apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nou nou dat valt best mee.
Ik ben slechts 1,86m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou dat valt best mee.
Finger terug plsIedereen bedankt voor de 💋 trouwens, wordt gewaardeerd 😘 zijn elk 10 likes waard.
Maar wel dik.
We hebben hier alle tijden minstens 1 homo die gemarkeerd wordt.Wat doet DBB eigenlijk om diversiteit en inclusie te promoten?
En wie is dat in het mod team?We hebben hier alle tijden minstens 1 homo die gemarkeerd wordt.
Mogelijk dat hier ook verschillende nationaliteiten en kleuren zijn, dat mag.
Ik ben straigh, homo en bi met verschillende kleuren. Dit heft elkaar op, dus uiteindelijk ben ik 1.
Nee dan wordt ik misselijk.
Dank voor de kus maar het spijt me zeer sinds ik vrij ben gelaten heb ik geen seks met mannen meer.Ik ben straigh, homo en bi met verschillende kleuren. Dit heft elkaar op, dus uiteindelijk ben ik 1.
Ik ben straigh, homo en bi met verschillende kleuren. Dit heft elkaar op, dus uiteindelijk ben ik 1.
Lijkt mij een prima besluit om zichzelf in bescherming te nemen. Soms heb je even een time-out nodig van deze autistenbende. In mijn optiek gaat het helemaal nergens over, maar ik weet wel dat gear, en tren in bijzonder, je fuckedup kan maken. Je realiseert die shit pas als je weer gaat cruisen.![]()
Wat een dramaqueen is het toch. Is dat 'uitgeschakeld' tijdelijk of definitief? Want we hebben hem al meermaals dit forum tijdelijk zien verlaten.
Gecondoleerd en veel sterkte.Mijn laatste oma is gisteravond overleden, 95 jaar geworden! Mooie leeftijd🤗
Heb je daarom seks met trannies om weer enigszins te normaliseren ?Lijkt mij een prima besluit om zichzelf in bescherming te nemen. Soms heb je even een time-out nodig van deze autistenbende. In mijn optiek gaat het helemaal nergens over, maar ik weet wel dat gear, en tren in bijzonder, je fuckedup kan maken. Je realiseert die shit pas als je weer gaat cruisen.
Alle vrouwen wijzen mij af dus toen was dit de meest logische beslissing.Gecondoleerd en veel sterkte.
Heb je daarom seks met trannies om weer enigszins te normaliseren ?