AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klein griepje te pakken ben ik bang. Moet ook echt niet aan eten of drinken denken, dag gains.

Weather used icy wind. Whami is frozen solid and can't move. Weather used blizzard. It's very effective, Whami fainted.

**** zelfs mn lul is bevroren.

Ik lig nog in bed lekker warm, raam heeft hele nacht opengestaan, zo koud brr. Maar moet pissen :(

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 10:59 ----------

Ik lig nog in bed lekker warm, raam heeft hele nacht opengestaan, zo koud brr. Maar moet pissen :(

Lol naar wc gegaan met me deken, deken onder gepist FUUUU. Richt ik gvd precies recht naar voren en komt het er gewoon helemaal naar links uit??

Mind = blown

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 10:59 ----------

Lol naar wc gegaan met me deken, deken onder gepist FUUUU. Richt ik gvd precies recht naar voren en komt het er gewoon helemaal naar links uit??

Mind = blown

Hahahahhahahahahaha :roflol:

Heb er een hekel aan dat ze me op de laatste minuut nog laten weten dat ik een vacature kan invullen, om te gaan werken in de late. Nee sorry! Ik ben geen marionet. Ik haak af.

Lol rijst, k*tleven

Wat mijn dag verpest. Dat ik voor de zoveelste keer achter elkaar wakker werd en dacht hmm, weer niks nuttigs te doen deze middag.

Ik ben vergeten brood mee naar school te nemen, adios gains.. :(

:mad::mad::mad::headbang::headbang::headbang:

GODGLOEIENDE. Zit je een week te wachten op je sporttopje, mail gestuurd; nee hoor, u krijgt 'm geleverd.
Krijg je vandaag een mail: euh, sorry maar we hebben hem niet meer en we krijgen het ook niet meer geleverd.

Mag ik even gillen?

GODGLOEIENDE. Zit je een week te wachten op je sporttopje, mail gestuurd; nee hoor, u krijgt 'm geleverd.
Krijg je vandaag een mail: euh, sorry maar we hebben hem niet meer en we krijgen het ook niet meer geleverd.

Mag ik even gillen?

Nee, dit is DBB, no beta actions allowed!

Je mag wel schreeuwen tho

Mag ik even gillen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Lol rijst, k*tleven

Wat mijn dag verpest. Dat ik voor de zoveelste keer achter elkaar wakker werd en dacht hmm, weer niks nuttigs te doen deze middag.

toevallig zeg, 2 personen 1 gedachte.

Helaas voor jou heb ik toch nog een planning kunnen maken:

- Zo even naar maatje toe (uurtje maar)
-Fietsenmaker, spaken aan laten draaien

en hier twijfel ik nog over:

- stoffen
-stofzuigen
-dweilen
(van me eigen kamer) heb gister al opgeruimd, maar ga denk ik rond half 4 trainen, dan hoef ik vanavond niet meer.

Maarja dilemma: Wat moet ik vanavond dan doen? :(

toevallig zeg, 2 personen 1 gedachte.

Helaas voor jou heb ik toch nog een planning kunnen maken:

- Zo even naar maatje toe (uurtje maar)
-Fietsenmaker, spaken aan laten draaien

en hier twijfel ik nog over:

- stoffen
-stofzuigen
-dweilen
(van me eigen kamer) heb gister al opgeruimd, maar ga denk ik rond half 4 trainen, dan hoef ik vanavond niet meer.

Maarja dilemma: Wat moet ik vanavond dan doen? :(

Heb je geen spel op de pc, of een playstation? :)

Nee, dit is DBB, no beta actions allowed!

Je mag wel schreeuwen tho
Ah, wat aardig. Goed, ik schreeuw wel :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben echt mega nijdig.:mad: Ik kan ook niets gelijkwaardigs vinden. :(
Ja..ik ben een verwend nest. Als ik mijn zinnen ergens op zet dan MOET ik het hebben. :pZelfs al naar Denemarken gemaild of ze niet konden leveren. Doen ze niet. :mad: Flauw.:D

Heb je geen spel op de pc, of een playstation? :)

Heb mezelf voorgenomen om helemaal te stoppen met gamen, weet wel hoe het anders ging. Hele week COD, In de avond ergens trainen en als ik geen COD aan het doen was zat ik wel te blowen of me eigen helemaal katabool kaal te zuipen in het weekend.

Nja, ben verbeterd brah, veel 'vrienden' laten vallen. De goede zijn overgebleven maar die zitten niet in de bijstand, nee die gaan naar school en werken dus nu zit ik :fa: me eigen te vervelen.

Lekker op tijd naar bed, zie er nog geiler en lekkerder uit nu, en het voelt goed.

Zo, nu eens ff lekker schijten en naar de fietsenmaker.

**** yeeeee

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 14:56 ----------

Ah, wat aardig. Goed, ik schreeuw wel :cool:

Ben echt mega nijdig.:mad: Ik kan ook niets gelijkwaardigs vinden. :(
Ja..ik ben een verwend nest. Als ik mijn zinnen ergens op zet dan MOET ik het hebben. :pZelfs al naar Denemarken gemaild of ze niet konden leveren. Doen ze niet. :mad: Flauw.:D

Waarom ga je niet gewoon even de stad checken? Ze hebben toch ergens wel jouw maat of wat is het probleem?

Online bestellen is altijd k*t, behalve bij B&F en bol.com.

Terug
Naar boven