- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Nee ik weet vrij zeker dat ik van tet*en en poes houd.
Misschien diegene die handschoentjes dragen, hoe heet die gast ook alweer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik weet vrij zeker dat ik van tet*en en poes houd.
Nee ben niet terug bij mijn exDenk positief!
Je la vd kast is tenminste wel gemaakt
Is @Brownie88 weer terug bij zijn ex of probeert ie @Buttie88 nu binnen te halen?
Vertel, wat heb ik uitgehaald?@Gremlin jammer dat je dit lekker openlijk op het forum bespreekt. Ik doe dat toch ook niet met alle struggles en wat jij tegenover mij hebt uitgehaald. Die waren ook zeker niet mild en hebben mij dan ook zwaar gekwetst😉 laten we het er maar op houden dat het niks is geworden.
Nee ben niet terug bij mijn ex
Dat gaat een ander geen reet aan en jij weet precies wat ik bedoel. Zoiets hou je onder elkaar en bespreek je niet publiekelijk op een forum. I’m out…
Nope?Dat gaat een ander geen reet aan en jij weet precies wat ik bedoel.
Ja haal het dan niet aanZoiets hou je onder elkaar en bespreek je niet publiekelijk op een forum. I’m out…

Lol, ik twijfelde al

Niets is zo lekker als sex met je ex ?@Gremlin jammer dat je dit lekker openlijk op het forum bespreekt. Ik doe dat toch ook niet met alle struggles en wat jij tegenover mij hebt uitgehaald. Die waren ook zeker niet mild en hebben mij dan ook zwaar gekwetst😉 laten we het er maar op houden dat het niks is geworden.
Nee ben niet terug bij mijn ex
Jij hebt toch mee gedaan aan een bodybuildingwedstrijd die omgevormd werd tot bankdrukcompetitie? Leg eens uit?
Hij had de verkeerde postzegels gepakt voor een brief naar afrika na een paar kanonetjes te veel.Jij hebt toch mee gedaan aan een bodybuildingwedstrijd die omgevormd werd tot bankdrukcompetitie? Leg eens uit?
ooh oké, overkomt de besteHij had de verkeerde postzegels gepakt voor een brief naar afrika na een paar kanonetjes te veel.
*BankrukcompetitieJij hebt toch mee gedaan aan een bodybuildingwedstrijd die omgevormd werd tot bankdrukcompetitie? Leg eens uit?
Ik ben het niet erg vaak met jou eens, maar in deze wel.Beide geven jullie mekaar nu de schuld en het is voor ons buitenstaanders nu erg ingewikkeld.
Graag meer details zodat we straks anoniem kunnen stemmen wie de badguy nou was.
En toen bleek ik toch een rebound te zijn.
Lekker uitleven in de gym dan maar. Oh wacht, dat is nu ook ingewikkeld.
Ouwe sensatiezoeker!

Denk positief!
Je la vd kast is tenminste wel gemaakt
Is @Brownie88 weer terug bij zijn ex of probeert ie @Buttie88 nu binnen te halen?