Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sneeuw begint hier nu ook al :( wordt geen training vandaag...

Nitwit :penis::penis::penis::penis:

Gemiddelde reactietijd van whami op een post van nitwit:

3m.41sec.

Handgeklokt.

OT: Z1000...:sad:

kansloos altijd maarja, ziek dat we niet meer de verhalen hore van rijst

NitWit, we willen niet dat Whami in de "friendzone" verloren raakt. dus kan je hem alstublieft nu duidelijk maken dat je hem niet of wel wilt.

Namens iedereen die ooit in een "friendzone" heeft gezeten:
Bedankt.

NitWit, we willen niet dat Whami in de "friendzone" verloren raakt. dus kan je hem alstublieft nu duidelijk maken dat je hem niet of wel wilt.

Bedankt.
:D Humor. Toegegeven..

Whami, schat, je zit in de friendzone. :cool:

Bedankt.
argh dem friendzone :( ik heb er eentje op dit moment

wie mag ik friendzonen?:(

nitwit begint zo'n beetje de justin bieber van dbb te worden. Meer aandacht vd haters dan van de aanbidders...

nitwit begint zo'n beetje de justin bieber van dbb te worden. Meer aandacht vd haters dan van de aanbidders...

(als je Nitwit bent stop dan nu met lezen)

en wat ben jij? geil je op haar of toch een hater.. of zoals ik een hater die toch stiekem op haar fapt.

(als je Nitwit bent stop dan nu met lezen)

en wat ben jij? geil je op haar of toch een hater.. of zoals ik een hater die toch stiekem op haar fapt.

geen van beide, heb niets tegen nitwit, maar mijn hart is verkocht aan paris:heart:

geen van beide, heb niets tegen nitwit, maar mijn hart is verkocht aan paris:heart:

Ik vind Nitwit aardig, helaas is mijn ziel al verkocht aan Marcel3000.
En heb ik al een haat liefde relatie met z1000
Ben ik stiekem verliefd op geuss
En uitgehuwd aan Larsson.

Terug
Naar boven