- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet zo bijdehand Killy, mensen op de uni kijken neer op HBO ertjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zo bijdehand Killy, mensen op de uni kijken neer op HBO ertjes![]()

niet zo chille training, heb maar 5 oefeningen gedaan, werd na iedere oefening licht in mn kop en zag zo bleek als een mother****er, k*t verkoudheid/griep!Y U NO LET ME TRAIN
![]()
MAAR 5 oefeningen? Dat is toch meer dan genoeg, of zit jij altijd 2u in de gym?
MAAR 5 oefeningen? Dat is toch meer dan genoeg, of zit jij altijd 2u in de gym?
Ik draag al 1.5 jaar een trui tijdens trainen die nooit is gewassen. Merk je niks van.Dat ik net tot de geniale ontdekking kom dat mijn sportkleding nog niet gewassen was. Ik zit nu dus te wachten tot de wasmachine klaar is..anders kan ik morgen niet sporten..grrr..
*moet drastisch meer kleding gaan kopen..*

Ik draag al 1.5 jaar een trui tijdens trainen die nooit is gewassen. Merk je niks van.![]()

Dat ik net tot de geniale ontdekking kom dat mijn sportkleding nog niet gewassen was. Ik zit nu dus te wachten tot de wasmachine klaar is..anders kan ik morgen niet sporten..grrr..
*moet drastisch meer kleding gaan kopen..*

Naar vanavond bish 8 dagen weg, not sure if to fap or cheat.
hmmmmmmmmm

Bijden
OT: Nu een week gestopt met blowen, k slaap echt zo belachelijk k*t zelfs met slaappilletjes word ik om t uur zowat wakker
bahhh BRAKK
jaah veelste veel 20-30 euro per dag paar jaar lang (wel paar x gestopt enzo)
Aardig gek. Succes dan. Zal moeilijk worden. Maar uiteindelijk zal je veel geld besparen en je levens kwaliteit beter worden.