MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja misschien scheelt het dat ik ook nog tegen het verkeer in ging........:eek:

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 14:20 ----------

ja zit ook nog steeds te wachten op een bon voor 50 te hard, aangezien ik al 12 jaar lang overal 50 te hard rijd.........die kneuzen staan zo debiel in het zicht dat het voor als nog goed gaat......maar het moet er een keer van komen. Heb zo'n gevoel dat het binnenkort is.........

Ja, ik dacht ze ook altijd wel te zien.. En het was s avonds en redelijk druk dus ik zat op de meest linkse baan van de 5 waarschijnlijk. Had wel op de radio gehoord dat ze er stonden maar zover hoefde ik helemaal niet.
Stonden er dus meer....
Laatst ook toen ik om half 4 - 4 uur snachts reed.. Ook net met de sneeuw toen stonden ze er zelfs. Zag ze aan de andere kant op de A9 staan.

En dan denk ik meestal ze staan er toch niet want het is midden in de nacht zondag op maandag. Plus mensen durven toch niet te gasseb met de vorst.

Rij over het algemeen niet super hard.. Op 120 wegen zo 140-150 op de teller en 100 wegen 120 teller.. Ben altijd extra bang voor flitsers op 100 wegen.
Behalve op de A2 omdat je daar 5 banen hebt en je op die weg makkelijk hard kan... Heb daar ook al meerdere keren af kunnen remmen toen ik ze zag staan.. Jammer genoeg deze keer niet goed genoeg opgelet.

Laatst bewerkt:
Denk nog steeds dat ik je kan verslaan:o:p

het is geen echte wetstrijd hoor anders zou ik je met alle liefde laten winne.
Ik hoop echt dat ik er onder uit kom anders moet ik rekenen op 500 voor de boete + rechtbank kosten ect..
K baal zwaar want kan t geld nu echt niet missen

Dat ik altijd vandaag om deze tijd train, behalve deze keer ik ging net iets eerder. Nu hoor ik van een vriend dat mn ex daar is, als ik daar nou nu in mn hemd liep.. -.-

Boetens.... heb €85 boete gekregen paar weken geleden voor het laten vallen van het aluminiumfolie van me turkse pizza. Dure pizza, maar wel lekker ohnonmnonmonmnonm.

OT:

Echt saaiheid 1e klas, ik ga nu uit verveling me hond uitlaten en vanavond extra 30min cardio doen.

Moet niet gekker worden...

smoesjes, je gooide het gewoon op de grond.

OT: 3 paar sokken aan en mijn tenen bevriezen nogsteeds:(

Mijn post waarin ik bewees wie Eleturtlephant is, is verwijderd :(
Weten we in ieder geval dat ik gelijk had. :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Obee
omgggg feels****inggoodman.jpg, zit nu srs met voeten in emmer met warm water, heb zin om mezelf nu af te trekken

het is geen echte wetstrijd hoor anders zou ik je met alle liefde laten winne.
Ik hoop echt dat ik er onder uit kom anders moet ik rekenen op 500 voor de boete + rechtbank kosten ect..
K baal zwaar want kan t geld nu echt niet missen
Wedstrijd! Wedstrijd! Wedstrijd!
Ik verwacht me aan minstens het dubbele:o, minimum boete is normaal iets in de 500 en kan oplopen tot 3.000:eek:. Als ik zo veel krijg hou ik me absoluut niet meer aan verkeersregels hoor:mad:. Srs, als ze overdreven dingen op leggen die niet in verhouding zijn...
Ben zelf al aangereden geweest door iemand die niet eens keek of er mensen afkwamen op de voorrangsweg waar ik toen op reed. Die gast zn verzekering betaald gewoon, zelf moet ie niets betalen. Ik rij voorzichtig waar nodig, drink nooit en neem geen drugs. T'is schandalig welke extreem gevaarlijke dingen anderen uithalen maar omdat ik te snel reed op lege baan, zonder kruispunt over meer dan 1km ga ik nu mss super straf krijgen... bracht nochtans niemand in gevaar (met moto) buiten zogezegd mezelf. Srs, weet wel wat ik doe en als het te gevaarlijk is doe ik het niet. En moest ik mezelf doodrijden, who cares???.
Kans dat het soort mensen dat mij aangereden heeft, zij die niet opletten als ze op de baan rijden en gewoon rijden alsof ze de koning zijn, een dodelijk ongeval veroorzaken véél hoger dan dat ik het doe...
****ing zever:mad:

Geen prive gegevens posten en verder nokken met dat kinderachtige geziek op elkaar.

blarg moet zelf koken, vraag ik gvd om me kip aan te braden en is die niet eens uit de vriezer gehaald.

BLARGG BISHES, is dit trouwens nog zichtbaar via google? want me vriendin kan meelezen, geen risico nemen wat ik nog ga doen deze week.

Die rotsneeuw..en glibberigheid. bah. Ik wil zomer. :mad:

Ty
U jelly? :p

Had ik dit jou niet al gezegd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mierenneuker.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 13:04 ----------

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/355
Owned

Jij hebt het fout hoor knul ;) gfys

blarg moet zelf koken, vraag ik gvd om me kip aan te braden en is die niet eens uit de vriezer gehaald.

BLARGG BISHES, is dit trouwens nog zichtbaar via google? want me vriendin kan meelezen, geen risico nemen wat ik nog ga doen deze week.

jup is zichtbaar, pepper je angus maar

Terug
Naar boven