Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Dit is ragebait toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is ragebait toch?
Ik ben al even niet naar dat museum geweest… vond dat trouwens t*ring saai
Wat raarIk ben al even niet naar dat museum geweest… vond dat trouwens t*ring saai
Alsnog doe je dom, betekent verder ook helemaal niks.
Wel hoger dan de gemiddelde import
Ik ben al even niet naar dat museum geweest… vond dat trouwens t*ring saai
Je maakt het niet beter voor jezelf zo.
Misschien was de universiteit toch wat te hoog gegrepen, maar iedereen die daar vanaf komt zijn nerdjes.
Niet te vergeten dat hij te goed was voor de Marechaussee maar niet in staat is tot meer dan 24 uren per week werk.
hadden ze jou maar wat meet gras in je mond gestopt en in kluisjes gedrukt dan kwam er niet zo vaak te pas en te onpas onzin uit.Misschien was de universiteit toch wat te hoog gegrepen, maar iedereen die daar vanaf komt zijn nerdjes.
Alsof die allemaal een legitieme IQ test hebben afgelegd. En daarbij is het ook nog een verschillend per studie. Je hebt genoeg proleten pret studies die werkelijk iedereen aankan.
Sowieso is school en iq een grote flop. Veel hoogbegaafden functioneren niet goed omdat ze zich de t*ring vervelen. En voor de groep creatief hoogbegaafden is het schoolsysteem al helemaal niet voor gemaakt. Dat zijn de rebellen die niet braaf cum laude slagen maar er een bende van maken.Die shit is sowieso een grote flop. Ikzelf heb hbo/uni gedaan en daar zaten ook genoeg debielen tussen.
Als.je een goed geheugen hebt en je kunt een beetje logisch redeneren kom je al vrij ver.
Die shit wordt anders als je t maken krijgt met hogere wiskunde of andere complexe shit waar je hersens voor nodig hebt.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat ik hoog begaafd ben, omdat ik mij ook altijd verveelde?Sowieso is school en iq een grote flop. Veel hoogbegaafden functioneren niet goed omdat ze zich de t*ring vervelen. En voor de groep creatief hoogbegaafden is het schoolsysteem al helemaal niet voor gemaakt. Dat zijn de rebellen die niet braaf cum laude slagen maar er een bende van maken.
Er zit wel iets meer achter dan alleen je vervelen.Dus eigenlijk wil je zeggen dat ik hoog begaafd ben, omdat ik mij ook altijd verveelde?
Het heeft ook veel overlap met ADHD bijvoorbeeld, er worden nog wel eens ADHDers verkeerd bestempeld. Ah helder, ik heb ADD denk ik.Er zit wel iets meer achter dan alleen je vervelen.Het heeft ook veel overlap met ADHD bijvoorbeeld, er worden nog wel eens ADHDers verkeerd bestempeld.
Nee, jij hebt een chromosoom te weinig.
Ja dat heeft jouw bloedlijn