Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.482
@Gremlin jammer dat je dit lekker openlijk op het forum bespreekt. Ik doe dat toch ook niet met alle struggles en wat jij tegenover mij hebt uitgehaald. Die waren ook zeker niet mild en hebben mij dan ook zwaar gekwetst😉 laten we het er maar op houden dat het niks is geworden.

Denk positief!

Je la vd kast is tenminste wel gemaakt

Is @Brownie88 weer terug bij zijn ex of probeert ie @Buttie88 nu binnen te halen?
Nee ben niet terug bij mijn ex

• Heart
Waarderingen: GruX
  • #153.483
@Gremlin jammer dat je dit lekker openlijk op het forum bespreekt. Ik doe dat toch ook niet met alle struggles en wat jij tegenover mij hebt uitgehaald. Die waren ook zeker niet mild en hebben mij dan ook zwaar gekwetst😉 laten we het er maar op houden dat het niks is geworden.

Vertel, wat heb ik uitgehaald?

• #153.489
Beide geven jullie mekaar nu de schuld en het is voor ons buitenstaanders nu erg ingewikkeld.

Graag meer details zodat we straks anoniem kunnen stemmen wie de badguy nou was.

• #153.490
Ja mogelijk kunnen we er een apart topic over openen.

Niets is zo lekker als sex met je ex ?

• #153.495
Beide geven jullie mekaar nu de schuld en het is voor ons buitenstaanders nu erg ingewikkeld.

Graag meer details zodat we straks anoniem kunnen stemmen wie de badguy nou was.
Ik ben het niet erg vaak met jou eens, maar in deze wel.

@Gremlin , lucht jouw hart hier!

• #153.499
Je hebt wel geflept, das meer den ik kan zeggen...met mn baard

hipster beard GIF

Terug
Naar boven