RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar om even op het punt van @AK door te gaan. Hij kaart het gedrag van een mod aan en dat zij zich niet aan de forumregels houdt. Immers, hij kreeg een punt voor het openlijk bespreken van punten en er werd nogal wat over-en-weer gescholden. Vervolgens, post @Schwarzeneggertje een foto van zichzelf. Die edit jij een aantal keer en post deze. Nu hebben in het verleden leden weleens vaker een foto van andere gerepost of gefotoshopt waarop de berichten werden verwijderd en actie werd ondernomen. Dit staat ook in de forumregels.
1.1. Het plaatsen van foto’s of andere privé informatie van anderen is niet toegestaan.
Deze regel geldt dus voor zowel foto’s als adres of andere privé informatie. Ongeacht of de persoon deze foto’s of informatie reeds zelf heeft gepost, het plaatsen hiervan is NIET toegestaan.
Overtreden van deze regel betekent het verwijderen van het bericht en één strafpunt voor de duur van één jaar. Herhaling van overtreding van deze regel betekent in het vervolg twee strafpunten voor de duur van één jaar.
Ik maak nooit grapjes.Maar om even op het punt van @AK door te gaan. Hij kaart het gedrag van een mod aan en dat zij zich niet aan de forumregels houdt. Immers, hij kreeg een punt voor het openlijk bespreken van punten en er werd nogal wat over-en-weer gescholden. Vervolgens, post @Schwarzeneggertje een foto van zichzelf. Die edit jij een aantal keer en post deze. Nu hebben in het verleden leden weleens vaker een foto van andere gerepost of gefotoshopt waarop de berichten werden verwijderd en actie werd ondernomen. Dit staat ook in de forumregels.
Nu vind ik het zelf allemaal wel prima en kan een grapje best, maar dan zou wel iedereen het mogen doen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Zijn punt is niet besproken geweest, er is enkel vermeld wanneer hij een laatste keer een punt heeft gehad, zo'n dingen zijn wel al vaker meegedeeld in het openbaar.Maar om even op het punt van @AK door te gaan. Hij kaart het gedrag van een mod aan en dat zij zich niet aan de forumregels houdt. Immers, hij kreeg een punt voor het openlijk bespreken van punten en er werd nogal wat over-en-weer gescholden. Vervolgens, post @Schwarzeneggertje een foto van zichzelf. Die edit jij een aantal keer en post deze. Nu hebben in het verleden leden weleens vaker een foto van andere gerepost of gefotoshopt waarop de berichten werden verwijderd en actie werd ondernomen. Dit staat ook in de forumregels.
Nu vind ik het zelf allemaal wel prima en kan een grapje best, maar dan zou wel iedereen het mogen doen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Als hij zelf de foto post ligt dat anders dan als ik die van social media neem en hier (bewerkt) plaats. Deze zijn ook zo verwijderd als hij er problemen mee heeft. Ik zal dit niet herhalen dan en is sowieso niet bedoeld als aanval.Maar om even op het punt van @AK door te gaan. Hij kaart het gedrag van een mod aan en dat zij zich niet aan de forumregels houdt. Immers, hij kreeg een punt voor het openlijk bespreken van punten en er werd nogal wat over-en-weer gescholden. Vervolgens, post @Schwarzeneggertje een foto van zichzelf. Die edit jij een aantal keer en post deze. Nu hebben in het verleden leden weleens vaker een foto van andere gerepost of gefotoshopt waarop de berichten werden verwijderd en actie werd ondernomen. Dit staat ook in de forumregels.
Zijn punt is niet besproken geweest, er is enkel vermeld wanneer hij een laatste keer een punt heeft gehad, zo'n dingen zijn wel al vaker meegedeeld in het openbaar.
Dat was überhaupt niet eens nodig geweest als Ak gewoon eerlijk was geweest ipv de schuld op de mods te schuiven van het sluiten van z'n log.
We zijn al langer soepeler met het herposten van foto's die reeds gepost zijn geweest door het lid zelf, dat hebben we ook niet meer verwijderd of punten voor uitgedeeld. Zolang het lid in kwestie dit ook geen probleem vindt natuurlijk.
Foto's van andere kanalen hier posten ed is nog steeds niet toegestaan.
Nou @th0maz, doe je ding.Als hij zelf de foto post ligt dat anders dan als ik die van social media neem en hier (bewerkt) plaats.
Hij is daar vrij in. Zolang hij niet de privacy schend van anderen en het niet herhaaldelijk blijft doen als iemand vraagt ermee te stoppen.
Hij is daar vrij in. Zolang hij niet de privacy schend van anderen en het niet herhaaldelijk blijft doen als iemand vraagt ermee te stoppen.
Zijn punt is niet besproken geweest, er is enkel vermeld wanneer hij een laatste keer een punt heeft gehad, zo'n dingen zijn wel al vaker meegedeeld in het openbaar.
Dat was überhaupt niet eens nodig geweest als Ak gewoon eerlijk was geweest ipv de schuld op de mods te schuiven van het sluiten van z'n log.
We zijn al langer soepeler met het herposten van foto's die reeds gepost zijn geweest door het lid zelf, dat hebben we ook niet meer verwijderd of punten voor uitgedeeld. Zolang het lid in kwestie dit ook geen probleem vindt natuurlijk.
Foto's van andere kanalen hier posten ed is nog steeds niet toegestaan.
Duidelijk, dan weet de rest van het forum ook dat er foto's bewerkt mogen worden die hier zijn gepost. Maar dan zouden de regels wel aangepast moeten worden, want dit staat er nu niet in.Als hij zelf de foto post ligt dat anders dan als ik die van social media neem en hier (bewerkt) plaats.
En nogmaals moderators mogen punten bespreken. Reden waarom leden eigenlijk geen punten mogen bespreken is om te voorkomen dat ze diegene die de punten heeft gegeven publiekelijk gaan aanvallen. Maakt modereren dan vrij moeilijk.
Te weinig shit op dus geen inspiratie. komt goed
Ik heb de regels onlangs nog aangepast van de anabolensectie, de algemene regels zijn toch prima.Waarom verwerken jullie die aanpassing niet in de regels?
Daar heb ik niks van gemerkt.Ook al ben ik zelf niet zo van het posten, het voelt beter aan dan de dagen dat een zeker persoon uit de Hell hier was en veel meer bestraft werd.
Maar jij bent dan ook wel een hele grote racist

Vrijen? No homoIedereen bedankt voor de 💋 trouwens, wordt gewaardeerd 😘 zijn elk 10 likes waard.