- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik lig nog in bed lekker warm, raam heeft hele nacht opengestaan, zo koud brr. Maar moet pissen![]()
Ik lig nog in bed lekker warm, raam heeft hele nacht opengestaan, zo koud brr. Maar moet pissen
---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 10:59 ----------
Lol naar wc gegaan met me deken, deken onder gepist FUUUU. Richt ik gvd precies recht naar voren en komt het er gewoon helemaal naar links uit??
Mind = blown

Klein griepje te pakken ben ik bang. Moet ook echt niet aan eten of drinken denken, dag gains.
Ik ben vergeten brood mee naar school te nemen, adios gains..![]()
Duh
GODGLOEIENDE. Zit je een week te wachten op je sporttopje, mail gestuurd; nee hoor, u krijgt 'm geleverd.
Krijg je vandaag een mail: euh, sorry maar we hebben hem niet meer en we krijgen het ook niet meer geleverd.
Mag ik even gillen?
GODGLOEIENDE. Zit je een week te wachten op je sporttopje, mail gestuurd; nee hoor, u krijgt 'm geleverd.
Krijg je vandaag een mail: euh, sorry maar we hebben hem niet meer en we krijgen het ook niet meer geleverd.
Mag ik even gillen?
Ben bang dat ik door dit griepje zeker 8 á 9 kg spier ga verliezen.
I'll cry for you
Mag ik even gillen?
nu kan je der geen foto's van plaatsen op DBB

Ben bang dat ik door dit griepje zeker 8 á 9 kg spier ga verliezen.

Zou rekenen op 15kg.
Lol rijst, k*tleven
Wat mijn dag verpest. Dat ik voor de zoveelste keer achter elkaar wakker werd en dacht hmm, weer niks nuttigs te doen deze middag.

toevallig zeg, 2 personen 1 gedachte.
Helaas voor jou heb ik toch nog een planning kunnen maken:
- Zo even naar maatje toe (uurtje maar)
-Fietsenmaker, spaken aan laten draaien
en hier twijfel ik nog over:
- stoffen
-stofzuigen
-dweilen
(van me eigen kamer) heb gister al opgeruimd, maar ga denk ik rond half 4 trainen, dan hoef ik vanavond niet meer.
Maarja dilemma: Wat moet ik vanavond dan doen?![]()

Ah, wat aardig. Goed, ik schreeuw welNee, dit is DBB, no beta actions allowed!
Je mag wel schreeuwen tho

Ik kan ook niets gelijkwaardigs vinden. 
Zelfs al naar Denemarken gemaild of ze niet konden leveren. Doen ze niet.
Flauw.
me eigen te vervelen.Ah, wat aardig. Goed, ik schreeuw wel
Ben echt mega nijdig.Ik kan ook niets gelijkwaardigs vinden.
Ja..ik ben een verwend nest. Als ik mijn zinnen ergens op zet dan MOET ik het hebben.Zelfs al naar Denemarken gemaild of ze niet konden leveren. Doen ze niet.
Flauw.
![]()