XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.161
Zo lief!

Die lijden nu net zo hard. Allemaal lang, of allemaal korter. 😌
Hmm weet je al wat je gaat doen?
Je zou ook nog een nepnagel als tijdelijke vervanger erop kunnen plakken.
Dan is het in elkgeval een soort van gelijk.
Of...
Je maakt ze allemaal kort en wacht even totdat ze weer (even) lang zijn.

• #158.162
Hmm weet je al wat je gaat doen?
Je zou ook nog een nepnagel als tijdelijke vervanger erop kunnen plakken.
Dan is het in elkgeval een soort van gelijk.
Of...
Je maakt ze allemaal kort en wacht even totdat ze weer (even) lang zijn.
Wow okee dit wordt een hele conversatie zo over mijn nagels. 😁
Ze zijn weer keurig allemaal op gelijke lengte, nog steeds lang genoeg voor een French manicure.
Voordeel van natuurlijke nagels, makkelijk zelf te fiksen. 😊

• #158.163
Wow okee dit wordt een hele conversatie zo over mijn nagels. 😁
Ze zijn weer keurig allemaal op gelijke lengte, nog steeds lang genoeg voor een French manicure.
Voordeel van natuurlijke nagels, makkelijk zelf te fiksen. 😊
Kijk!
Niks aan het handje verder... :D
Rihanna Nails GIF

• hihi
Waarderingen: Loca
  • #158.164
Haha, ik maak ook even een mooie soort van blunder. :D
Komt die.
Ik heb plannen om mijn huis en home gym wat meer smart te gaan maken.
Dus met Black Friday in mijn hoofd al hele plannen gemaakt, verschillende verlanglijstjes gemaakt op sites enzo.
Dus ik zit al helemaal klaar om morgen gelijk alles te bestellen....
Blijk in een maand te vroeg te zijn :D
Maar 1 ding wel, gisteren wel even een mooie (soort van) spiegelwand gemaakt hier (foto's komen zodra het allemaal af is)

• #158.165
Heb je plannen om te gaan trainen, lig ik met koorts in bed 🤮

• #158.168
IMG_4204.jpeg

Word steeds ingewikkelder ben duidelijk niet hooggeleid

• #158.169
Om 20:00 's avonds gebeld worden door de HAP met de vraag hoe het met me gaat en of ik nog rechtop sta en of ik de huisarts al had gesproken....😲
Was vanmiddag bloedprikken ivm gewrichtsproblemen.... bleek glucose op 2,5 te staan (1,5 uur na de lunch) 😵
Toch wel netjes dat ze dat doen... maar toch... lekkere start van t weekend.🙄

• #158.170
Om 20:00 's avonds gebeld worden door de HAP met de vraag hoe het met me gaat en of ik nog rechtop sta en of ik de huisarts al had gesproken....😲
Was vanmiddag bloedprikken ivm gewrichtsproblemen.... bleek glucose op 2,5 te staan (1,5 uur na de lunch) 😵
Damn. Snel verteerbare koolhydraten gegeten? Je zou een hele snelle piek kunnen hebben gehad en daarna een crash. Gebruik je prednison voor de gewrichtsproblemen? Pre-diabetes?

• #158.171
Damn. Snel verteerbare koolhydraten gegeten? Je zou een hele snelle piek kunnen hebben gehad en daarna een crash. Gebruik je prednison voor de gewrichtsproblemen? Pre-diabetes?
Valt mee. Broodjes, boekweitwafels, vleeswaren, smeerkaas.
Geen diabetes, (nog) geen medicatie, gewrichtsproblemen worden nu verder onderzocht.

• #158.173
Oei dat klinkt niet best mevrouw, had je zelf niet het gevoel dat je een hypo had? Klinkt alsof je onwetende was

• #158.174
Oei dat klinkt niet best mevrouw, had je zelf niet het gevoel dat je een hypo had? Klinkt alsof je onwetende was
Nee. Daarom was ik best verbaasd. Ben 's ochtends bij wakker worden wel regelmatig bijna onderuit gegaan maar dat kon ik nog snappen na de nacht. Maar dit niet.
Kan t zijn dat je t niet aan voelt komen?

• #158.175
Nee. Daarom was ik best verbaasd. Ben 's ochtends bij wakker worden wel regelmatig bijna onderuit gegaan maar dat kon ik nog snappen na de nacht. Maar dit niet.
Als je vaak in de’ hypozone’ zit dan weet ik dat je hem minder goed voelt aankomen of dat je minder voelt dat hij aanwezig is. Fijn dat je er in ieder geval achter bent. Nu de oorzaak nog zoeken en dextro tabletjes + meter meenemen als je onderweg bent👌🏻(glucosemeter kost nog geen tientje op merkala)

• #158.176
Als je vaak in de’ hypozone’ zit dan weet ik dat je hem minder goed voelt aankomen of dat je minder voelt dat hij aanwezig is. Fijn dat je er in ieder geval achter bent. Nu de oorzaak nog zoeken en dextro tabletjes + meter meenemen als je onderweg bent👌🏻(glucosemeter kost nog geen tientje op merkala)
Hmm... heb wel langere periodes zon wattig afwezig gevoel in mijn kop gehad met zweten en koud. Dat gevoel werd minder of ik negeerde het gewoon. Maar als ik t nu merk ben ik vaak al veel verder heen. Ik hen altijd een shake, driuven en zuurtjes.
Ik heb een glucoes meter overwogen. Kosten zijn een dingetje, eens kijken via de huisarts.

Laatst bewerkt:
  • #158.177
Aah, heb je stevig zitten drinken? Alcohol blokkeert gluconeogenese (aanmaak glucose) nogal, ook nog de ochtend erna.

• #158.178
Aah, heb je stevig zitten drinken? Alcohol blokkeert gluconeogenese (aanmaak glucose) nogal, ook nog de ochtend erna.
Ik drink niet echt. Hooguit 1x per week een half glas wijn bij eten als ik weg ben.
Wel de hele nacht een droge strot en 10x plassen. Das wel rete irritant.

• #158.179
Nog niks gelukkig, hoop het ook zo te houden.

• #158.180
Valt mee. Broodjes, boekweitwafels, vleeswaren, smeerkaas.
Geen diabetes, (nog) geen medicatie, gewrichtsproblemen worden nu verder onderzocht.
Ook genoeg vetten? Ik zit ook snel richting hypo bij carbs als ik er geen vetten bij eet, zelfs voldoende eiwitten vertragen dat niet genoeg bij mij

Terug
Naar boven