- Waardering
- 563
1e dag sneeuw joh is leuk toch
morgen ist weer minder 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1e dag sneeuw joh is leuk toch
morgen ist weer minder 
Stop met fappen op nitwit, je maakt nu eenmaal geen kans.Stop met je gejank over andermans gejank. Je woont nu eenmaal in NL.
stop met een vies woordje in dezelfde zin als nitwit te zettenStop met fappen op nitwit, je maakt nu eenmaal geen kans.
stop met een vies woordje in dezelfde zin als nitwit te zetten
ssst

Stop met fappen op nitwit, je maakt nu eenmaal geen kans.
Was op jouw foto aan het fappen.Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.
Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.
Sommigen moeten frustraties ten opzichte van vrouwen uit RL kwijt. Op het forum voelen ze zich E-hero. In RL zouden ze jankend wegrennen.Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.
Ga is trainen in plaats van janken, kleuter.Stop met je gejank over het weer. Je woont nu eenmaal in NL.
Geef ze een toetsenbord en ze gaan lossssssssssss.Sommigen moeten frustraties ten opzichte van vrouwen uit RL kwijt. Op het forum voelen ze zich E-hero. In RL zouden ze jankend wegrennen.
Het enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.
Ik ben groter dan jij.Het zijn vooral die kleine kindjes van 15 tot en met 17 die jouw lastig vallen. Je hebt kennelijk iets bij ze los gemaakt.
Of hou het op pubergedrag.
Zegt whami die 24/7 op dbb zit.Sommigen moeten frustraties ten opzichte van vrouwen uit RL kwijt. Op het forum voelen ze zich E-hero. In RL zouden ze jankend wegrennen.
Nee.
Everybody reports fransie

ExamensHet enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.
Ik ben groter dan jij.
Zegt whami die 24/7 op dbb zit.
Nee.
ben jij probs niet slim genoeg voor. Nu me ff bezig houden met nieuwe trainingsschemas voor komende maanden.Het enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.
Ik ben groter dan jij.
Zegt whami die 24/7 op dbb zit.
Nee.
Het enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.

BigT vind van niet: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/kunnen-vrouwen-grappig-zijn-298119/index4.html#post6494280