- Waardering
- 3.845
Ik hoop dat ze sneller zijn dan de kassières daar.Die 5 eikels die met een volle winkelwagen bij de zelfscan staan en alles nog moeten scannen bij de lidl in beilen. Sterf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat ze sneller zijn dan de kassières daar.Die 5 eikels die met een volle winkelwagen bij de zelfscan staan en alles nog moeten scannen bij de lidl in beilen. Sterf.
Natuurlijk niet. Stelletje vetz*kken met met 3 hersencellen.
Niks aan overgehouden kwa aangifte tegen je?Vannacht heb ik wederom het falen van ons politiekorps van dichtbij mogen aanschouwen. Mijn vriendin maakte mij rond 2'en in de nacht wakker met de mededeling dat zij iets hoorde bij de garage en iemand dacht te zien lopen. Met mijn goede gedrag gaan kijken en inderdaad, twee buitenlandse knaapjes doen een poging in de garage te komen. Er staat een hek om onze woning dus ik weet niet wat zij dachten te bereiken, maar dat terzijde.
Goed, na een korte schermutseling beide jochies laten wachten op de politie. Om een lang verhaal kort te houden : ik vermoed dat ik langer op het bureau heb gezeten dan die eikeltjes. Kansloos.
gat in het bos. Niemand mist dat tuig.Vannacht heb ik wederom het falen van ons politiekorps van dichtbij mogen aanschouwen. Mijn vriendin maakte mij rond 2'en in de nacht wakker met de mededeling dat zij iets hoorde bij de garage en iemand dacht te zien lopen. Met mijn goede gedrag gaan kijken en inderdaad, twee buitenlandse knaapjes doen een poging in de garage te komen. Er staat een hek om onze woning dus ik weet niet wat zij dachten te bereiken, maar dat terzijde.
Goed, na een korte schermutseling beide jochies laten wachten op de politie. Om een lang verhaal kort te houden : ik vermoed dat ik langer op het bureau heb gezeten dan die eikeltjes. Kansloos.
Hopelijk een paar flinke stompen gegeven of dat niet?Vannacht heb ik wederom het falen van ons politiekorps van dichtbij mogen aanschouwen. Mijn vriendin maakte mij rond 2'en in de nacht wakker met de mededeling dat zij iets hoorde bij de garage en iemand dacht te zien lopen. Met mijn goede gedrag gaan kijken en inderdaad, twee buitenlandse knaapjes doen een poging in de garage te komen. Er staat een hek om onze woning dus ik weet niet wat zij dachten te bereiken, maar dat terzijde.
Ik denk van niet. Tot dusver heb ik in ieder geval niets gehoord. Dat zou ook een vrijwel kansloze aanklacht zijn heb ik mij alvast laten vertellen. Wij hebben twee beveiligingscamera's bij de garage hangen waarop deels te zien is dat Mo'tje mijn richting uit beweegt. En uiteraard is mijn vriendin getuige.
Ik heb helaas geen geluidsdemper in de kluis...
Slechts één op Mo'tje zijn lever. Achmed was daarna zo tam dat zij beide zijn blijven wachten zonder tegenstribbelen. Wie zegt dat geweld niet loont?Hopelijk een paar flinke stompen gegeven of dat niet?
Honkbalknuppel(sok er over doen voor als ze hem vast pakken dan). Handbijl of iets. Zo veel opties.
Ik heb dus zo een telescopische baton, dezelfde als de politie ook heeft. Naast de inhoud van de kluis natuurlijk maar die wordt enkel geopend als het écht niet anders kan. Zo een baton is ook mooi gereedschap. Maar het zijn dingen om heel, heel erg mee op te passen.Honkbalknuppel(sok er over doen voor als ze hem vast pakken dan). Handbijl of iets. Zo veel opties.
Single action, 7 schots magazijn kruisboog?Honkbalknuppel(sok er over doen voor als ze hem vast pakken dan). Handbijl of iets. Zo veel opties.
Heb zo'n luchtdrukpistool met .50 patronen. Heb er zelf metalen lagerkogels in zitten en een korte honkbalknuppel.Single action, 7 schots magazijn kruisboog?
Herladen als die ouwe winchesters van vroeger. 180lbs dus geen grapje. 7.5 inch carbon met deep penetration tip. Volledig legaal te krijgen en te hebben. Bekijk bijlage 680016
Deze is ook wel leuk 120lb (als je die boogkop koopt) met 18 pijlen: https://gogun.de/en/1001162, leuk voor als ze met de hele familie komenSingle action, 7 schots magazijn kruisboog?
Herladen als die ouwe winchesters van vroeger. 180lbs dus geen grapje. 7.5 inch carbon met deep penetration tip. Volledig legaal te krijgen en te hebben. Bekijk bijlage 680016
Die ga ik nog aanpakken, de automatische safety.Deze is ook wel leuk 120lb (als je die boogkop koopt) met 18 pijlen: https://gogun.de/en/1001162, leuk voor als ze met de hele familie komen
Ook geen gedoe met de safety na elk schot zoals jouw boog
Tip voor volgende keer:Ik denk van niet. Tot dusver heb ik in ieder geval niets gehoord. Dat zou ook een vrijwel kansloze aanklacht zijn heb ik mij alvast laten vertellen. Wij hebben twee beveiligingscamera's bij de garage hangen waarop deels te zien is dat Mo'tje mijn richting uit beweegt. En uiteraard is mijn vriendin getuige.
Maar met mijn achtergrond en die van hen is het evengoed net alsof een muntje wordt opgegooid. Het kan zo de verkeerde kant uit vallen.
Ik heb helaas geen geluidsdemper in de kluis...
Slechts één op Mo'tje zijn lever. Achmed was daarna zo tam dat zij beide zijn blijven wachten zonder tegenstribbelen. Wie zegt dat geweld niet loont?
Je kan het ook als massagetafel blijven gebruiken met die gaten erin in, als je begrijpt wat ik bedoel.heb een oude inklapbare masagetafel van mn vrouw die achter het doel kan zetten.
Los erdoorheen en door de andere kant van de tafel er weer doorheen.![]()
![]()
Die ga ik nog aanpakken, de automatische safety.
Die ga ik binnenkort maar eens aanschaffen.Deze is ook wel leuk 120lb (als je die boogkop koopt) met 18 pijlen: https://gogun.de/en/1001162, leuk voor als ze met de hele familie komen
Ook geen gedoe met de safety na elk schot zoals jouw boog
Gewoon uit huis mee slepen de stoep op.
Toch veel te groot en onhandig?Tot die tijd ligt deze naast m'n bed. Zeer scherp in een kleine hoek geslepen. Na 1 keer slaan op een stuk hout is ie bot, maar daarvoor is ie niet meer bestemd.
![]()
Icm met een koksmes in m'n linkerhand.