tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
mooie training biceps en buik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak gebruikt in Be
Woon gewoon in gelderland![]()
OT: Gezicht minder puistjes, komen ze in m'n nek ... godver
vroeger ook veel last van gehad. Goed eten (en mss in combinatie met sporten) heeft het bij mij opgelost.vroeger ook veel last van gehad. Goed eten (en mss in combinatie met sporten) heeft het bij mij opgelost.
Veel antipuistencrèmes hebben tijdelijk positief effect maar maken het daarna erger dus dumpen die shit.
Probeer natuurlijke middelen. Via google kan je wel paar dingen vinden.Gebruik al bijna een jaar geen zooi meer in m'n gezicht/nek .. maar heb 1 grote net onder m'n haren ... die als die knapt er bloed uit komt... erg vervelend .. en wat kleinere die altijd terug komen .. dokter geeft me pilletjes waardoor het in 1 maand over is en dan een paar weken weer terug komt .. dus ben het wel een beetje zat ... dan maar pijn lijden ..
Ag, vaag mens, als ze dronken is dan komt ze heel aanhankelijk doen .. is ze nuchter doe ze afstandelijk ... tis wel goed ...
Nu niet, nooit niet
Probeer natuurlijke middelen. Via google kan je wel paar dingen vinden.
Bv. olie methode, bv olijfolie (niet alle soorten olie is geschikt). Op je gezicht masseren, even oplaten, afspoelen met warm water en klaar is kees. Daarna best ook (natuurlijke) vochtinbrengende creme die je huid ook nog steeds laat ademen en niets irriterends of zeepachtigs bevat.
(de olie lost de vuile olie en afvalstoffen op de huid op en spoel je daarna samen met de olijfolie af. Olijfolie bevat ook vitamines die goed zijn voor de huid. Warm water zet je poriën open. Er blijft altijd wat olie achter die voorkomt dat je lichaam extra gaat aanmaken omdat huid niet vettig genoeg is - deze beschermende laag is belangrijk)
Eens proberen .. thnx man!
Was zij ook maar zo ... damn, waarom heb ik die pech altijd
Nog niet
nog ff geduldkan je een betere fotosoep voor mij maken dan ? dit is het beste wat ik kan met paint

kan je een betere fotosoep voor mij maken dan ? dit is het beste wat ik kan met paint![]()
ga ik geen tijd meer insteken 
Best goed hoor, ik kom niet verder dan dit <---kan je een betere fotosoep voor mij maken dan ? dit is het beste wat ik kan met paint![]()
Net wezen trainen in de sportschool, zijn de leidingen geknapt. Hele training zonder water terwijl ik normaal 0,5 tot 1 liter water drink per training. Ik kreeg al een droge smoel na me eerste setje![]()