AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

niet zo chille training, heb maar 5 oefeningen gedaan, werd na iedere oefening licht in mn kop en zag zo bleek als een mother****er, k*t verkoudheid/griep! :mad: Y U NO LET ME TRAIN :(

niet zo chille training, heb maar 5 oefeningen gedaan, werd na iedere oefening licht in mn kop en zag zo bleek als een mother****er, k*t verkoudheid/griep! :mad: Y U NO LET ME TRAIN :(

MAAR 5 oefeningen? Dat is toch meer dan genoeg, of zit jij altijd 2u in de gym?

killy = ongesteld

Dat ik net tot de geniale ontdekking kom dat mijn sportkleding nog niet gewassen was. Ik zit nu dus te wachten tot de wasmachine klaar is..anders kan ik morgen niet sporten..grrr..
*moet drastisch meer kleding gaan kopen..*

Dat ik net tot de geniale ontdekking kom dat mijn sportkleding nog niet gewassen was. Ik zit nu dus te wachten tot de wasmachine klaar is..anders kan ik morgen niet sporten..grrr..
Ik draag al 1.5 jaar een trui tijdens trainen die nooit is gewassen. Merk je niks van. :D

Ik draag al 1.5 jaar een trui tijdens trainen die nooit is gewassen. Merk je niks van. :D

Misschien merk JIJ daar niets van :o
Dat 'wassen na 2x gedragen te hebben' vind ik zelf ook overdreven (wissel wel van t shirt natuurlijk), maar een jaar een sporttrui niet wassen... :rolleyes:

Djeez that's gotta smell! :D

Train nekkid.

:trollface:

Ik heb amper mijn ogen dicht gedaan en ze zijn bouwwerkzaamheden aan het uitvoeren naast mijn deur en niet van het lichtste kaliber. Precies alsof ze het gebouw willen slopen ofzo! :(

Naar vanavond bish 8 dagen weg, not sure if to fap or cheat.

hmmmmmmmmm

Aardig gek. Succes dan. Zal moeilijk worden. Maar uiteindelijk zal je veel geld besparen en je levens kwaliteit beter worden.

jaah merk de voordelen nu al, k ben hyper als een gek (kan ook door no fap of vit D komen) alleen het slapen gaat k*t, heb verder geen moeite nog met stoppen maar dat komt omdat ik me weg hou van verleidingen (vrienden die nog wel roken ect)
K moet binnekort wel weer werken in de shop dus ff hopen dat alles goed komt :D

Terug
Naar boven