XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jaah merk de voordelen nu al, k ben hyper als een gek (kan ook door no fap of vit D komen) alleen het slapen gaat k*t, heb verder geen moeite nog met stoppen maar dat komt omdat ik me weg hou van verleidingen (vrienden die nog wel roken ect)
K moet binnekort wel weer werken in de shop dus ff hopen dat alles goed komt :D

Oef das lastig als je werkplaats bestaat uit wiet.

WTF

Nsfw spoiler???

jaah merk de voordelen nu al, k ben hyper als een gek (kan ook door no fap of vit D komen) alleen het slapen gaat k*t, heb verder geen moeite nog met stoppen maar dat komt omdat ik me weg hou van verleidingen (vrienden die nog wel roken ect)
K moet binnekort wel weer werken in de shop dus ff hopen dat alles goed komt :D

melatonine geprobeert?

Yup dat zijn de "slaappilletjes" waar ik het over had, heb verschillende dosis geprobeerd maar nix helpt word er alleen maar suf van de volgende dag. Ik slaap elke avond net alsof ik bezopen ben echt telkens wakker en volgende ochtend brak

maar kben er zeker van dat het met de tijd beter zal gaan :D
K sta gelukkig heel positief in het leven nu (thank u Vit D!!)

Dat 9gag nog steeds volgespamd word met al die PAUPER anti acta posts

dat ik een nuchtere maag moest hebben voor chirurgische ingreep, katabool as phuck.
en tevens dat ik mijn 1e maaltijd weer heb uitgekotst door die k*tmorfine

Verliefd zijn is beta... wtf wat een homo ben ik ook. Heb niet eens zin om vanavond te gaan zuipen met een maatje.

Blarg,,, bish is nu officieel weg party hard of :fa:...

Denk toch het 2e deze week lol wat een afgang tssssssss

Dat die stomme achterlijke teringflikkers bij RTL boulevard zeiden dat Justin bieber de troonopvolger van Michael Jackson is.

GTFO INFINITE TIMES.

(ik moet eerlijke zeggen dat ze na het item zelf ook vonden dat die uitspraak een beetje over de top is)

Lol @ hierboven, Welke homo kijkt nou RTL Boulevard?
:trollface:

Ik vind albert altijd zo grappig, hij maakt me wel vaak aan het giechelen hoor :)

Het kijkt wel lekker weg moet ik zeggen.

OT: net een week uit de cut en ik heb me weer vol vocht gezogen en vind me eigen al weer te dik xD

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 23:03 ----------

- Tweede nachtdienst na elkaar met een crappy training ertussen.

- Tweede nacht op rij dat er hier geen zak gebeurt omdat de snotapen lekker gezellig liggen te slapen...

- In een halve cut zitten terwijl hier ergens foto's staan van de meest kinky desserts ooit.

Terug
Naar boven