XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.303
@Laxeermiddel zou ik wel vastbinden , want hij praat altijd negatief.

Geen idee wat defensie mannen bij hem hebben gedaan in de nacht. Denk slechte ervaring.

• #157.309
Jup en daarom zegt letterlijk iedereen die ik tegenkom, dat ik flink aan het groeien ben.
Goed zo, jochie. Nu mentaal nog een inhaalslag maken en wie weet gaat men jou dan ook nog voor vol aanzien!

PS. Schelden hoeft niet via karma. Dat mag ook in het openbaar.

• #157.311
Goed zo, jochie. Nu mentaal nog een inhaalslag maken en wie weet gaat men jou dan ook nog voor vol aanzien!

PS. Schelden hoeft niet via karma. Dat mag ook in het openbaar.
Boeiend? Ik ben meer van de praktijk? Ik heb mijn MBO diploma behaald? Ik heb zelfs een 8.5 gehaald voor psychologie.

• #157.314
Niet lullig bedoeld maar ik was naturel al groter dan jouw op 1000MG testosteron. Fijne dag nog.
Oh My God Wow GIF by reactionseditor

• Haha
Waarderingen: Onit
  • #157.316
Niet lullig bedoeld maar ik was naturel al groter dan jouw op 1000MG testosteron. Fijne dag nog.
Gelukkig heb ik meer in mijn leven dan alleen wat spiermassa wat ik heb bereikt en waar ik trots op kan zijn. Hou jezelf vooral vast aan "MaSsA" alsof dat het enigste is wat je maakt als persoon . Beetje treurig.

Neem je Soa pilletje, haal die popper uit je reet ,zoek eigen onderdak en ga eens 40 uur werken om te beginnen.

• #157.317
Gelukkig heb ik meer in mijn leven dan alleen wat spiermassa wat ik heb bereikt en waar ik trots op kan zijn. Hou jezelf vooral vast aan "MaSsA" alsof dat het enigste is wat je maakt als persoon . Beetje treurig.

Neem je Soa pilletje, haal die popper uit je reet en ga eens 40 uur werken om te beginnen.
Ik zeg niet dat het enigste is waar je trots op moet zijn, wat er is veel meer dan dat. De sport houd mijn hoofd stabiel en zorgt voor keiharde discipline, want motivatie is tijdelijk.

Daarbij heb ik een keiharde baan waar je ook soms jezelf moet terug trekken en ik werk soms veel , soms minder. Ik geniet ook van het leven en.

Soa? So what? Iedereen kan dat krijgen het is menselijk het is normaal. Net zo normaal dat men tegenwoordig een open relatie heeft of noem het maar op. Dat is mijn visie op het leven.

• #157.318
Ik zeg niet dat het enigste is waar je trots op moet zijn, wat er is veel meer dan dat. De sport houd mijn hoofd stabiel en zorgt voor keiharde discipline, want motivatie is tijdelijk.

Daarbij heb ik een keiharde baan waar je ook soms jezelf moet terug trekken en ik werk soms veel , soms minder. Ik geniet ook van het leven en.

Soa? So what? Iedereen kan dat krijgen het is menselijk het is normaal. Net zo normaal dat men tegenwoordig een open relatie heeft of noem het maar op. Dat is mijn visie op het leven.
Laten we nou niet doen alsof een soa krijgen normaal is :o

• #157.319

Pipi

Terug
Naar boven