XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.061
Nee hoor hardlopen kan je prima Olivier.
Kunt u van mij ergens onzin vinden die met eender welke sport, AS, voeding of supplementen te maken heeft? Buiten de onzintopics bedoel ik dus..

@Kathlinoo zou dat direct gevonden hebben, die hield mapjes bij van elk lid met elke uitspraak erin vermoed ik.

• #158.062
Kunt u van mij ergens onzin vinden die met eender welke sport, AS, voeding of supplementen te maken heeft? Buiten de onzintopics bedoel ik dus..

@Kathlinoo zou dat direct gevonden hebben, die hield mapjes bij van elk lid met elke uitspraak erin vermoed ik.
Je hoeft geen u te zeggen ben daar nog niet oud genoeg voor.

Je komt gewoon soms heel gek uit de hoek. Je bent soms gewoon een aparte vogel…. Maar dat ben ik ook dus ik kan er ook wel om lachen.

• #158.065
Wij gisteren naar movie world aangezien die kleine van ons 3.5 is en tot 4 het gratis. Eenmaal binnen was wel duidelijk waarom tot 4 gratis entree is, letterlijk 10 simpele attracties waar ze in mogen en niet eens een speeltuin erbij. Shows waren wel goed, maar voor de kleinste kinderen is het zeer mager en scoort oa een Efteling of toverland vele malen beter.

Zou het niet adviseren als je kleine kinderen hebt, vanaf lengte 1.30m is het anders dan mogen ze in de grotere attracties.

• #158.067
Wij gisteren naar movie world aangezien die kleine van ons 3.5 is en tot 4 het gratis. Eenmaal binnen was wel duidelijk waarom tot 4 gratis entree is, letterlijk 10 simpele attracties waar ze in mogen en niet eens een speeltuin erbij. Shows waren wel goed, maar voor de kleinste kinderen is het zeer mager en scoort oa een Efteling of toverland vele malen beter.

Zou het niet adviseren als je kleine kinderen hebt, vanaf lengte 1.30m is het anders dan mogen ze in de grotere attracties.
In Duitsland bedoel je toch? Ben er ook net geweest en een super leuke dag gehad en idd de mijne is 12. Zou er zelf pas met kinderen vanaf een jaar of 10 naar toe gaan

• #158.068

Phantasialand. Boven de 1 meter kunnen ze in 34 van de +-40 attracties.

• #158.069
  • #158.070
Niet echt, paw patrol area was daar en aangezien hij fan daarvan is gingen we erheen. Waren 3 simpele attracties in dat thema dus om de hele dag ermee te vullen was moeilijk.

Dit word idd de volgende op de lijst, meen dat winter thema hier wel sfeervol is
Ik ben lang niet op zo een mooi, netjes en fun pretpark geweest. Minstens net zo leuk als de efteling. Mss nog wel beter.

• Like
Waarderingen: AK
  • #158.071
Ik ben lang niet op zo een mooi, netjes en fun pretpark geweest. Minstens net zo leuk als de efteling. Mss nog wel beter.
Hopelijk alleen niet teveel sensatie met de attracties daar, hij had 3x in zijn broek geplast in een attractie vd spanning 😂

• #158.072
Dat ligt niet aan het attractiepark denk ik

Overprikkeld? Misschien wat vaker een rustiger uitje plannen? Wandelen in de natuur bijvoorbeeld

• #158.075

movie world is door dat ze het land pachten een parkeer plaats met attracties ( kans dat het ook gaat verdwijnen ) zijn namelijk niet rendabel , zeker niet nadat warner brothers hun licentie heeft ingetrokken is nu namelijk spongebob land als ik het goed heb

• #158.077
Potje reta kapot laten vallen

• #158.080
Damn dat is wel ff janken.

Terug
Naar boven