- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
ja misschien scheelt het dat ik ook nog tegen het verkeer in ging........
---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 14:20 ----------
ja zit ook nog steeds te wachten op een bon voor 50 te hard, aangezien ik al 12 jaar lang overal 50 te hard rijd.........die kneuzen staan zo debiel in het zicht dat het voor als nog goed gaat......maar het moet er een keer van komen. Heb zo'n gevoel dat het binnenkort is.........
Ja, ik dacht ze ook altijd wel te zien.. En het was s avonds en redelijk druk dus ik zat op de meest linkse baan van de 5 waarschijnlijk. Had wel op de radio gehoord dat ze er stonden maar zover hoefde ik helemaal niet.
Stonden er dus meer....
Laatst ook toen ik om half 4 - 4 uur snachts reed.. Ook net met de sneeuw toen stonden ze er zelfs. Zag ze aan de andere kant op de A9 staan.
En dan denk ik meestal ze staan er toch niet want het is midden in de nacht zondag op maandag. Plus mensen durven toch niet te gasseb met de vorst.
Rij over het algemeen niet super hard.. Op 120 wegen zo 140-150 op de teller en 100 wegen 120 teller.. Ben altijd extra bang voor flitsers op 100 wegen.
Behalve op de A2 omdat je daar 5 banen hebt en je op die weg makkelijk hard kan... Heb daar ook al meerdere keren af kunnen remmen toen ik ze zag staan.. Jammer genoeg deze keer niet goed genoeg opgelet.
Laatst bewerkt:

. Srs, als ze overdreven dingen op leggen die niet in verhouding zijn...
.

gfys