AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wou net even bij een kennis langs, staan er 2 politie auto's voor de deur.
Ben maar doorgereden.:o

Vraag:
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?

Antwoord:
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262

lol

K*t avond gehad op voetbaltraining, wat een geouwehoer .. allemaal 1e jaars blagen die mee doen, geen bal kunnen spelen .. daarna nog te horen gekregen dat m'n jeugdteam uit elkaar is gehaald omdat de D1 geen spelers genoeg heeft ...

goedmakertje, donderdag wel mee doen met het 1e tegen Daarle 1 ...

Last van me onderrug en een lastig meisje.
En denk beetje last van een dipje ofzo,hele tijd aggressieg en snel geïrriteerd

Last van voorkant van mn schouders.

Wakker gebeld door vodafone... (fzo)

"heeft u al glasvezel?"
Ik woon bij mn ouders -.-
"hebben uw ouders al glasvezel?"
Ja
"mogen wij u interesseren om over te stappen?"
Nee

*tuut tuut tuut*

Wakker gebeld door vodafone... (fzo)

"heeft u al glasvezel?"
Ik woon bij mn ouders -.-
"hebben uw ouders al glasvezel?"
Ja
"mogen wij u interesseren om over te stappen?"
Nee

*tuut tuut tuut*

echt slim om dan te vragen of je over wilt stappen als je het al hebt:p

Volgends mij nog wel ergends gezegd dat we kpn hadden :roflol: weer ik t, waarom bellen die gasten ook om 10 uur sochtends...

Volgends mij nog wel ergends gezegd dat we kpn hadden :roflol: weer ik t, waarom bellen die gasten ook om 10 uur sochtends...

Met m'n sim kaart zit ik bij proximus, en die gasten kunnen er ook wat van.
Onlangs nog belden ze me 's nachts, ik werd wakker maar zag dat het n onbekend nummer was dus niet opgepakt. Dan om 9u 's ochtends wanneer ik in school zat, ook niet opgepakt. Dan om 15u ook tijdens de les, weer niet opgepakt. En dan 's avonds was ik in stad, belden ze nog eens. ' Hallo met ... ik neem aan dat u meerderjarig bent? ' Nee ik ben pas 16... ' Oh dan zal ik het gesprek moeten afbreken '

Oh lawd :roflol: daarvoor belden ze dus 4x op een dag

Baas is zwaar op dreef... geen rust vandaag op werk en moet nog tot 3 :( owjah en het E knopje van me Blackberry is kapoet... weetje hoevaak je de E gebruikt :mad:

ps gelukkig heb ik wel me Iphone nog :)

Terug
Naar boven