Je moet soms je ziel met je lichaam laten verbinden.Je raakt ze dus ook aan tijdens de sessie? Rare vorm van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet soms je ziel met je lichaam laten verbinden.Je raakt ze dus ook aan tijdens de sessie? Rare vorm van
Wel soort van zielich.Je moet soms je ziel met je lichaam laten verbinden.
Je kan een lobotomie overwegen om je ziel los te zetten van dit stoffelijke gevangenschap.Je moet soms je ziel met je lichaam laten verbinden.
De anabolen stijgen jou meer naar het hoofd dan naar de spieren.@Laxeermiddel zou ik wel vastbinden , want hij praat altijd negatief.
Jup en daarom zegt letterlijk iedereen die ik tegenkom, dat ik flink aan het groeien ben.De anabolen stijgen jou meer naar het hoofd dan naar de spieren.
Zeiden ze tegen mij ook altijd als kind, dat eindigde op 130+ kg aan vetJup en daarom zegt letterlijk iedereen die ik tegenkom, dat ik flink aan het groeien ben.
Gelukkig zit ik nog rond de 10%.Zeiden ze tegen mij ook altijd als kind, dat eindigde op 130+ kg aan vet
Goed zo, jochie. Nu mentaal nog een inhaalslag maken en wie weet gaat men jou dan ook nog voor vol aanzien!Jup en daarom zegt letterlijk iedereen die ik tegenkom, dat ik flink aan het groeien ben.
Je nek en duim groeit zeker het hardste?Jup en daarom zegt letterlijk iedereen die ik tegenkom, dat ik flink aan het groeien ben.
Boeiend? Ik ben meer van de praktijk? Ik heb mijn MBO diploma behaald? Ik heb zelfs een 8.5 gehaald voor psychologie.Goed zo, jochie. Nu mentaal nog een inhaalslag maken en wie weet gaat men jou dan ook nog voor vol aanzien!
PS. Schelden hoeft niet via karma. Dat mag ook in het openbaar.
Nee. Ik word wakker, en ik denk dat ik doodga, beklemmend gevoel op m'n borst. Heb ook daarna niet echt meer geslapen. Ben er ff uitgegaan
Verder ook geen idee of ik dààrvoor heb gedroomd.
Niet lullig bedoeld maar ik was naturel al groter dan jouw op 1000MG testosteron. Fijne dag nog.
Niet lullig bedoeld maar ik was naturel al groter dan jouw op 1000MG testosteron. Fijne dag nog.
Gelukkig heb ik meer in mijn leven dan alleen wat spiermassa wat ik heb bereikt en waar ik trots op kan zijn. Hou jezelf vooral vast aan "MaSsA" alsof dat het enigste is wat je maakt als persoon . Beetje treurig.Niet lullig bedoeld maar ik was naturel al groter dan jouw op 1000MG testosteron. Fijne dag nog.
Ik zeg niet dat het enigste is waar je trots op moet zijn, wat er is veel meer dan dat. De sport houd mijn hoofd stabiel en zorgt voor keiharde discipline, want motivatie is tijdelijk.Gelukkig heb ik meer in mijn leven dan alleen wat spiermassa wat ik heb bereikt en waar ik trots op kan zijn. Hou jezelf vooral vast aan "MaSsA" alsof dat het enigste is wat je maakt als persoon . Beetje treurig.
Neem je Soa pilletje, haal die popper uit je reet en ga eens 40 uur werken om te beginnen.
Laten we nou niet doen alsof een soa krijgen normaal isIk zeg niet dat het enigste is waar je trots op moet zijn, wat er is veel meer dan dat. De sport houd mijn hoofd stabiel en zorgt voor keiharde discipline, want motivatie is tijdelijk.
Daarbij heb ik een keiharde baan waar je ook soms jezelf moet terug trekken en ik werk soms veel , soms minder. Ik geniet ook van het leven en.
Soa? So what? Iedereen kan dat krijgen het is menselijk het is normaal. Net zo normaal dat men tegenwoordig een open relatie heeft of noem het maar op. Dat is mijn visie op het leven.

PipiIk zeg niet dat het enigste is waar je trots op moet zijn, wat er is veel meer dan dat. De sport houd mijn hoofd stabiel en zorgt voor keiharde discipline, want motivatie is tijdelijk.
Daarbij heb ik een keiharde baan waar je ook soms jezelf moet terug trekken en ik werk soms veel , soms minder. Ik geniet ook van het leven en.
Soa? So what? Iedereen kan dat krijgen het is menselijk het is normaal. Net zo normaal dat men tegenwoordig een open relatie heeft of noem het maar op. Dat is mijn visie op het leven.
Niet normaal.Soa? So what? Iedereen kan dat krijgen het is menselijk het is normaal.
Ook niet normaal.Net zo normaal dat men tegenwoordig een open relatie heeft of noem het maar op.