Wie ben jij ga weg200 posts in een week,, maar het forum is saai. Mkay.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie ben jij ga weg200 posts in een week,, maar het forum is saai. Mkay.
Doe ik niet?
Ga mij niet aanspreken als ik je niet ken
Relnicht!Doe ik niet?
You don't say.Kan een hele valse nicht zijn ja klopt echt heel vals
Ik zeg toch niets? Ik typ alleen..
als jij dat bent op je profiel foto ben je t*ring lelijk man
Dat is eigenlijk een beetje het volledige principe van een forum, mensen die converseren met mensen die zij niet kennen. Helder licht.Doe ik niet?
Oke ik kan nog laxeer middel gebruikenDat is eigenlijk een beetje het volledige principe van een forum, mensen die converseren met mensen die zij niet kennen. Helder licht.
Daarna ook je gender?Oke ik kan nog laxeer middel gebruiken
Ik wil mijn naam aanpassen kan dit
aandachtsh**r. Het type dat met zijn regenboogstringetje vooraan op zo'n boot staat in de gracht.
Kijk naar mij! Kijk allemaal naar mij!
Die van jurre's date met dat enge wijf met verkrachtings fetish?Ben jij zo’n persoon met een fantasie om een in een bus getrokken te worden en daarna helemaal uit elkaar ge uuuuuhm. Sorry heb een docu van de week hierover gezien 😅🤷♂️
Maar oh wee als iemand kijkt.aandachtsh**r. Het type dat met zijn regenboogstringetje vooraan op zo'n boot staat in de gracht.
Kijk naar mij! Kijk allemaal naar mij!
![]()
Jongen, er komt al zoveel ontlasting uit jouw mond dat een laxeermiddel jouw dood wordt.Oke ik kan nog laxeer middel gebruiken
Ik wil mijn naam aanpassen kan dit
Een keer eten bij paresto schijt hij zijn maag buiten zijn lichaam.Jongen, er komt al zoveel ontlasting uit jouw mond dat een laxeermiddel jouw dood wordt.
Niet meer kennelijk