XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.

Oh heerlijk..daar gaan we weer. En dan vinden ze het raar dat veel vrouwen niet blijven plakken op dit forum.

Het zijn vooral die kleine kindjes van 15 tot en met 17 die jouw lastig vallen. Je hebt kennelijk iets bij ze los gemaakt.
Of hou het op pubergedrag.

:banana: Sommigen moeten frustraties ten opzichte van vrouwen uit RL kwijt. Op het forum voelen ze zich E-hero. In RL zouden ze jankend wegrennen.

in RL ben ik :fa:

hier ook :(

Het enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.

Het zijn vooral die kleine kindjes van 15 tot en met 17 die jouw lastig vallen. Je hebt kennelijk iets bij ze los gemaakt.
Of hou het op pubergedrag.
Ik ben groter dan jij.

:banana: Sommigen moeten frustraties ten opzichte van vrouwen uit RL kwijt. Op het forum voelen ze zich E-hero. In RL zouden ze jankend wegrennen.
Zegt whami die 24/7 op dbb zit.
Ga is trainen in plaats van janken, kleuter.
Nee.

:popcorn2:

Het enigste waar ik niet tegen kan is dat iedereen zich zo ****ing hard aanstelt omdat je een V in je stats hebt staan.

Ik ben groter dan jij.

Nee.
Examens :rolleyes: ben jij probs niet slim genoeg voor. Nu me ff bezig houden met nieuwe trainingsschemas voor komende maanden.

Ik ben groter dan jij.

Nee.

Lol oke wat jij wil.
Maar ik raad je aan om te kappe met je triest gedoe. Anders heb je een ban aan je broek.

Als nou eens niemand daarop zou reageren, dan valt het ook niet zo op.
Door dit soort reacties wordt het iedere keer zo opgeblazen dat er steeds meer nadruk op komt te liggen. ;)

Boys will be boys.

Terug
Naar boven