MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.843
Zullen we deze discussie over regels in een ander topic doen?

Als AK echt weg is omdat hij het zelfde dan is dat wat het is. Vind het jammer en mocht zijn log graag lezen maar het is niet anders dan het is.

Hopelijk wordt het hier weer wat gezelliger ipv al die haat tegenover elkaar.

• #154.847
1670353152000.jpg

• #154.848
Wat doet DBB eigenlijk om diversiteit en inclusie te promoten?
We hebben hier alle tijden minstens 1 homo die gemarkeerd wordt.

Vrouwen zijn ook vrij om andere vrouwen aan te raken.

Mogelijk dat hier ook verschillende nationaliteiten en kleuren zijn, dat mag.

• #154.851
1000044442.jpg

Vervang familie met forum, genoeg diversiteit!

• #154.856
Clipboard_02-18-2025_02.jpg

Wat een dramaqueen is het toch. Is dat 'uitgeschakeld' tijdelijk of definitief? Want we hebben hem al meermaals dit forum tijdelijk zien verlaten.

• #154.858
Clipboard_02-18-2025_02.jpg

Wat een dramaqueen is het toch. Is dat 'uitgeschakeld' tijdelijk of definitief? Want we hebben hem al meermaals dit forum tijdelijk zien verlaten.
Lijkt mij een prima besluit om zichzelf in bescherming te nemen. Soms heb je even een time-out nodig van deze autistenbende. In mijn optiek gaat het helemaal nergens over, maar ik weet wel dat gear, en tren in bijzonder, je fuckedup kan maken. Je realiseert die shit pas als je weer gaat cruisen.

• #154.859
Mijn laatste oma is gisteravond overleden, 95 jaar geworden! Mooie leeftijd🤗
Gecondoleerd en veel sterkte.

Lijkt mij een prima besluit om zichzelf in bescherming te nemen. Soms heb je even een time-out nodig van deze autistenbende. In mijn optiek gaat het helemaal nergens over, maar ik weet wel dat gear, en tren in bijzonder, je fuckedup kan maken. Je realiseert die shit pas als je weer gaat cruisen.
Heb je daarom seks met trannies om weer enigszins te normaliseren ?

Terug
Naar boven