misschien waren zij het toch niet...

3iso.jpg

Ik hang altijd op bij hun hysterische goeiemorgens. Bastards.

Ja haha, herkenbaar.
Ik neem nu gewoon niet meer op als ik weet dat het proximus is.
Ik nam eens op rond 3 u 's nachts, was nog half aan het slapen, zeiden ze iets als:
' Wij hebben u laatste gesprekken geanalyseerd en we constateren dat je best kunt overschakelen... '
Om 3 u 's nachts, yes I was mad :mad:

Ja haha, herkenbaar.
Ik neem nu gewoon niet meer op als ik weet dat het proximus is.
Ik nam eens op rond 3 u 's nachts, was nog half aan het slapen, zeiden ze iets als:
' Wij hebben u laatste gesprekken geanalyseerd en we constateren dat je best kunt overschakelen... '
Om 3 u 's nachts, yes I was mad :mad:

Ben ik blij dat mijn proximus kaart geen ontvangst heeft in Nederland :D

niet aangenomen omdat de manager iemand wlt die langer kan werken en ik in september ga studeren rageee

Waarom stopt Entourage gvd bij seizoen 8. Echt een hele chille serie om te kijken.
****KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Scriptie ingeleverd. Had verwacht dat ik dat in dat andere topic zou posten, maar heb opeens t idee dat ik ontzettend middelmatig prutswerk heb geleverd. Waar ben ik eigenlijk maandenlang mee bezig geweest? :(

Scriptie ingeleverd. Had verwacht dat ik dat in dat andere topic zou posten, maar heb opeens t idee dat ik ontzettend middelmatig prutswerk heb geleverd. Waar ben ik eigenlijk maandenlang mee bezig geweest? :(

Teveel gechilld?

M'n brazzers EN bangbros pas ingetrokken :(

nog steeds niet lekker genoeg eraan om te trainen :( fuark

Vlees is op zit al lekker 2dagen aan een stuk aan de Panga
Eikes !

Ik vind geen download link van 'becoming number 13' :(

Terug
Naar boven