Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, teminste een positieve instelling!
Zijn het ernstige brandwonden of zullen ze weg gaan zonder enige litekens ?
Klinkt iig zwaar k*t man, beterschapjes
Vandaag gelukkig al wat minder.. alleen die ene op mijn kin zal wel wat langer duren, want die blaar is opengegaan.. De rest trekt al wel goed bij en valt gelukkig dus wel mee. Zal toch wel een paar weken duren.
Vandaag gelukkig al wat minder.. alleen die ene op mijn kin zal wel wat langer duren, want die blaar is opengegaan.. De rest trekt al wel goed bij en valt gelukkig dus wel mee. Zal toch wel een paar weken duren.
Marchel,ken het.. hier nog zoiets: 4 afspraken op je vrije dag hebben, steeds met een uur of anderhalf er tussen in. Op afspraak 1 jezelf al irriteren omdat die dus totaal niet boeiend bleek te zijn. Grrrr. Dat op je vrije dag.

Gvd me shakebeker is geklapt hele tas onder me shake! En moet nog werken to 6 uur!!! Aaaaaaaaaaa

.haha zoiets had ik ook een keer. Had ik die bakje kwark gezet(van de Zaanse Hoeve, dus geen deksel alleen dat plastic dat snel stukgaat) in me tas toen ik met de trein ging...wou ik het zo eten, was ie kapot gegaan in me tas.......alles was wit
in maakte toen me tas schoon en veegde al die kwark gewoon op die treinstoelen enzo. Daarna ging ik snel ergens verderop zitten voordat die controle kwam.
en gelukkig was die trein bijna leeg
Ook erg herkenbaar brohaha zoiets had ik ook een keer. Had ik die bakje kwark gezet(van de Zaanse Hoeve, dus geen deksel alleen dat plastic dat snel stukgaat) in me tas toen ik met de trein ging...wou ik het zo eten, was ie kapot gegaan in me tas.......alles was wit
in maakte toen me tas schoon en veegde al die kwark gewoon op die treinstoelen enzo. Daarna ging ik snel ergens verderop zitten voordat die controle kwam.
en gelukkig was die trein bijna leeg
tegenwoordig neem me shakes en kwark daarom mee in een plastic tasje van de ah diek in me tas doet spaart weer rommel uit
( behalve als het net zoals vanochtend eruit loopt
)http://www.sendspace.com/Hey, wie weet er 'n online filesharing dienst waar je files van meer dan 200 mB kan uploaden en sharen? Heb hem nu al twee keer geupload, en iedere keer gaat ie op het eind pas zeuren dat m'n file te groot is (208 mB).![]()
Hey, wie weet er 'n online filesharing dienst waar je files van meer dan 200 mB kan uploaden en sharen? Heb hem nu al twee keer geupload, en iedere keer gaat ie op het eind pas zeuren dat m'n file te groot is (208 mB).![]()
Had ik toevallig ook net gevonden, zit ik nu op te uppen.http://www.sendspace.com/
Dit misschien? Heb het niet geprobeerd maar ziet er wel redelijk legit uit.
Ga ik proberen als sendspace ook blijkt te falen.

Hey, wie weet er 'n online filesharing dienst waar je files van meer dan 200 mB kan uploaden en sharen? Heb hem nu al twee keer geupload, en iedere keer gaat ie op het eind pas zeuren dat m'n file te groot is (208 mB).![]()